Feyenoorder belooft: Kampioen worden we zeker in een van de komende jaren

Feyenoorder belooft: "Kampioen worden we zeker in een van de komende jaren"

woensdag 16 maart 2016 om 12:28

Rick Karsdorp verlengde eerder dit seizoen zijn contract bij Feyenoord tot medio 2020. In supportersmagazine Hand in Hand doet de rechtsback wederom de toezegging dat hij niet uit De Kuip vertrekt voordat hij kampioen van Nederland is geworden. 

"Ik ga niet weg zonder op de Coolsingel te hebben gestaan. Dat heb ik bij het verlengen van mijn contract gezegd en daar sta ik nog steeds achter", aldus de 21-jarige vleugelverdediger. "Het gaat even moeizaam op dit moment, maar kampioen worden we zeker in een van de komende jaren. Ik moet en zal die titel pakken met Feyenoord."

Karsdorp vindt dat Feyenoord, ondanks een teleurstellend verlopen seizoen, met een uiteindelijke derde plaats en het eventueel winnen van de KNVB Beker een 'uitstekend' jaar zou hebben gedraaid. "Kijk nou eens hoe we de eerste seizoenshelft hebben gespeeld. En kijk nou eens hoe lang het geleden is dat Feyenoord een prijs gewonnen heeft. In 2008, dat is dus acht jaar geleden. We kunnen geschiedenis schrijven met dit elftal."

Login of registreer om een bericht te plaatsen

wypy +175
woensdag 16 maart 2016 om 12:31
Geen ambities dus?
Vind ik leuk
PredatorA +2843
woensdag 16 maart 2016 om 12:38
Karsdorp heeft nog een hoop te leren..
Vind ik leuk
Ginovanni +8003
woensdag 16 maart 2016 om 12:41
Met dit 11tal is al geschiedenis geschreven....:

7 nederlagen op rij....;-).

Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 16:41
Nee hoor, niet goed genoeg.
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 12:35
Wat een domme uitspraken.
Los van Feyenoord deze jaren kampioen gaat worden.(denk zelf van niet)
Moet je dit soort dingen nooit roepen natuurljk.
Met een beetje pech zit nu levenslang bij Feyenoord. Of moet die zich niet aan zijn woord houden.
Vind ik leuk
Toes010 +1561
woensdag 16 maart 2016 om 13:17
Met enige tegenzin toegegeven, bij Ajax of PSV kan je dit soort uitspraken toch wat makkelijker doen dan bij Feyenoord inderdaad
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 13:21
Klopt.
Maar ook bij Ajax of PSV moet je dit soort uitspraken niet doen.
Gewoon niet handig en nutteloos
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 12:36
Wakker worden !!
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 12:48
En Utreg wint de Champions Leaque.

Die gast is nog dommer als hij eruit ziet
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 12:54
Dommer dan hij eruit ziet*
Vind ik leuk
Gwadt +1895
woensdag 16 maart 2016 om 12:51
Ja joh, meest dramatische reeks neerzetten uit de clubgeschiedenis, een paar potjes uiterst moeizaam winnen en dan weer over een kampioenschap gaan praten. Leuk weer eens hoor, de beker, maar 'geschiedenis schrijven'... En dan die quote van Kuijt eerder vandaag; 'En wat ook mooi is: we krijgen wekelijks echte kansen'. Wauw, echte kansen, moet niet gekker worden.

Ik stel voor om dat ze tot aan de bekerfinale alle media mijden (alleen even wat zeggen na een wedstrijd). Want de laatste jaren heb ik het idee dat het beruchte motto beter omgedraaid kan worden. Wat wordt ik toch ongelooflijk geirriteerd van deze selectie.
Vind ik leuk
Gu3rilla +5309
woensdag 16 maart 2016 om 13:04
Dit is toch ook het probleem van Feyenoord altijd roepen kampioen worden en uiteindelijk tevreden zij met een 3de/4de plaats.
Vind ik leuk
Gwadt +1895
woensdag 16 maart 2016 om 13:29
De laatste jaren deden ze vaak tot ver in het seizoen mee, maar elke keer als ze echt moesten winnen, als ze de koppositie konden overnemen, faalden ze. Daarvoor ging meestal een week vooraf waarin feyenoorders in alle kranten lieten weten hoe enorm groot hun titelkansen nu weer waren. Blijkbaar denken ze dat ze ook nu nog vooral het positieve moeten benadrukken, maar het werkt averechts.

De beker zou een mooie troost zijn, maar dit seizoen was een regelrechte schande tot nu toe. Dat je nog derde staat is alleen maar omdat er voor de winterstop zeker 5 a 6 wedstrijden waren die net zo goed verloren hadden kunnen worden, maar met een hoop geluk en af en toe scheidrechterlijk dwalen gewonnen werden. Tactisch is het al vanaf de eerste wedstrijd absurd matig en in de opstelling, zeker het middenveld, zit amper consistentie.

