Trots Willem II vindt in gevoelsmens Boymans spits

    Trots Willem II vindt in gevoelsmens Boymans spits

    woensdag 26 juni 2013 om 16:10

    Boymans hoefde zich dinsdag al niet te melden op de eerste training in Alkmaar. Voor de spits waren ook Eredivisie-clubs PEC Zwolle en NAC Breda in de markt, alsmede het eveneens gedegradeerde VVV-Venlo. Boymans werd afgelopen seizoen in de tweede seizoenshelft door AZ verhuurd aan NEC Nijmegen.

    "Het is duidelijk dat dit een absolute aanwinst voor ons is. Ruud is een echte nummer negen. Ik ben heel trots dat hij voor ons gekozen heeft", aldus trainer Jurgen Streppel op de officiële website van de Tilburgers.

    "Ik ben een gevoelsmens", zegt Boymans. "Hoewel er ook interesse was uit de Eredivisie, heb ik bewust voor mijn gevoel gekozen. Misschien is Willem II een stapje terug, maar ik wil fit worden en doelpunten maken. Ik was het plezier verloren in het voetballen en dat wil ik terugkrijgen bij Willem II."

     

    Plaats een reactie

    woensdag 26 juni 2013 om 04:16
    Hij komt niet door de keuring, hij is te lelijk.
    Vind ik leuk
    Tyson89 +3289
    woensdag 26 juni 2013 om 06:45
    Jammer dat jij wel door de keuring voor deze website bent gekomen.
    Vind ik leuk
    Kale Harry +364
    woensdag 26 juni 2013 om 04:44
    Miskoop van AZ, als ze hem blijven verhuren loopt hij straks gratis weg :S
    Vind ik leuk
    woensdag 26 juni 2013 om 04:53
    Als niemand hem wil kopen dan moet je blij zijn dat je hem kan verhuren om zo in ieder geval (een deel van) z'n salaris van de balans kan afhalen! Geld aan hem verdienen gaat sowieso niet meer lukken!
    Vind ik leuk
    limbo +105
    woensdag 26 juni 2013 om 04:48
    Dat noemen we hier een afgekeurde limbo.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 juni 2013 om 04:52
    Bizar, is er geen een eredivisie club die Boymans een kans wil geven? Hij heeft het bij VVV prima gedaan en ook bij NEC scoorde hij toch zo nu en dan een goal.
    Vind ik leuk
    pos +8779
    woensdag 26 juni 2013 om 05:11
    Tja een niveau lager had ik ook weer niet gelijk verwacht. Toch best een bruikbare jongen voor clubs in het rechterrijtje leek me.
    Vind ik leuk
    wil +1114
    woensdag 26 juni 2013 om 05:37
    Ruud welkom bij onze club. Hopelijk ga je bij ons vlammen. En je hebt de beste supporters van Nederland achter je staan.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 juni 2013 om 05:42
    Past perfect bij het niveau van Willem II.
    Vind ik leuk
    Xanadu +102
    woensdag 26 juni 2013 om 06:10
    Op dit moment een speler uit de buitencategorie voor Willem-II dus knap werk van de beleidsbepalers daar. Hopelijk blijft hij dit jaar gespaard van blessures en kan hij mooie dingen laten zien aan de Goirleseweg...
    Vind ik leuk
    wil +1114
    donderdag 27 juni 2013 om 02:06
    En Kevin Brands gaat op huurbasis naar Cambuur Leeuwarden. Eindelijk zijn we van die lamzak verlost.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws