China is magneet voor spelers: alle in Europa bekende spelers in China op een rij

China is magneet voor spelers: alle in Europa bekende spelers in China op een rij

woensdag 11 januari 2017 om 13:45

China wordt een steeds grotere speler op de voetbalmarkt. Iedere transferperiode weer kiezen meer bekende voetballers voor het grote geld in de Chinese Super League, met deze transferperiode Oscar en Axel Witsel als meest opvallende sterren. VoetbalPrimeur zet de bekende voetballers en trainers met een verleden in Europa die nu in China actief zijn op een rij.




Lees meer over:Super League (China)

Poll

Stelling: de Chinese Super League is binnen vijf jaar een topcompetitie

(559 stemmen)

Plaats een reactie

United +39347
woensdag 11 januari 2017 om 13:53
Het geld uit China is een magneet niet China zelf...
Vind ik leuk
Redondo +926
woensdag 11 januari 2017 om 14:01
Kunnen toch na elke speelronde een aardig elftal van de week op papier krijgen daar in China.

Blijf het wel mooi vinden dat er allemaal middenvelders en aanvallers binnen blijven stromen daar. De verdediging bij al die clubs zullen, ondanks dat er waarschijnlijk alleen maar Chinezen staan, alles behalve een Chineze muur zijn!
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 14:11
Over het algemeen alleen zuid amerikanen die verkassen, wel apart?
Vind ik leuk
chicken +6492
woensdag 11 januari 2017 om 14:28
Broodvoetballers van nature..
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 14:30
Klopt maar die konden alle bakkers en brood al overkopen met het geld wat ze verdiende in europa
Vind ik leuk
chicken +6492
woensdag 11 januari 2017 om 14:41
Wie eenmaal geld heeft, heeft nooit genoeg. Waarom zou je je carrière afsluiten met 25 miljoen als het er ook 50 kunnen wezen.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 14:43
Geef ook niet de spelers de schuld.....
Vind ik leuk
chicken +6492
woensdag 11 januari 2017 om 14:49
Het is niemands schuld. Het is gewoon wat de gek ervoor geeft. En de Chinezen zijn heel gek hehe. Vind het allemaal maar zozo. Maar dat vond ik ook toen de pl met geld ging strooien.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 15:12
Dat, en daar komt bij dat sommigen een compleet dorp moeten onderhouden.
Vind ik leuk
mcmodd +12070
woensdag 11 januari 2017 om 15:52
Nou eeeuh? Ik heb toch liever 25 miljoen euro dan 50 euro hoor!
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
woensdag 11 januari 2017 om 14:11
Jacob Mulenga (Shijiazhuang Ever Bright, gedegradeerd naar tweede divisie)



Knap!
Vind ik leuk
dhrwobo +9658
woensdag 11 januari 2017 om 14:22
Toch wel opmerkelijk als je alle namen ziet. En dan heb ik het nog niet eens over de spelers, maar over de trainers die er werkzaam zijn. Dat zijn toch niet de minste. Zal Van Gaal daar niet heen willen voor een miljoen of 10 per jaar?
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 14:54
Truus gaat alleen voor 20
Vind ik leuk
Strijp +5698
woensdag 11 januari 2017 om 14:58
Truus kan de pot op.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 15:19
Het zijn bijna allemaal net niet spelers of spelers die al over the hill zijn.
Wordt nog niet echt warm van het rijtje spelers.
Vind ik leuk
lexy88 +1080
woensdag 11 januari 2017 om 18:02
Enige spelers waar ik het zonde van vind zijn Oscar, Gervinho en Mikel. Rest is toch al op z'n retour of zoals Witsel en Gudelj een kleurloze voetballer.
Vind ik leuk
Urzaiz +756
woensdag 11 januari 2017 om 19:48
maak ook ff een lijstje van al die chinezen die niet kunnen voetballen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

China is magneet voor spelers: alle in Europa bekende spelers in China op een rij