'Het is onbeschrijfelijk, maar ik hoop dat ik het nooit nog een keer hoef te doen'
Finn Stam is enorm blij met de promotie van Willem II naar de Eredivisie. In gesprek met VoetbalPrimeur spreekt de verdediger van een 'onbeschrijfelijk' gevoel, maar tegelijkertijd hoopt hij dit nooit meer mee te maken.
"Dit is zó mooi, het is onbeschrijfelijk", zegt Stam voor de camera van VoetbalPrimeur. "En ik hoop dat ik het nooit nog een keer hoef te doen, want het is zwaar voor je benen en ik heb veel slechte nachten gehad."



















