Dilrosun on fire in Bundesliga: jonge Nederlander scoort weer fraai voor Hertha

    di 25 september 2018 om 19:48

    Javairo Dilrosun verkeert in bloedvorm bij Hertha BSC. De twintigjarige Nederlander was dinsdagavond tegen Werder Bremen weer trefzeker. Hij bracht daarmee de spanning terug: 2-1. Twee goals en drie assists in vier Bundesliga-duels nu al!

    Plaats een reactie

    HupHolland +2367
    dinsdag 25 september 2018 om 19:54
    Prachtige goal en prachtige paas ook!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 25 september 2018 om 20:14
    Fout van de keeper, toch?

    Wel heel mooie pass inderdaad
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    dinsdag 25 september 2018 om 20:58
    Ja, dat wel, maar wel een moeilijke hoek.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1138
    dinsdag 25 september 2018 om 21:37
    Als je het zo zegt is elke goal een fout van de keeper.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 25 september 2018 om 21:39
    Waarom? 🤣

    Hij mag toch nooit in de korte hoek?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:56
    TOR! NEIN! JAWOHL! NEIN
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:57
    Ik zeg 100 miljoen voor die knakker
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 19:57
    Dat is er wel eentje die Ajax destijds graag had behouden. Net als Redan.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 20:01
    En Malen!
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 20:06
    Nou, vooral met die twee was men in de jeugd heel veel bezig. Vroeg doorschuiven naar hogere leeftijdsgroep. Speeltijd in de YL. Net als Gravenberch.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 20:15
    Frank De Boer noemde Donyel Malen in het bijzonder!

    Hij moest concurreren met Dolberg, blijkbaar.

    Was laatst op tv. Ik meen na BATE uit...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 20:20
    Die andere twee speelden niet in die wedstrijd waar De Boer bij zat, dus dat lijkt me best logisch toch?

    Als je de jeugd volgde dan was het heel duidelijk wat de spelers met de hoogste verwachtingen waren.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 20:35
    Redan is niet uit dezelfde lichting. Het waren Dilrosun en Malen die ook indruk maakten in de jeugd van oranje en zo hun transfer naar het buitenland af hebben gedwongen.

    Redan is een stuk jonger dan de eerste twee genoemden.

    Malen en Dilrosun zouden nu beiden concurreren in het eerste, tenminste dat was de bedoeling.
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 20:40
    Dilrosun speelde al in de YL toen Malen nog in de o15 speelde.

    Niet proberen te praten over wat je niet gevolgd hebt.

    Malen stond in de spits, maar Redan zat hem al snel kort op de hielen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 20:41]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 20:59
    Ik heb oranje gevolgd onder 17 en 19 toen der tijd.

    Dus niet zo bijdehand.

    En jongens die ze met oudere elftallen laten meeballen heeft vaker met fysiek te maken dan kwaliteit op die leeftijd.

    Maar goed, heel eerlijk kan het mij een worst wezen.

    Ze spelen nu beiden elders en niet meer in Amsterdam dus...

    Nu heb je Sierhuis en Brobbey.

    Daarbij Dilrosun bewijst nu dat hij van een andere orde is. Hoop dat Koeman meekijkt!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 21:01]
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 21:00
    Meer met fysiek dan kwaliteit...

    Nu kunnen we beter stoppen. Je hebt ze in hun jeugd bij Ajax niet gevolgd. Geeft niet.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 21:02
    Ik zeg ook dat ik ze alleen bij de jeugd van oranje heb zien spelen.

