Enrique vol lof over Arsenal: 'Ze waren de beste ploeg in de Premier League'
Luis Enrique ziet veel overeenkomsten met de speelstijl van Arsenal. De trainer van Paris Saint-Germain is dan ook lovend over de ploeg van Mikel Arteta. De Franse ploeg neemt het zaterdagavond in de Champions League-finale op tegen The Gunners.
"PSG en Arsenal lijken meer op elkaar dan je denkt", begint Enrique op de persconferentie. "Arsenal is ook een ploeg die veel scoort, en wij zijn een ploeg die goed verdedigt. Ze verdienden het absoluut om de Premier League te winnen. Ze waren de beste ploeg in de Premier League."


















