'Chinese clubs leggen 933.000 euro per week klaar voor Engelse sterren van Spurs'

'Chinese clubs leggen 933.000 euro per week klaar voor Engelse sterren van Spurs'

zaterdag 7 januari 2017 om 09:26

De Chinese clubs gaan helemaal los. Dele Alli en Harry Kane verschijnen plotseling als topprioriteiten van clubs uit de Super League en kunnen gigantische salarissen opstrijken, zo meldt The Daily Mail.

Voor Alli en andere Engelse topspelers ligt er volgens de geruchten een weeksalaris klaar van 933.000 euro. Naast Alli en Kane hebben de Chinese clubs hun pijlen ook gericht op Ross Barkley van Everton en Daniel Sturridge van Liverpool. Op die manier willen de Chinezen stukje bij beetje de Premier League van de troon af stoten en de grootste voetbalcompetitie ter wereld worden.

Wayne Rooney en John Terry zijn ook targets van de Chinese clubs, maar de prioriteit ligt bij een topspeler uit een jongere generatie. Jon Obi Mikel en Oscar verlieten Chelsea al voor een avontuur in het Aziatische land, terwijl ook Carlos Tevez de overstap maakte van Boca Juniors naar Shanghai Shenhua. Hij verdient maar liefst 722.000 euro per week, maar kan dus afgetroefd worden door een Engelse ster.

Poll

Zou jij een wedstrijd uit de Chinese competitie live kijken?

(673 stemmen)

Plaats een reactie

Aal +15456
zaterdag 7 januari 2017 om 09:33
Het is helemaal losgeslagen in dat Babi pangang land!! :o
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 09:54
In China kennen ze geen babi pangang. Dat is typisch van die zoete troep die Chinezen in Nederland zijn gaan maken omdat Nederlanders dat zo lekker vinden ;)
Vind ik leuk
fdev86 +626
zaterdag 7 januari 2017 om 09:59
Babipangslang
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 09:36
Als het waar is ben je toch gek als je daar niet op in gaat?
Kutzooi had ik maar meer mijn best gedaan
Vind ik leuk
Sazzz +8960
zaterdag 7 januari 2017 om 09:40
Lijkt me vooralsnog niet goed voor je voetbalcarriere en je moet maar zien wat ervan terecht komt...
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 09:45
Zou mij echt een worst zijn, tegen zoveel geld kan je gewoon geen nee zeggen
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 12:25
Dus jij verwacht dat deze gasten ook gaan?
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 12:29
Laat ik het zo zeggen dat ik raar sta te kijken als je tegen dit aanbod nee zegt. Maar dat is alleen mijn mening
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 12:36
Ik zie deze spelers niet gaan!

Heel eerlijk gezegd als ik in hun positie had gezeten dan had ik ook niet gegaan. Miljonair ben ik toch al en mooiere competitie dan de PL is er bijna niet. Ik kies voor het voetbal dan!

Maar dat is mijn bescheiden mening
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 12:37
Vind ik knap van je. Ik zal zeker voor het geld kiezen.
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 12:39
Als je bij de spurs zou spelen kom je niet om van de honger en je speelt week in en week uit in een van de mooiste competities ter wereld
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 12:42
Daar heb je ook zeker gelijk in.En die bedragen zijn al idioot hoog.
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 12:45
Ja dat is het ook en niemand die ingrijpt, een schande
Vind ik leuk
Sazzz +8960
zaterdag 7 januari 2017 om 12:30
Ik bedoel dus dat je nog maar moet zien of je dat geld ook daadwerkelijk gaat krijgen. Ik heb meerdere keren gelezen dat Chinezen minder waarde hechten aan een contract.
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 12:33
Dan zal je uiteindelijk alsnog je geld krijgen. Chinese overheid zit toch achter deze investeringen? En alles word toch getekend lijkt me, dus betalen moeten ze wel.
Vind ik leuk
Sazzz +8960
zaterdag 7 januari 2017 om 12:43
Lekker naïef. Wang heeft ook getekend, maar betaalt hij?
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 13:36
Dat mag je naïef vinden, maar Wang moet nu toch ook betalen? Die gaat echt wel betalen.
Vind ik leuk
Sazzz +8960
zondag 8 januari 2017 om 09:55
Hopelijk gaat hij dat doen ja, maar hoeveel recht van spreken heeft een Nederlandse rechtbank tov een Chinees bedrijf?
Vind ik leuk
Zippy +2833
zaterdag 7 januari 2017 om 10:07
Een voetbalcarriere van 2 jaar,100 miljoen in de pocket, lijkt mij toch veel beter dan een carriere van 15 jaar en dan nog moeten bij verdienen op TV.
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 09:39
Net zo als alle chinese rommel de markten overspoeld is dus nu ook het voetbal aan de beurt..kotsmisselijk kan ik ervan worden..
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 09:43
belachelijk
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 09:45
Haha, die lui zijn gek. Ben overigens wel benieuwd naar t Chinese commentaar.
Vind ik leuk
2cents +36026
zaterdag 7 januari 2017 om 10:32
Daar zeg je zo wat. Als dit zo doorgaat dan moet VP straks al het grote voetbalnieuws uit het Chinees vertalen. Sterker nog, als ik VP was dan zou ik mij gaan oriënteren op een lokale site. Dat moet een enorme melkkoe worden.
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 10:38
Haha oriënteren.
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 09:48
Meer verdienen dan in de PL plus vrij tijdens de kersdagen:)
Zou lang geen gek idee zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 09:59
39mil per jaar. Daar gaat de jeugd. Daar gaat het voetbal. het is wel snel klaar op deze manier natuurlijk. De passie voor het spel was al minder passievol maar de passie voor de miljoenen des te groter
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 11:18
Scheelt dat de meeste spelers in Engeland al genoeg verdienen.En om nou hele dagen met een dom kapje op je kop te lopen in die vervuilde bende daar,voor een miljoentje meer lijkt me niet slim.
Vind ik leuk
zaterdag 7 januari 2017 om 12:24
FIFA grijp eens in
Vind ik leuk