    Waar Steven Bergwijn de absolute aanjager was en zelfs op 10 speelde en in de spits.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 21:31
    Bij Oranje o17 en o19 speelden die drie niet of nauwelijks samen. Zelfs in duo’s bijna nooit. Dus wat Bergwijn hiermee van doen heeft...? En dat laat gelijk de vraag, wat heb jij bij Oranje überhaupt van hen gezien?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 21:34
    2015 meen ik...
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 21:48
    2015 en dan wat o17 of o19? Malen kwam pas in 2017 in de o19 en Bergwijn na 2016 nooit meer. In 2015 speelden Dilrosun en Malen op de EK o17. Dilrosun als basisspeler en Malen als invaller.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 21:52
    Ik heb verschillende elftallen aan het werk gezien. In welke samenstelling dat was, geen idee.

    Weet dat Bergwijn voornamelijk opviel en zowel Dilrosun als Malen zijn mij bijgebleven.

    Maar goed, ik gebruik ook geen google om dingen op te zoeken en praat zo uit mijn blote hoofd.

    Waar wil je heen?
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 22:00
    Waar ik heen wil? Je hebt nauwelijks een idee hoe die gasten ervoor stonden. Haalt er een speler bij die je kennis van hun Oranje leeftijdsgroep zou moeten onderschrijven, terwijl ze nooit samen speelden. Dat getuigt niet van echt feitelijke kennis over hoe die gasten zich toch elkaar verhielden. Zeker niet binnen de opleiding van Ajax.

    Dilrosun was de jongen waar wij, de volgers van de Ajax jeugd naar uitkeken. Verheugden ons toen hij meeging met de o19. Net als dat ik De Ligt vol verwachting zag debuteren in die ploeg in een wedstrijd bij AZ.

    De volgende parel ná de lichting Dilrosun en De Ligt, waar iedereen vol van was, was Redan. Ook eentje die als een komeet door de opleiding ging en Malen op de hielen zat terwijl hij twee jaar jonger was. Dan heb je het dus over de toptalenten binnen de club.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 22:12
    Okee, slimmerik!

    Nu heb ik ook net als jij google ingeschakeld omdat ik bijna begon te twijfelen aan mijzelf.

    Bergwijn en Dilrosun hebben zowel bij u17 als u19 samengespeeld en dit geldt ook voor Malen en Mathijs De Ligt.

    Eiting behoort daar ook bij.

    Je bent nogal snel op je teentjes getrapt.

    Uiteindelijk speelt slechts Eiting nog bij Ajax, helaas voor jou😉

    Maar dat maakt niet uit, jullie hebben geld zat. Je koopt wel wat beters 👍

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 22:14]
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 22:21
    De Ligt ook nog toch?

    Je had het over drie spelers die met elkaar in een team zouden hebben gespeeld waarvan er 1 echt bovenuit stak en komt nu met de rest. Is prima hoor.

    En ik ben niet op mijn teentjes getrapt hoor. Vind het alleen raar dat mensen hier dingen uit de jeugd van spelers gaan roepen terwijl ze nauwelijks een beeld hebben van hoe die verhoudingen destijds lagen. Vooral omdat ik ze zelf bijna twee wekelijks zag spelen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 22:32
    Precies, en ik zeg dat ik ze bij oranje aan het werk heb gezien. Gezien deze elftallen geen vastigheid hebbem en telkens in een totaal andere samenstelling spelen is het lastig te zeggen wanneer ik wie heb gezien en met welke spelers om hem heen.

    Ik had daar in de eerste instantie ook geen google voor gebruikt maar noemde dingen uit mijn hoofd.

    Gelukkig bleek ik toch niet gek, want je had mij bijna overtuigd dat ik onzin aan het verkondigen was.
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 22:36
    Dat was je ook: “Ik zeg ook dat ik ze alleen bij de jeugd van oranje heb zien spelen.

    Waar Steven Bergwijn de absolute aanjager was en zelfs op 10 speelde en in de spits.”

    Die relatie was er dus niet tussen die DRIE...

