Advocaat gaat in op 'rel' met Derksen: 'Sorry zeggen is te laat'
Dick Advocaat verlangt geen 'sorry' meer van Johan Derksen. Dat vertelt hij bij de persconferentie van The Blue Wave in Huis ter Duin. Advocaat vertrok eerder dit jaar bij de nationale ploeg vanwege de ziekte van zijn dochter, maar volgens Derksen gebruikte hij dat slechts als excuus. Inmiddels is Advocaat terug bij Curaçao.
"Iedereen kent Johan Derksen", begint de Kleine Generaal. "Ik ook, wat dat betreft heb ik een goede relatie met hem. Ik was het er natuurlijk helemaal niet mee eens en vond het te ver gaan, wat hij zei. Voor de rest heb ik geen contact meer met hem gehad, daarover." Een sorry hoeft van de bondscoach dan ook niet meer. "Nee, dat hoeft hij niet meer te doen. Dat is nu een beetje laat."



















