Óscar García kijkt naar zijn mogelijke toekomst bij Ajax: 'Houd ik voor mijzelf'
Óscar García is niet bezig met het vraagstuk of hij komend seizoen ook nog hoofdtrainer van Ajax is. Dat vertelt de oefenmeester tijdens de persconferentie. Wat Ajax beslist, ziet de Spanjaard als de juiste keuze, maar hij wil niet ingaan op de vraag of hij teleurgesteld zou zijn als hij moet terugkeren naar Jong Ajax.
"Ik denk alleen maar aan morgen", vertelt García op de persconferentie na het duel. "Dan vlieg ik naar Spanje voor een paar dagen vakantie. De club moet het bepalen. Wat zij beslissen is goed." Vervolgens krijgt de Spaanse trainer de vraag of hij teleurgesteld zou zijn als hij terug zou moeten keren naar Jong Ajax. "Dat houd ik liever voor mijzelf."


