    Dat was precies het punt.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 22:41


    https://www.google.nl/amp/s/www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/86214/malen-bij-definitieve-selectie-oranje-u17.html.amp

    Bergwijm speelde toen al inderdaad voor de u19!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 22:43
    Dat is leuk.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 22:45
    Voor jou google, voor mij mijn blote hoofd...
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 22:50
    Dat klopt niet helemaal hoor. Kon me namelijk geen Oranje o17 of o19 herinneren met Malen en Bergwijn tegelijkertijd. Vandaar ook mijn eerste reactie. Dat heb ik daarná slechts geverifieerd.

    Het verhaal zoals het begon is niet van google hoor, maar van de Ajax jeugd. Die volgens jou doorschuiven vanwege het fysiek. 😂🤣😂
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8289
    dinsdag 25 september 2018 om 22:56
    Ik volg de Ajax jeugd niet.

    Wel heb ik Van Der Sar ooit horen zeggen dat spelers vooral met eigen leeftijdsgenoten moesten ballen tenzij ze fysiek hun leeftijdsgenoten voorbij waren gestreefd.

    Wat ik eigenlijk stelde was dat Malen nu net als Dilrsun had moeten concurreren in het eerst elftal.

    Malen met Dolberg en Dilrosun op de vleugels.

    Dat over Malen heb ik De Boer horen zeggen na BATE!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 23:01
    Die quote wil ik wel even in de context zien. Bij Ajax zie je namelijk talenten doorschuiven, meestal niet omdat ze fysiek veel sterker zijn dan hun leeftijdgenoten, maar omdat het ze voetballend te makkelijk afgaat. De hoop is dan dat sterkere tegenstand hen weer prikkels geeft. Dat kan wel weer fysiek zijn natuurlijk. Maar dat heeft dus niets met het fysiek van de speler zelf te maken. Mooiste voorbeelden zijn Van De Beek, Dilrosun en Redan. Alledrie destijds niet fysiek sterker dan hun leeftijdgenoten. Wel veel beter. Doorschuiven dus.

    Bij De Ligt was het een combi.

    Edit: Dat De Boer dat zei na een wedstrijd waarin alleen Malen speelde van die 3 hadden we hierboven toch al benoemd?

    Wordt een beetje moe van al dat editen van je en ga tukken. Tot later!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 25 september 2018 om 20:05
    Weet je wat zijn beste positie is?
    Vind ik leuk
    2cents +54993
    dinsdag 25 september 2018 om 20:07
    Was bij Ajax meestal rechtsbuiten. Kan ook op links.
    Vind ik leuk
    Arbee +2217
    dinsdag 25 september 2018 om 21:01
    Dilrosun, Fosu-Mensah, Malen, Redan, ik denk dat Ajax ze allemaal graag had gehouden. Het is jammer dat dat soort jongens zo vroeg voor Engeland kiezen, want hoe groot is de kans dat je daar slaagt nou? Dilrosun is nooit verder gekomen dan Man City U23, Malen is niet verder gekomen dan Arsenal U23 en Fosu-Mensah is na een paar invalbeurten nu al voor het tweede jaar op rij verhuurd.
    Ik ben er heilig van overtuig dat als die drie bij Ajax waren gebleven, ze een stuk verder in hun ontwikkeling waren geweest.

    Dat geldt overigens niet alleen voor die jongens van Ajax. Ook PSV, Feyenoord en andere clubs zien veel te vaak talenten naar het buitenland vertrekken die het vervolgens niet redden en enkele jaren later onverwacht ergens opduiken.
    Vind ik leuk
    Kuip +7448
    dinsdag 25 september 2018 om 21:21
    Dilrosun speelt nu wekelijks in een prachtige competitie op topniveau. Bij Ajax mag je op kunstgras tegen Emmen en Excelsior voetballen. Dus wat is beter?
    Dan liever in de Bundesliga. Goede keus van hem om ooit naar Engeland te vertrekken. Datzelfde geldt voor Fosu-Mensah.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:31
    En Ajax en PSV spelen CL terwijl de Hertha selectie thuis er naar kijkt.Het is maar net hie je er naar kijkt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Kuip +7448
    dinsdag 25 september 2018 om 21:35
    Nu toevallig een keertje spelen ze CL. Dat zijn slechts zes wedstrijden. In de Bundesliga speel je altijd topwedstrijden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:45
    de eindstanden van Hertha de laatste 5 jaar: 10,6,7,15,11.Ofwel een middenmoter zonder noemenswaardige prijzen.En dat vindt jij een beter club als Ajax en PSV voor een speler?
    Vind ik leuk
    Kuip +7448
    dinsdag 25 september 2018 om 21:48
    Ja, omdat het niveau daar zoveel hoger is dat zo’n speler zich veel beter ontwikkelt. Bovendien doet hij een hoop levenservaring op in het buitenland. De trainingen in het buitenland zijn veel zwaarder en er wordt fysiek veel meer gevraagt.
    De stap naar het Nederlands elftal is zo een stuk makkelijker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:01
    Leuk zo'n Bundesliga niveau maar als je in de middenmoot eindigt heb je er nog vrij weinig aan.Jij vergist je in PSV en Ajax.Die clubs spelen al jaren in de top van NL.En spelen elk jaar Europees, Ajax 2 jaar geleden nog een EL finale.En spelers transferen naar grote clubs.Noem mij iets op van Hertha dat beter is als deze 2 clubs behalve t aanwezig zijn in de Bundesliga?
    Vind ik leuk
    Koenbres +597
    dinsdag 25 september 2018 om 22:18
    Staan anders genoeg spelers in bij Hertha en bij de tegenstanders van Hertha die bij psv en ajax ook basis zouden spelen. Het niveau is er nou eenmaal hoger
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    woensdag 26 september 2018 om 22:34
    Maar Shalke verliest wel van Ajax Zal wel weer geluk sijn geweest?

    Natuurlijk niet! Als Ajax en PSV Bundesliga spelen, eindigen ze ALTIJD hoger dan Hertha.
    Vind ik leuk
    Koenbres +597
    donderdag 27 september 2018 om 08:08
    Dat is al weer eventjes geleden, en volgensmij had Ajax in Duitsland niet gewonnen. Ik heb trouwens nooit gezegd dat Hertha beter is, er spelen daar spelers die in de top van Nederland ook basis zouden staan. Plus dat de Bundesliga veel meer tegenstand geeft natuurlijk. En kijk is naar jongens als Bruma, Klaassen en Weghorst, allemaal belangrijk in de Nederlandse top de laatste jaren maar spelen nu ook allemaal middenmoot in Duitsland
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    donderdag 27 september 2018 om 22:56
    Het is maar wat je top wilt noemen. De namen die jij noemt vind ik niet bijzonder en PSV en Ajax hebben veel betere spelers. Die spelen tenmiste een wk bijvoorbeeld en champions league
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    zaterdag 29 september 2018 om 02:58
    Dat Schalke van Ajax verloor is iets meer dan een jaar geleden. Daarbij had ik het over PSV en Ajax, daar mag Weghorst echt niet aan ruiken en Bruma of Klaassen zie ik in hun huidige selecties ook niet zomaar aan spelen toekomen. Ik kan echt niet 1 reden bedenken waarom Hertha beter zou zijn dan ajax of PSV. Kwa transferwaarde is Rekik waarschijnlijk een van hun hoogst gewaardeerde spelers. dat zegt toch al alles!
    Vind ik leuk
    Kuip +7448
    woensdag 26 september 2018 om 07:11
    Ik denk dat jij je vergist. De eredivisie is vergelijkbaar met het derde niveau in Duitsland. Vorig seizoen speelden zowel Ajax als PSV niet eens Europees. Ze doen het nu wel aardig, maar PSV werd wel met 4-0 naar huis gestuurd door Barcelona. Een Bundesligaclub verliest echt niet met 4-0.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:07
    Leverkusen een paar jaar geleden? En noem mij dan eens een paar spelers op die van Hertha naar de top zijn gegaan? Of de talenten die ze in huis hebben van de categorie de Jong, de Ligt, Lozano en Bergwijn?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    woensdag 26 september 2018 om 22:37
    Ik denk dat jij je vergist. Ajax en PSV kun je niet met Feyenoord vergelijken.

