Kruys maakt zichzelf verwijten na degradatie: 'Vorige wedstrijden ging het goed'

2Reacties

FC Volendam is gedegradeerd naar de Keuken Kampioen Divisie. Hoofdtrainer Rick Kruys vertelt aan VoetbalPrimeur dat het niet aan een te nonchalant Volendam ligt. Hij is onder meer kritisch op zichzelf.

Het ging op eigen veld helemaal mis voor Volendam tegen Willem II. "Zij komen twee keer voor de goal en dan voel je ineens dat er een soort deken over het stadion komt. Dan kom je wel weer in de wedstrijd en gaat het publiek achter je staan, maar natuurlijk verwijt ik mezelf. De vorige wedstrijden ging het ook goed..."