'Chinezen vingen bot bij Feyenoorder: voorkeur aan verblijf in Rotterdam'

'Chinezen vingen bot bij Feyenoorder: voorkeur aan verblijf in Rotterdam'

vrijdag 6 januari 2017 om 16:06

Dirk Kuyt heeft een aanbod uit China afgewezen. De aanvoerder van Feyenoord kon vorig jaar vertrekken naar Azië, maar zag dat niet zitten. Om welke club het gaat, is onbekend.

RTV Rijnmond meldt dat Kuyt graag bij Feyenoord wilde blijven. De Katwijker heeft op het moment een aflopend contract bij de koploper van de Eredivisie. Over zijn toekomst wilde hij tegenover de omroep weinig kwijt. Eerder liet Kuyt doorschemeren dat hij zijn voetbalcarrière met een jaar wil verlengen. Of dat bij Feyenoord is, liet hij in het midden.

China is op het moment een hot item. Veel spelers uit Europa, waaronder ook een aantal grote namen, hebben deze transferperiode voor het grote geld gekozen. Oscar van Chelsea maakte de overstap, evenals de Belg Axel Witsel. Ook de verbannen Ajacied Nemanja Gudelj beproeft zijn geluk in China. De Serviër gaat aan de slag bij Tianjin Teda

Poll

Moet Kuyt verlengen bij Feyenoord?

(281 stemmen)

Plaats een reactie

Sjaakhaak +1839
vrijdag 6 januari 2017 om 16:21
Ik kijk er niet raar van op als Kuyt ook nog een jaartje China mee pakt.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 16:24
Ik zou het ook nog eens heel goed snappen. Nog even een jaartje of twee tien miljoen bij elkaar voetballen.
Vind ik leuk
PredatorA +5634
vrijdag 6 januari 2017 om 16:36
Ik snap ook heel goed dat Kuyt in Nederland wil blijven..
Die centen uit China heeft hij niet nodig..

Z'n zakken zijn al goed gevuld tijdens zijn voetbalcarrière!
Vind ik leuk
younited +3502
vrijdag 6 januari 2017 om 16:23
Zoo.. er wordt weer niks gezegd in dit stuk..
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 16:26
Kuyt heeft al pegels genoeg in the pocket. Hij heeft een jong gezin.. Die gaat nergens heen.
Vind ik leuk
Senna +5655
vrijdag 6 januari 2017 om 16:32
Een bak bami
Vind ik leuk
Teo Smith +13794
vrijdag 6 januari 2017 om 16:57
Gaan Dirkie, dan kun je in het Chinees je preekjes houden.
Namaste!
Vind ik leuk
Splintair +1025
vrijdag 6 januari 2017 om 17:21
Leuk met een hondje...gooien..gaat hondje het bod halen...huh?
Vind ik leuk
allround +1049
vrijdag 6 januari 2017 om 18:14
Ben benieuwd of die Chinezen de kosten op tijd over willen maken, wanneer hij alsnog verkocht wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 18:49
volgend jaar gaan spelen voor fc utrecht en dan over 2 jaar naar katwijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Chinezen vingen bot bij Feyenoorder: voorkeur aan verblijf in Rotterdam'