    Daarbij, met hoeveel verloor Barca laats? Of gelden dan ineens andere wetten omdat het Barca is?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    woensdag 26 september 2018 om 22:56
    Real Madrid met 3 - 0 naar huis getuurd. Volgens jou ook te zwak voor Bundesliga?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:19
    Ik moet je gelijk geven, en dat zegt alles over de staat van het Nederlands voetbal. Tuurlijk zou ik als fan altijd Ajax boven Hertha verkiezen maar objectief gezien ontwikkel je je sneller bij Hertha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:21
    Ok waar zijn dan de Neres,Ziyech,de Jong, de ligt,Lozano,Bergwijn van Hertha dan? En noem maar eens een paar oud spelers van Hertha op die de top hebben gehaald?
    Vind ik leuk
    Koenbres +597
    donderdag 27 september 2018 om 08:13
    Ze hebben een goeie keeper, Rekik, Stark, Plattenhardt, Maier, Darida, Duda, Kalou, Dilrosun, Lazaro, Selke en Ibisevic. Denk dat er genoeg tussen zitten die bij Ajax gewoon mee doem hoor
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    woensdag 26 september 2018 om 22:41
    Geef eens voorbeelden van namen? Anders heeft het zo weinig inhoud.

    Meeste spelers die bij Ajax of PSV vertrekken stagneren juist in hun ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +711
    woensdag 26 september 2018 om 01:29
    Hertha doet ik NL gewoon bovin mee.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    woensdag 26 september 2018 om 22:23
    Dat de Bundesliga bijna gelijk staat aan de Premierleague bewijst Klaasen wel, niet dus.

    Ajax speelt wel CL en een EL finale. Zelfs zonder al die te vroeg vetrrokken top talenten. Ik weet niet waar jij hebt leren tellen.

    Daarbij leer je in de Ajax opleiding natuurlijk veel meer dan bij Hertha en krijg je bij Ajax veel eerder een kans dan in Engeland. Dat weet ieder kind.

    Voor levens-ervaring hoef je ook niet perse zo snel mogelijk uit Amsterdam te vertrekken.

    Ik wordt zo moe van mensen die tot het ziekelijke toe alles wat uit het buitenland komt ophemelen en hetgwen Nederland voortbrengt neerzabeld.

    Het enige dat die jongens beweegt om vroeg te vertrekken en daarbij vaak geholpen door zaakwaarnemers is geld. Het grappige is dat ze uiteindelijk zelfs daarin juist niet elagen hun potentie uit te buiten.

    Ajax en PSV horen al jaar en dag bij de 30 beste teams in Europa, Hertha zijn tegenover deze clubs amateurs. Dat laat de geschiedenis en het heden duidelijk zien.
    Vind ik leuk
    Kuip +7448
    woensdag 26 september 2018 om 22:27
    Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die denken dat we in Nederland op een redelijk niveau voetballen. Nadat we als Oranje al twee toernooien hebben gemist en in Europa al jaren met clubvoetbal niet meer meedoen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    woensdag 26 september 2018 om 22:47
    Jeetje Oranj en Ajax zijn twee totaal verschillende dingen.

    Trouwens, in 2014 werden we 3e en 2010 2e.

