García: 'Soms zei de beveiliger bij Ajax dat we weg moesten'

Update: 24 mei 2026 om 21:59
35Reacties

Óscar García was emotioneel na afloop van de gewonnen play-off-finale tegen FC Utrecht. De trainer van Ajax legt op de persconferentie uit waar die emoties vandaan kwamen.

García heeft met Ajax een lastige periode achter de rug. "Het was heel lastig. We gingen van acht uur 's ochtends tot acht uur 's avonds door. Soms zei de beveiliger dat we weg moesten, omdat hij weg moest. Het was erg lastig om de mentaliteit en speelwijze te veranderen. We weten dat we niet heel veel tijd hadden om het te doen. We hebben er keihard voor gewerkt en dan lukt het uiteindelijk."