Zo, dat moest er ff uit ;) Overigens wel genoten van Psv gisteren.
Vind ik leuk
Gu3rilla +5309
woensdag 16 maart 2016 om 13:34
Maar het Kampioen worden is ook geen realistische doelstelling want PSV en Ajax hebben veel meer mogelijkheden heden.
Ik heb het gevoel dat het altijd maar word geroepen om de supporters tevreden te maken.
De grootste kans was in het laatste jaar van Koeman en het lijkt me sterk dat Feyenoord de komende jaren nog zo'n sterke selectie krijgt
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 12:52
Hoe vaak hebben we dat al niet gehoord, een van de komende jaren worden ze kampioen... Ach, komende jaren is een rekbaar begrip natuurlijk.
Vind ik leuk
Leedz +1265
woensdag 16 maart 2016 om 12:57
2031 zeker, dan ben je zelf 36 en dan staat je daar waarschijnlijk als supporter
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 13:03
Rick Karsdorp zegt dus eigenlijk dat hij tot zijn voetbalpensioen bij Feyenoord blijft spelen^^
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 13:03
Ze lullen te veel met Kuijt over wat de mensen willen horen....
Vind ik leuk
Korm +8820
woensdag 16 maart 2016 om 13:03
Blijf dus alleen bij feyenoord acteren?
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 13:05
Als hij dit seizoen geweldig vindt, met 7 nederlagen op rij en een derde plek op maar liefst 20 punten van de koploper, dan heeft hij geen ambities lijkt me. Sowieso is het dom om zoiets te.zeggen, de kans is groot dat hij deze belofte moet breken en ik vind dat je je altijd aan je woord moet houden.
Vind ik leuk
Gu3rilla +5309
woensdag 16 maart 2016 om 13:06
Ik zie Feyenoord de komende jaren geen kampioen worden PSV en Ajax worden steeds beter en Feyenoord kan nooit aanhaken omdat ze nooit CL gaan spelen
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 13:09
Kampioen van Rotterdam wellicht, niet van Nederland...

Op de Coolsingel staan is niet zo moeilijk hoor. Wellicht na de bekerwinst, anders het feestje van Sparta en wellicht kun je gewoon eens door de stad wandelen dan kun je ook op de Coolsingel blijven staan.
Vind ik leuk
Noudyo +1691
woensdag 16 maart 2016 om 13:12
Komende jaren... Geef een hoeveelheid...
Vind ik leuk
fey010 +97
woensdag 16 maart 2016 om 13:20
ik hoop het. maar word elk jaar wel weer geroepen. Maar ik zie het voorlopig zoiezo niet gebeuren. En vooral niet met deze spelers.
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 13:22
Hahahahhahahahaha
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 13:27
Misschien in de jupiler eredivisie kun je vergeten er zijn 2 ploegen die daarin domineren!
Vind ik leuk
jtodam +158
woensdag 16 maart 2016 om 13:32
Whahahahahahahahahaha briljant dit!
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 13:34
ach l;aat die jongen toch zeggen wat hij vind , voor de hele media uitbarsting riep elke speler het van ajax psv en feyenoord , maar nu met alle media mag niemand meer zeggen wat zijn gevoel is op dit moment want 5 jaar later word je er op afgerekent , en daarbij dat we tegenwoordig meer analisten hebben dan voetballers die het beter weten , daarom is Belgie ons waarschijnlijk voorbij gegaan met goed voetbal en veel beter voetballers
Vind ik leuk
neo +478
woensdag 16 maart 2016 om 13:36
Wat zegt hij nou? heb ik dit wel goed gelezen. of droom ik .lachen dit ha ha ha.
Vind ik leuk
pinkelman +1196
woensdag 16 maart 2016 om 14:12
Laat Feijenoord nou eens eerst presteren wat een club als AZ al 10 jaar aan een stuk doet.
4x kwart finale E.L, bekerwinnaar, kampioen, 3e, 4e, 5e dan als alles weg is gekocht weer in de grijze middelmoot om vervolgens weer 3e en wellicht dit seizoen wederom derdes te worden.
Als Feijenoord dat kan mag het zich sportief een topclub binnen de eredivisie noemen.
Nu is het louter 'traditioneel' en komt men constant met loze beloftes die men niet waar kan maken.
Met alle respect maar sportief behoort feijenoord zich nog niet eens tot de top 3 van de eredivisie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 maart 2016 om 14:13]
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 14:48
Als Feyenoord kampioen gaat worden dan komt dat alleen omdat jong PSV en jong Ajax in de JL spelen...oh wacht het ging om het 'grote feyenoord': hahaha
Vind ik leuk
fey010 +97
woensdag 16 maart 2016 om 15:08
Zo jammer he al die mongolen reacties. tot dat hun eigen club geen kampioen word dan is het huilen met z'n alle. bah bah
Vind ik leuk
Toke +579
woensdag 16 maart 2016 om 22:29
Iemand heeft er moeite mee dat zijn club jaar na jaar niet aan de verwachtingen van de supporters voldoet merk ik wel :')
Vind ik leuk
Teo Smith +2956
woensdag 16 maart 2016 om 15:08
Belofte maakt schuld...
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 15:25
Die '1 april' nieuwsberichten komen ook elk jaar eerder, is het niet?
Vind ik leuk
woensdag 16 maart 2016 om 16:13
Dan ben je zeker al opa???
Vind ik leuk
aswin +40
woensdag 16 maart 2016 om 19:39
Dan denk ik dat Az weer eerder kampioen word dat duurt meestal een jaar of 30 dus Karsdorp ga je niet redden
Vind ik leuk
Toke +579
woensdag 16 maart 2016 om 22:28
En dan wordt Karsdorp wakker... :')
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws