Overmars: Ajax niet geïnteresseerd in Kali

    Overmars: Ajax niet geïnteresseerd in Kali

    woensdag 9 januari 2013 om 15:24

    Dat laat directeur voetbalzaken Marc Overmars weten aan Voetbal International. De 21-jarige Kali liet woensdagochtend in hetzelfde blad weten dat Ajax een club is "waar iedere voetballer wil spelen". In de jeugd speelde Kali bovendien al enkele seizoenen in Amsterdam.

    Zijn contract in de Domstad loopt komende zomer af, waardoor hij transfervrij bij een andere club kan tekenen. Kali heeft al aangegeven te zullen vertrekken bij FC Utrecht. "De stap hogerop wil ik absoluut maken, maar voor nu ligt de focus bij FC Utrecht", zei Kali.

    Plaats een reactie

    jvdw3 +12
    woensdag 9 januari 2013 om 03:43
    Lijkt me ook niet dat deze speler de kwaliteiten bezit voor een club als ajax.
    Heerenveen of Az komt denk ik meer in de buurt
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2013 om 03:45
    En al zou hij die kwaliteiten wel hebben, Ajax heeft talent genoeg op het middenveld. Lijkt me dan ook erg onnodig.
    Vind ik leuk
    allstars +269
    woensdag 9 januari 2013 om 03:47
    Dank je Marc! weer een erg verstandige keuze.. hoewel hij transfervrij is, en zich best kan komen ontwikkelen bij ajax is hij misschien ook maar gewoon een irritant menneke wat weer op de loonlijst erbij staat! we hebben kwaliteit zat bij ajax rondlopen!
    Vind ik leuk
    FLC +0
    woensdag 9 januari 2013 om 04:01
    Kan me niet schelen waar die heen gaat, als hij maar niet op het veld is te zien in Utrecht of in een Utrecht shirt!
    Vind ik leuk
    Sharkie +679
    woensdag 9 januari 2013 om 04:32
    Is de haat van de Utrecht supporters zo groot naar hem? Waarom als ik vragen mag,omdat hij graag naar Ajax wilt of vinden jullie hem gewoon niks?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2013 om 05:23
    dan gaat hij dus naar AZ dat is wel duidelijk!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2013 om 05:49
    Doeeeeeeeei heeeee! Ga lekker naar az ofzo wat niet eens een stap vooruit is. lekker problemen maken met gertjan!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2013 om 05:56
    waarom reageer je zo raar AZ doet meestal gwoon mee om de 4e plek waarom zoveel haat!?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2013 om 07:38
    AZ heeft 3 a 4 goede jaren gehad. Daarvoor is het nooit een speciale club geweest. Kan gewoon in het rijtje subtoppers van NL waarin utrecht ook staat.
    Jij altijd met je az promoting, word er gek van:p
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2013 om 05:57
    Wel een harde diss van Marc:p
    Vind ik leuk
    Sander89 +146
    woensdag 9 januari 2013 om 06:06
    Ik snap de haat naar die jongen ook niet zo. Als clubs een contract niet willen verlengen hoor je iedereen zeggen dat is hun goed recht. Het is ook zijn goed recht als hij wil vertrekken, en dan dat gezeik over clubliefde of opleidingskosten dat gaat niet op. Utrecht wist welk contract ze tekenden dus hoef je daar nu ook geen medelijden mee te hebben. Ik snap Ajax overigens wel want Ajax heeft genoeg (betere) opties op die posities.
    Vind ik leuk
    Utreg01 +1
    donderdag 10 januari 2013 om 05:26
    Aangezien kennelijk niemand snapt waarom we in Utrecht balen van dit ventje..

    Al een jaar lang roept hij in ieder interview dat hij een echte Utregse jongen is en een jongen van de club. Maar na een half jaar fatsoenlijk voetbal wil hij al weer hogerop, lees; meer verdienen. Dus speelt hij volgend jaar bij AZ of Twente. Het zal allemaal wel, maar hou dan je kop dat Utrecht je cluppie is, daar trappen we in Utrecht niet in. En inderdaad, solliciteren naar Ajax helpt ook niet nee. Raar he?
    Vind ik leuk
    Arifi +0
    woensdag 9 januari 2013 om 06:44
    Hij dekt zich alvast in voor een afwijzing van Anouar.Hij weet dat Anouar voor geen goud in de wereld naar ze toe gaat.Van de galgenwaard naar de ufo is niet echt een stap vooruit.Dus ja,zo een reactie wordt als snel gemaakt.
    Vind ik leuk
    jesseee +915
    woensdag 9 januari 2013 om 06:53
    arifi

    je bent nog dommer dan een doperwt!
    Hij heeft zelf gezecht naar ajax te willen..
    Jou club zou hem maar al te graag laten tekenen maar hij is niet zo dom om naar een subtopper te gaan
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2013 om 07:46
    Voor onze grote vriend Arifi dan:

    Als het aan Anouar Kali ligt, speelt hij volgend seizoen in het shirt van Ajax. De 21-jarige middenvelder vertrekt komende zomer transfervrij bij FC Utrecht.

