Rice houdt opgeheven hoofd na verloren CL-finale: 'Dat willen wij ook'
Declan Rice is enorm teleurgesteld na de op strafschoppen verloren Champions League-finale van zaterdag. Hoewel de overwinning van Paris Saint-Germain pijn doet, beaamt hij ook dat het een les moet zijn voor Arsenal, als het team in de toekomst de trofee zelf wil winnen.
"Het doet heel veel pijn", begint Rice op de persconferentie na de wedstrijd. "Strafschoppen zijn een loterij. Je wint ze of verliest ze, maar dat moet ons niet definiëren. Het gaat door, we gaan proberen deze emoties te gebruiken om zelf de trofee te winnen in de toekomst. Dat is het gevoel dat het team in het team leeft, wij willen ook die trofee omhoog houden."



















