Ajax-fans zien positieve na slecht verlopen seizoen: 'Is beter iets dan niets'
De Ajax-fans zijn na het behalen van de voorronde Conference League toch positief. Ook de manier waarop de Amsterdammers speelden tegen FC Utrecht en FC Groningen zorgt enigszins voor positiviteit richting het nieuwe seizoen.
"Ben er niet echt tevreden mee, maar voor hoe het nu is, is het wel mooi meegenomen natuurlijk", luidt de conclusie van een van de fans in Amsterdam. "Beter iets dan niets. Ze speelden ook twee goede wedstrijden in de play-offs'', oordeelt een andere supporter.
Check nu de nieuwste #DoneDeal over Ajax, targets van Feyenoord, potentiële PSV-transfers en véél meer!


















