Oranje-fans eensgezind over aanval: 'Laat hem maar de negentig minuten staan'

8Reacties

Ronald Koeman is druk bezig om de Oranje-puzzel te leggen richting de eerste WK-wedstrijd tegen Japan op 14 juni. Vooral de voorhoede is een punt van discussie. VoetbalPrimeur vroeg de Nederlandse supporters om hun mening tijdens de open training.

"Ik denk Malen in de spits, links Gakpo en rechts lijkt het me wel leuk om met Summerville te starten. Redelijk verrassend, maar ik denk dat zijn snelheid heel erg goed is", zegt één fan. Memphis Depay is in dat geval het kind van de rekening. "Hij is niet afgeschreven, maar hij moet nog fitter worden en ik denk dat hij die tijd voor de eerste wedstrijd niet haalt." Malen is dus de eerste spits. "Laat hem maar de volle negentig minuten staan."