'Narsingh zet handtekening voor vijf seizoenen'

    'Narsingh zet handtekening voor vijf seizoenen'

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2012 om 13:08ma 16-07-2012 om 13:08

    Volgens Voetbal International is de transfer volledig rond en heeft Narsingh zijn krabbel al onder een vijfjarig contract gezet. PSV is zelf nog niet officieel met het nieuws naar buiten gekomen.

    Heerenveen en PSV bereikten zondag al een akkoord over de hoogte van de transfersom. De Friezen ontvangen 4,1 miljoen euro voor de 21-jarige Narsingh, die nog tot medio 2013 vastlag. Heerenveen zag zich daardoor genoodzaakt deze zomer zaken te doen.

    Ajax was ook in de markt voor Oranje-international Narsingh, maar de Amsterdammers wilden minder betalen. Bovendien gaf de vleugelspits aan het liefst naar Eindhoven te vertrekken.

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2012 om 01:19
    mooi!!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 01:19
    WELKOM! 8)
    Vind ik leuk
    Fcgrunn +1
    maandag 16 juli 2012 om 01:20
    Top aankoop van PSV ze zijn vanaf nu de onbetwiste titelfavoriet
    AZ, twente, heerenveen, groningen ajax en feyenoord gaat vechten voor de 2e plek.

    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 01:26
    fcgrunn je vergeet vitesse hebben ook een goed elftal
    Vind ik leuk
    rmacnack +23
    maandag 16 juli 2012 om 01:36
    Waar. maar een minder team
    Vind ik leuk
    feldje74 +480
    maandag 16 juli 2012 om 01:20
    Toch bekruipt mij het gevoel dat Raiola en H'veen hebben gekozen voor PSV en niet Narsingh zelf. Het wordt nogal dringen daar in de voorhoede met allemaal spelers die geen genoegen met de bank zullen nemen. Ik hoop voor 'm dat ie speelt... En anders hoop ik dat hij z'n keuze volgend jaar herziet en voor een club kiest die ECHT 4-3-3 speelt!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 01:27
    @feldje74
    Jaloezie is groot.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 01:21
    slechte zaak ondanks het feit dat het een uitstekende speler is.. Nu moet je lens/wijnaldum op de bank zetten en die zijn daar naar mijn mening veeeeeeeel te goed voor. Miss kan er daardoor een sfeer ontstaan als op het EK bij Oranje;..
    Vind ik leuk
    Fcgrunn +1
    maandag 16 juli 2012 om 01:26
    natuurlijk niet wat een onzin ilias_amenchar2...
    elke topclub heeft meerdere goede spelers op dezelfde positie.
    Chelsea, madrid, barca, bayern dortmund!

    Dat houdt je juist scherp door concurrentie gaan spelers alleen maar beter renderen.
    alleen van bommel, strootman en tyton zijn komend seizoen zeker van een basisplek bij psv
    Vind ik leuk
    feldje74 +480
    maandag 16 juli 2012 om 01:28
    Klopt, de achterhoede is zwakjes. Voorhoede erg sterk en Bommel moet zich bewijzen tegen bijtertjes als Anita en Clasie.
    Daarom is PSV een titelkandidaat maar niet de onbetwiste...
    Vind ik leuk
    Fcgrunn +1
    maandag 16 juli 2012 om 01:30
    @ dewaarheid

    vitesse is met rutten absoluut GEEN titelkandidaat. als hij het met twente en psv al niet kan dan al helemaal niet met vitesse.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 01:48
    @fcgrunn

    Oh ja daar heb je wel een punt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 01:29
    Mertens Lens Narsingh

    Wijnaldum

    V. Bommel. Strootman

    Pieters Zanka Marcelo Hutchinson

    Tyton

    Zo ziet mijn opstelling eruit. Twijfel alleen over de CV's.
    Vind ik leuk
    Fcgrunn +1
    maandag 16 juli 2012 om 01:31
    @ BramboPSV
    Jetro speelt voor pieters verder ziet deze opstelling er prima uit!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 01:44
    Willems voor Pieters en wellicht Matavz voor Lens. Je zou Pieters bijna centraal gaan neerzetten of op de rb...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 01:29
    Aan alle zieligers die opmerking hebben op de keuze van narsingh.

    DEAL WHIT IT !! het leven gaat door.
    Vind ik leuk
    feldje74 +480
    maandag 16 juli 2012 om 01:30
    de waarheid.....jaloezie???? Waar maak je dat uit op....
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 01:41
    Goede verdedigers heeft PSV niet nodig want ze spelen met 7 of 8 verdedigend ingestelde spelers. Dat deden ze voorheen ook vaak al, maar dat gaan ze onder Advocaat helemaal doen, want die staat niet bekend om zijn aanvallende spel. Let dit jaar maar op, PSV gaat dit jaar een hoop punten pakken en is de gedoodverfde titel kandidaat. Ze gaan massaal inzakken en scoren dan uit snelle counters, wat natuurlijk goed kan als je Mertens, Lens en Narsingh opstelt.
    Vind ik leuk
    Suarez7 +0
    maandag 16 juli 2012 om 01:51
    Haha, blijft leuk om te zeggen dat psv voor Narsingh de 2e keus was !
    Vind ik leuk
    Liety +0
    maandag 16 juli 2012 om 01:53
    Het is maar net waar je voor wilt kiezen? Eerste voorronde Europa League of Champions League?
    En jullie zeggen allemaal, Wooooh dit jaar echt wel kampioen. Zeiden jullie vorig jaar ook met al jullie zogenaamde `Topaankopen`
    Vind ik leuk
    Fcgrunn +1
    maandag 16 juli 2012 om 01:56
    @ Liety
    Maar toen ging de concurrentie er niet op achteruit ;)
    nu zijn zowel ajax (vertongen) twente (luuk) als feyenoord (vlaar en el ahmadi) hun beste spelers kwijt!

    PSV in mijn ogen de absolute titalkandidaat!
    Vind ik leuk
    Liety +0
    maandag 16 juli 2012 om 04:56
    Ajax verloor in de zomer van 2011 haar beste keeper Stekelenburg.
    Dus ik vind het niet echt kloppen wat je zegt;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 02:01
    balotelli is beter
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 09:20
    hij is idd beter en vooral met vee humor
    Vind ik leuk
    emka +0
    maandag 16 juli 2012 om 02:07
    jammer dat hij voor psv heeft gekozen, volgens mij vind hij spelen tegen een 4de club uit oekraine leu.ker dan een topper in de championsleague. maar succes daar in eindhoven.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2012 om 02:08
    jammer dat hij naar pisvee is gegaan,ik had hem graag zien samenspelen met mijn oudere broer balotelli bij manchester city
    Vind ik leuk
    emka +0