Kees Kwakman hard voor FC Volendam na degradatie: 'Laksheid kost je de kop'

9Reacties

Kees Kwakman is erg streng voor FC Volendam en is van mening dat de ploeg terecht is gedegradeerd. De ESPN-analist en voormalig voetballer vertelt tijdens de Eredivisie Awards tegenover VoetbalPrimeur over de degradatie van zijn oude club. Kwakman zag gemakzucht bij de Volendammers tijdens de promotie/degradatie-play-offs.

"Als je heel eerlijk bent, is het een kleine schande dat je over twee wedstrijden niet wint van Willem II. Je hebt een ronde, je wint de uitwedstrijd en dan verlies je thuis. De laksheid gaat je uiteindelijk de kop kosten. Willem II had dat niet en won terecht. Een verdiende degradatie helaas."