Update: 'Narsingh-deal in stroomversnelling: PSV'er is al bij nieuwe club'

Update: 'Narsingh-deal in stroomversnelling: PSV'er is al bij nieuwe club'

woensdag 11 januari 2017 om 15:09

De transfer van Luciano Narsingh naar Swansea City staat op het punt om afgerond te worden. De PSV-aanvaller gaat binnen 48 uur tekenen bij de Premier League-club, meldt The Daily Mail.

Swansea is al langer geïnteresseerd in Narsingh, maar moest wachten op de komst van de nieuwe manager Paul Clement voordat de onderhandelingen voortgezet konden worden. De club uit Wales, waar ook Leroy Fer en Mike van der Hoorn spelen, betaalt 4,6 miljoen euro voor de Oranje-international, wiens contract na dit seizoen afloopt.

Swansea City wil deze transferperiode ook nog een verdediger toevoegen aan de selectie. Bij Liverpool heeft de club geïnformeerd naar Mamadou Sakho, die wel een flinke zak geld moet kosten. De Jürgen Klopp-banneling mag niet voor minder dan 23 miljoen euro Anfield Road verlaten. Ondertussen rekent de club uit Wales niet meer op Michy Batshuayi, die Chelsea vermoedelijk op huurbasis zal verlaten voor West Ham United.

Update 15.09: De transfer van Narsingh naar Swansea City is inderdaad aanstaande. De aanvaller is momenteel bij Swansea City voor de medische keuring, meldt het Eindhovens Dagblad. Zelf is Narsingh al bijna rond met de Premier League-club.

Poll

Is Narsingh een aanwinst voor Swansea City?

(676 stemmen)

Plaats een reactie

sphynx +628
woensdag 11 januari 2017 om 14:32
4,6 miljoen euro, voor een beperkte speler met een half jaar contract......
lees je mee martin........?
Vind ik leuk
pinkelman +2066
woensdag 11 januari 2017 om 14:35
dan word het veelal dit seizoen Pereiro ook een speler die het maar niet kan laten zien.
Wellicht nu hij wat minder concurrentie heeft te vrezen van deze hardloper dat hij alsnog uit de verf kan komen op deze plek want wie kan men nog meer op die positie zetten.. dat Russisch menneke of Jozefzoon (is die er overigens nog?) Dik in de vleugelaanvallers zitten ze niet wel een overschot aan middenvelders.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 januari 2017 om 14:41]
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 14:46
Heeft PSV een Rus?
Vind ik leuk
feyeniels +11054
woensdag 11 januari 2017 om 14:50
Ik denk dat die Pereiro meer vanuit het centrum moet komen. Als ik me niet vergis is dat van origine ook zijn positie, dus wie weet komt hij daar wel uit de verf.
Vind ik leuk
chicken +4453
woensdag 11 januari 2017 om 16:13
Moeten daar 4231 gaan spelen met perreiro in de spits.
Vind ik leuk
younited +3518
woensdag 11 januari 2017 om 14:56
Probeer op je interpunctie te letten, Pinkel.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 20:14
internet punctie waar val je op zeikerd
Vind ik leuk
younited +3518
donderdag 12 januari 2017 om 09:51
'Over'... Het moet zijn 'waar val je over? Zeikerd.