    Kali kreeg nog wel een aanbieding van de Domstedelingen, maar was daar niet tevreden mee. De middenvelder was als jeugdspeler al vier jaar actief in Amsterdam. Hij staat volgens Voetbal International opnieuw op een lijstje bij de landskampioen. Ook AZ heeft interesse in Kali.

    Bij FC Utrecht is Kali uitgegroeid tot een dragende speler. Mede daarom vindt hij het daarom nu tijd voor een stap hogerop. "En dan is Ajax een club waar iedere voetballer wil spelen", zegt hij. Als hij daadwerkelijk naar Amsterdam verkast, treedt hij in de voetsporen van onder meer Jan Wouters, zijn huidige trainer.


    En Arifi, Kali heeft in de jeugd ook al 4 jaar bij Ajax gespeeld. Dus haal die poep eens uit je ogen
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +796
    woensdag 9 januari 2013 om 07:49
    Leuke speler voor New Castle. Die zoeken nog een vervanger voor Anita.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2013 om 08:05
    Wat lul jij nou, Anita is daar vaste waarde en Pardew is gek van hem. Jaloers mannetje.

    Ff bewijs, altijd handig:

    17(waarvan 14 basis) premier league duels, 1 FA cup duel, 6 Europa league duels. Een totaal van 24 wedstrijden.

    Ga nu maar weer naar bed.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2013 om 12:38
    Reageer toch niet op dat kind, joh. Zit overal en nergens onze mooie club negatief neer te zetten. Laat hem lekker z'n vrije tijd aan die nutteloze posts verpestten. Zit hem blijkbaar hoog dat zijn club de laatste jaren naast de prijzen grijpt. Ze kunnen daar nog geen fatsoenlijke jeugdspeler opleiden, laat ze dat eerst maar eens gaan leren.
    Vind ik leuk
    Sharkie +679
    woensdag 9 januari 2013 om 08:23
    De objectieve laat je niet zo opnaaien door trotse fan man,hij gebruikt een West Ham logo dus echt verstand van voetbal heeft ie niet.....
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2013 om 10:30
    Hij heeft zeker de film 'Hooligans' gezien
    Vind ik leuk
    Jerryg +0
    woensdag 9 januari 2013 om 11:41
    De UFO? AH... comprendre... buitenaards voetbal. Thanks for the compliment.

    Hoe zullen we het PSV stadion dan eens noemen.

    1. we noemen het niet
    2. Frits Philip stadion (die s die vergeten ze zelf ook op een postzegel)
    3. het Calimero stadion
    Vind ik leuk
    WesleyD +9
    donderdag 10 januari 2013 om 01:22
    Naar az voor een stapje hogerop?? Maar kali loopt zijn schoenen voorbij .....Lekker bij Utrecht blijven domme EI !! wat is nou een stapje hogerop in de eredivisie ?? Alle plekken in de top zijn al gevult met goede speler die hij op moment nog niet overtreft.Zou je je zelf niet voorstellen bij barca dan kali ?? kan je ook proberen toch ??.Echt een lompe actie .......en dan is hij van de zomer transfer vrij ,en dan komt roda of nac of nec aankloppen.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2013 om 01:33
    80% kans op miskoop
    20%aanwinst
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2013 om 02:14
    @jesse gezecht?
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2013 om 02:29
    Is nog jong en zou zich derhalve ook nog verder kunnen ontwikkelen, maar Ajax heeft meer dan voldoende potentieel op het middenveld, dus zou deze jongen hoogstens voor de breedte gehaald worden. Geen toegevoegde waarde = geen verstandige 'aankoop'. Lasse Schöne was dat absoluut wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2013 om 02:30
    Niet dat ik hem een slechte voetballer vind, hoor. Dat niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2013 om 03:41
    haha chielkema denkt altijd dat alles naar az gaat :P
    zou in het geval van kali best kunnen gebeuren. maar de denk dat het twente word, want die brama vind ik drie keer niks en daar kan kali prima spelen. bij feye hoeftie niet te komen..
    Vind ik leuk
    jesseee +915
    donderdag 10 januari 2013 om 04:12
    jimmy

    Maher gaat voor 500miljoen naar city
    Dan koopt az elke speler die chielkema zegt dat naar az gaat hahahaha
    Vind ik leuk
    De Barbaar +3203
    donderdag 10 januari 2013 om 09:16
    Ajax kent 'm en als hij al niet goed genoeg voor Olde Riekerink was, dan weet je het wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2013 om 11:45
    matige speler met een grote bek, beter voor ajax dat ze hem niet willen
    ajax heeft meer dan zat middenvelders
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws