Cynische Koeman bijt van zich af: 'Dan zeggen jullie toch dat het niks is'
Ronald Koeman heeft andermaal duidelijk gemaakt de benadering van de Nederlandse pers als negatief te ervaren. Op de persconferentie in aanloop naar het oefenduel met Algerije verwijst hij naar het EK van twee jaar terug, waar ondanks de behaalde halve finale veel kritiek was op de speelwijze van Oranje.
Op de vraag of Koeman een ander gevoel bij het toernooi heeft dan twee jaar geleden op het EK in Duitsland, geeft de bondscoach aan dat hij een beter gevoel heeft dan hij toen had. "Maar ja, de halve finale... dat was allemaal niks, toch?" zegt Koeman met gevoel voor cynisme.
Bekijk de video hierboven!


