Over internetpunctie zwijg ik maar helemaal. lol.
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 10:37
Afkortingen als 'lol' schrijf je met hoofdletters meneer de taalnazi. En al zou je het zonder hoofdletters schrijven, dan zou alsnog de eerste letter een hoofdletter moeten zijn omdat jouw 'lol' na de punt van een vorige zin komt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 januari 2017 om 10:37]
Vind ik leuk
younited +3518
donderdag 12 januari 2017 om 10:59
Neeeee BETER he...
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 16:23
geweldige reactie jij hebt zeker de wijsheid uit gevonden
Vind ik leuk
Korm +15826
woensdag 11 januari 2017 om 15:30
ik denk dat ramselaar gaat verrassen ;-)
Vind ik leuk
masterpsv +3514
woensdag 11 januari 2017 om 16:58
oekraïense menneke bedoel je
Vind ik leuk
Recycle +1357
woensdag 11 januari 2017 om 14:42
Prima. Bedankt voor de inzet. Succes in de PL
Vind ik leuk
dhrwobo +5856
woensdag 11 januari 2017 om 14:42
Goed nieuws. Degelijke speler, maar heeft bij PSV niet dat extra's kunnen brengen.. Mooie transfer voor hem. Wij kunnen dat geld mooi gebruiken om het contract van Luuk de Jong af te kopen :P
Vind ik leuk
michelhx +1859
woensdag 11 januari 2017 om 14:42
Mooi, nu snel Lozano binnen hengelen. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 14:58
Die kost wat meer.. En PSV heeft volgens mij niet zoveel geld op de plank liggen als Ajax!
Vind ik leuk
Leeuw +2076
woensdag 11 januari 2017 om 15:14
Daar zal het geld ook blijven. "Op de plank" tenzij het ajax publiek zich gaat roeren, maar kans is klein aangezien ze iets tevreden zijn.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:20
Ajax heeft toch niet weer de voorronde CL verloren? Dan zal het wel meevallen met de transfers. Of er wordt in januari hard aan 'names dropping' gedaan (Lozano) en op 30 januari wordt Sam Larsson voor EUR 12,4 miljoen opgehaald in Heerenveen... ;-)
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:32
En het woord ' Ajax' is weer gevallen......
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 14:45
Ben zeer benieuwd of hij er zal slagen, wordt vervolgd!
Vind ik leuk
Cappie +4040
woensdag 11 januari 2017 om 14:55
Ik ben benieuwd welke echte buitenspeler nu dan gehaald gaat worden door PSV. Daar ontbreekt het wel een "beetje" aan. Iemand die eens een lekkere voorzet op het hoofd van Luuk kan leggen.
Vind ik leuk
mcmodd +7027
woensdag 11 januari 2017 om 15:33
Luuk moet met zijn hoofd wel eerst op de goede plaats gaan lopen. Dat heet Tor-instinct in goed Duits.
Vind ik leuk
Cappie +4040
woensdag 11 januari 2017 om 16:23
Het moet wel van twee kanten komen.
Vind ik leuk
Strijp +5318
woensdag 11 januari 2017 om 14:56
Die transfer gaat dus niet door.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:21
Zolang ze het bij een medische keuring houden en hem niet vragen om een paar voorzetten te geven maak ik me geen zorgen... ;-))
Vind ik leuk
Strijp +5318
woensdag 11 januari 2017 om 17:36
Nu maar hopen dat hij de medische keuring niet hoeft te "passeren"..
Vind ik leuk
zwollie +2530
woensdag 11 januari 2017 om 15:01
Heeft Swansea Narsingh de laatste tijd wel zien voetballen? Denk dat ze bedrogen uitkomen.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 15:07
Over een sportief verlies-verlies situatie gesproken zeg!
Vind ik leuk
Teo Smith +10376
woensdag 11 januari 2017 om 15:42
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Congrats PSV supporters.
Vind ik leuk
Romario9 +4118
woensdag 11 januari 2017 om 15:45
Hopelijk heeft Brands een schaduwlijstje klaarliggen. Het was al mager op de vleugels. Moet echt iets bijkomen als Narsingh vertrekt.
Vind ik leuk
Itsese +1297
woensdag 11 januari 2017 om 16:37
Top club voor Narsigh, erg trots als PSVer dat hij na toch een terugval, even een mooie club uit de PL krijgt! Laat zien wat je echt kan daaro gozer! Top gedaan bij PSV en nu door..
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 17:13
PSV moet proberen Huntelaar binnen te trekken.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 17:39
PSV is van hem verlost en je speelt i.i.g. quitte
Vind ik leuk