Locadia leeft op na mislukt Premier League-avontuur: 'Heb meer kalmte en rust'

Praat mee!

Jürgen Locadia is de afgelopen periode veel bewuster gaan leven en het gaan omarmen. De spits van Miami FC en Curaçao vertelt aan VoetbalPrimeur dat hij sinds de transfer naar Brighton & Hove Albion in de Premier League veel te weinig heeft genoten van het spel.

"Ik denk dat ik sinds de transfer naar Brighton niet echt heb genoten van de momenten daar. Ik heb niet genoten van het feit dat ik in de Premier League speelde en sinds mijn transfer naar Miami is er meer kalmte en meer rust. Nu probeer ik meer te leven van de momenten en daarvan te genieten", aldus de ex-PSV-spits tegen VoetbalPrimeur. Nu Locadia naar het WK mag met Curaçao, moet hij weer zijn best doen om te genieten. "Ik doe mijn best, maar het is soms moeilijk", aldus de spits van The Blue Wave.

Bekijk het hele fragment hierboven.