García schrikt van FC Utrecht-moment tegen Ajax: 'Ik was even heel bang'

18Reacties

Óscar García schrok zondag in het duel tussen Ajax en FC Utrecht (1-1) van een snelle corner die de Amsterdammers weggaven. De Domstedelingen haalden niks uit de hoekschop, tot grote opluchting van de Spaanse trainer. Ajax won het duel uiteindelijke na een spannende strafschoppenreeks.

"Ik was heel bang, want het was in de eerste minuut. Misschien was het de heilige corner die zij konden scoren." Ondanks de weggegeven corner in de eerste seconden van de wedstrijd was Ajax de betere ploeg. "Als we niet hadden gewonnen, was het niet eerlijk."

Bekijk het gehele fragment hierboven!