Ødegaard: 'Zonder hen hadden we dit niet bereikt, we moeten hen nu helpen'
Martin Ødegaard heeft na de Champions League-finale van zaterdag benadrukt dat hij achter Arsenal-teamgenoten Eberechi Eze en Gabriel Magalhães blijft staan. De twee mistes in de strafschoppenserie, waardoor Paris Saint-Germain de cup met de grote oren uiteindelijk mocht optillen.
"Het is nu onze taak om achter hen te staan", begint Ødegaard na de finale. "We weten wat zij dit team gegeven hebben, zonder hen hadden we hier niet gestaan. Nu moeten we hen helpen en zorgen dat we nog sterker terugkeren volgend seizoen."



















