Willem II-uitblinker uitzinnig na promotie: 'Nog nooit zoveel vertrouwen gehad'
Finn Stam kan zijn geluk niet op nadat de verdediger met Willem II is gepromoveerd naar de Eredivisie. De Tilburgers kwamen via Stam op een 0-2 voorsprong en sleepten de promotie uiteindelijk binnen de strafschoppen. Voor de camera bij VoetbalPrimeur is de 23-jarige AZ-huurling door het dolle heen.
"Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, joh. Twee fouten in de eerste wedstrijd, maar na zeventien minuten stonden wij hier 2-0 voor. Alsof het zo geschreven had moeten zijn. Het is echt té mooi. Die (fouten, red.) waren we helemaal kwijt. ik heb nog nooit zoveel vertrouwen gehad in een wedstrijd als voor deze. Het is waar, het is uitgekomen, het is prachtig."
Bekijk het gehele fragment hierboven!


