    Voor jouw is alles onmogelijk als het 1 keertje minder gaat, zzoals bij Ajax vorig jaar hoofdzakelijk door het incident met Nouri en de plotselinge trainers wissel. Bekijk de wedstrijden tegen Nice nog een kewr zou ik zeggen. Wat jij dan vele malen hoger inschat
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 08:18
    Nee, jij denkt als je in de Bundesliga voetbalt, maakt niet uit welke club, dat is bij voorbaat beter als bij Ajax of PSV.Augsburg ook beter zeker met Verhaegh en Gouweleeuw?
    Vind ik leuk
    Kuip +7448
    donderdag 27 september 2018 om 17:50
    Zeker. Iedere Bundesligaclub zou in de top van de eredivisie meedraaien. Ajax en PSV zouden in de subtop spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 28 september 2018 om 07:47
    Augsburg een beter club voor je carrière vinden als Ajax en PSv omdat ze in de Bundesliga voetballen.Ik weet niet wat jij gerookt hebt?
    Vind ik leuk
    Arbee +2217
    woensdag 26 september 2018 om 14:17
    Ik kies toch voor Ajax. Je hebt volkomen gelijk als je zegt dat de Bundesliga beter is dan de Eredivisie. Mijn punt is dat Dilrosun nu al twee tot drie jaar Ajax 1 achter zijn naam had kunnen staan. Dan had hij nu óf bij een betere club dan Hertha kunnen spelen, of was hij als een nog betere speler naar Hertha vertrokken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:02
    Klinkt wel slecht als ik dit zeg maar ik ken die jongen niet eens...
    Weet iemand hoe hij bij Hertha is terechtgekomen?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    dinsdag 25 september 2018 om 20:11
    Via city
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 25 september 2018 om 20:14
    Met het vliegtuig
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    woensdag 26 september 2018 om 22:29
    Volgens mij heeft een Feyenoord fan hem op de fiets bij afgeleverd.

    Vaak denken die dat Ajax en PSV Europees net zo weinig voorstellen als hun clubje.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15743
    dinsdag 25 september 2018 om 20:15
    Heeft bij City gespeeld. City wilde ook verlengen maar hij is transfervrij naar Hertha gegaan
    Vind ik leuk
    Arbee +2217
    dinsdag 25 september 2018 om 21:03
    Eigenlijk ook wel begrijpelijk. City heeft zoveel geld dat ze praktisch elke speler kunnen kopen. Het is heel lastig om daar tussen te komen als jonge speler. Zie het maar eens te winnen van een gozer die voor 50 of 60 miljoen is gekocht.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +486
    dinsdag 25 september 2018 om 20:18
    Heerlijk om te zien. Nu doorontwikkelen en we hebben er een potentiële topper bij.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2393
    dinsdag 25 september 2018 om 20:28
    Er zijn veel mensen die klagen over het feit dat jonge talenten (te) snel naar het buitenland gaan. Met de wetenschap dat de Nederlandse competitie erg zwak is, is dit voor het Nederlands Elftal juist een zegen.
    Met een beetje geluk krijgen we dezelfde situatie als de Belgen.
    Veel jonge talenten die in het buitenland uitgroeien tot toppers. Wat mij betreft kunnen De Ligt en De Jong niet snel genoeg naar het buitenland gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:53
    Fout van de keeper die moet altijd die hoek afdekken
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:10
    Dilrosun een speler die aantoont dat je moet zorgen dat je op tijd weg bent bij de Ajax-jeugd
    Vind ik leuk
    Gein +423
    dinsdag 25 september 2018 om 23:54
    Het is te hopen dat Bergwijn, Dilrosun, Malen of Kluivert echt gaan doorbreken de komende jaren. Het zou voor het nederlandse voetbal goed zijn om ook weer wat aanvallend talent te hebben. Als het alleen van Memphis moet komen is het een beetje magertjes. Het blijft toch wel pijnlijk dat 4 buitenspelers met veel potentie die allemaal in de ajax jeugd hebben gezeten allemaal niet bij ajax hun talent etaleren op dit moment.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:35
    Wat een kut keeper, goed voor dat ventje!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Dilrosun on fire in Bundesliga: jonge Nederlander scoort weer fraai voor Hertha