Timber imponeert bij rentree: 'Heerlijk dat je hem kan intekenen voor het WK'

7Reacties

Jurriën Timber maakte afgelopen zaterdag in de Champions League-finale voor het eerst sinds 14 maart minuten minuten en daarin imponeerde de verdediger van Arsenal direct, zo wordt geconcludeerd in Studio Oranje, de Oranje-podcast van VoetbalPrimeur. Zijn inzetbaarheid zou een ontzettende boost voor het Nederlands elftal zijn op het WK.

Arsenal verloor na strafschoppen van Paris Saint-Germain, voor Timber was zijn rentree een persoonlijke overwinning. De verdediger speelde bijna een uur mee. "Het zag er heel goed en vrij uit. Ik had de angst dat hij alles op alles zou zetten voor deze wedstrijd en dat hij daarna onder het mes zou moeten. Ik heb er nu alle vertrouwen in dat het goed gaat komen", klinkt het.

Check nu de nieuwste Studio Oranje over Timber, De Jong, Memphis, Summerville en véél meer!