Koeman over Oranje-debutant: 'Bij momenten goed, maar ook een aantal keer slordig'

13Reacties

Ronald Koeman is gematigd tevreden over het debuut van Crysencio Summerville in Oranje, laat hij na afloop blijken op de persconferentie. De vleugelspeler van West Ham United begon in de basis tegen Algerije. 

"Hij was bij momenten goed. We werden een aantal keer gevaarlijk door hem. Summerville had ook wel een aantal slordige momenten aan de rechterkant bij ons. Het was op zich voldoende, maar iedereen had wel mindere momenten", aldus Koeman.   

Check hieronder Na Het Fluitsignaal met Ruud Gullit!