Aké direct op gesprek in Londen: Hij heeft mijn wedstrijden gezien

Aké direct op gesprek in Londen: "Hij heeft mijn wedstrijden gezien"

woensdag 11 januari 2017 om 14:56

Nathan Aké is blij dat Chelsea hem terug heeft gehaald naar Londen, waar hij een kans krijgt in het eerste elftal. De verdediger beschouwt zijn verhuurperiodes aan Watford en Bournemouth als zeer leerzaam.

"Ik heb de afgelopen achttien maanden hard gewerkt en veel geleerd", zegt Aké in gesprek met Chelsea. TV. "Bij Bournemouth had ik het de eerste maanden moeilijk en moest ik mentaal sterk zijn en hard blijven werken. Ik heb op mijn kans gewacht. Die kans kwam in november en heb ik met beide handen aangegrepen. Daarna ging het allemaal vrij snel en nu ben ik hier."

Aké heeft al met de manager Antonio Conte gesproken. "Hij is blij dat ik terug ben. Hij vertelde me dat hij mijn wedstrijden heeft gezien en dat ik het goed heb gedaan. En dat hij wilde zien hoe ik het hier zou doen. Ik moet ook andere posities leren en kijk ernaar uit om veel met hem samen te werken", aldus de 21-jarige verdediger in zijn eerste interview na zijn terugkeer.

Poll

Wordt Aké een basisspeler bij Chelsea?

(327 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 11 januari 2017 om 15:07
Ben benieuwd of deze jongen daadwerkelijk z'n speelminuten gaat krijgen.
Zal goed zijn voor hem natuurlijk maar ook eventueel voor het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
younited +3495
woensdag 11 januari 2017 om 15:13
Al jaren een talent, maar ik zie hem nooit spelen.. als hij al 21 is moet er toch wel wat gaan gebeuren..
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 15:15
Dan heb je afgelopen 1,5 jaar nooit Engels voetbal gekeken, want hij heeft het verdienstelijk gedaan bij Watford en Bournemouth. Je staat ook niet zomaar als 19/20 jarige in de basis bij Chelsea.
Vind ik leuk
younited +3495
woensdag 11 januari 2017 om 15:20
Ik kijk vaak Engels voetbal, maar meer naar de topclubs.. De paar keer dat ik Bournemouth heb zien spelen is ie me niet opgevallen. Jij zegt dat hij het verdienstelijk heeft gedaan. Verdienstelijk is naar mijn mening niet genoeg om bij Chelsea in de basis te staan en hij is inmiddels 21.. Daarom vrees ik voor zijn toekomst als hij nu zijn kans niet pakt..
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 15:17
Vorig al een heel jaar lang in de basis gestaan bij Watford in de Premier League en daar deed hij het goed. Dit seizoen na een moeilijke start bij Bournemouth ook een basisspeler geworden en gelijk ook een van de uitblinkers.
Er zijn maar weinig verdedigers van 21 die al zo veel gespeeld hebben en ook belangrijk zijn geweest in de PL.

En wat moet er dan gebeuren dan? Die jongen is pas 21 en heeft al vrij veel ervaring in de Premier League.
Vind ik leuk
younited +3495
woensdag 11 januari 2017 om 15:22
Wellicht zie ik het verkeerd, maar hij is me nooit opgevallen en hij is ook geen 18 meer dus nu moet ie wel zijn kans pakken anders blijft hij het eeuwige verhuurde toptalent..
Vind ik leuk
Vowtar +899
woensdag 11 januari 2017 om 15:38
De Premier League is niet de Eredivisie he. 21 jaar is in Engeland nog erg jong.
Vind ik leuk
Teo Smith +11711
woensdag 11 januari 2017 om 16:25
* Nog maar 21.
Vind ik leuk
Teo Smith +11711
woensdag 11 januari 2017 om 16:25
Dat hadden ze niet van de zomer kunnen doen als hij een heel seizoen achter de rug had gehad.
Onlogische denkwijze van Chelsea.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Aké direct op gesprek in Londen: "Hij heeft mijn wedstrijden gezien"