García onthult bijzonder detail over penaltynemers Ajax: 'Moesten wat veranderen'

8Reacties

Óscar García heeft onthuld dat hij voor de penaltyserie tegen FC Utrecht heel wat namen heeft veranderd. Dat vertelt de Spaanse oefenmeester op de persconferentie na afloop van het duel met de Domstedelingen. Ajax won de penaltyreeks met 4-3. Na 120 minuten stond het 1-1.

"Ik had een idee, maar je moet het aan de spelers vragen. Sommigen voelden zich niet zo comfortabel, dus moest ik wat namen veranderen", aldus de Spaanse trainer.