'Van den Brom voelt bui hangen na nieuwjaarsreceptie': Laten ons niet opjagen

'Van den Brom voelt bui hangen na nieuwjaarsreceptie': "Laten ons niet opjagen"

woensdag 11 januari 2017 om 15:45

Hoewel AZ nog meedoet om de Europese plekken, in de KNVB Beker zit en Europees heeft overwinterd, is de positie van John van den Brom in Alkmaar allerminst veilig. Het contract van de coach loopt af en het is geen zekerheid dat AZ gaat verlengen.

Van den Brom wordt verweten te wisselvallig te presteren met een ploeg die veel meer in zijn mars heeft. Volgens De Telegraaf voelt de trainer 'zelf de bui hangen' en vond hij het 'niet toevallig dat de wisselvallige prestaties en de onduidelijkheid over de speelwijze en personele invullig tijdens het officiële gedeelte van de nieuwjaarsreceptie aan bod kwamen'.

Directeur Robert Eenhoorn sprak niet uit dat de club met Van den Brom door wil, maar ook niet dat een afscheid aanstaande is. "De deadline van de optie om Van den Broms contract te verlengen loopt tot 1 maart", zegt Eenhoorn. "Wij laten ons niet opjagen, verwachten volledige toewijding van iedereen en wie de huidige situatie bij voorbaat interpreteert alsof AZ niet verder wil met John, trekt te snel zijn conclusie."

Lees meer over:EredivisieAZ Alkmaar

Plaats een reactie

younited +1826
woensdag 11 januari 2017 om 15:58
AZ wil niet verder met John... zo en nu gaan we zien of het een te snelle conclusie was Robert..

Hebben we het in ieder geval alvast zwart op wit..
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 januari 2017 om 15:59]
Vind ik leuk
mcmodd +563
woensdag 11 januari 2017 om 16:11
Die vertrekt echt wel en indien er snel een paar wedstrijden achter elkaar worden geboren is dat sneller dan je denkt. Jammer, v.d. Brom verdient een betere club.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:36
Fraser aan het eind van het seizoen weg van den brom terug halen:$
Vind ik leuk
Teo Smith +6522
woensdag 11 januari 2017 om 16:21
Ja, Johnnie is een prima trainer voor jullie.
Vreemd voor een club dat tot nu toe altijd gewoon was.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:24
Een club moet ambiteus zijn maar ook realistisch, in AZ zit nog veel rek maar dat heeft ook tijd nodig.
Vind ik leuk
Teo Smith +6522
woensdag 11 januari 2017 om 16:26
Met de tijd ja. Tot dan maar realistisch blijven.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 20:30
Na een aantal jaren is het gewoon uitgewerkt tussen club en trainer. De club veranderd continu de trainer blijft zichzelf. Neem een Frank de Boer, Ron Jans, Henk de Jong (toen nog cambuur) Allemaal trainers die hun successen op verschillende niveaus hebben behaald maar op een gegeven moment het niet meer kondenn overbrengen. Het is denk ik heel gezond om de verantwoordelijke manager in welke tak van sport na een bepaalde periode te vervangen. John zal bij AZ zeker onder luid applaus door de voordeur vertrekken, niemand zal hem bij AZ een slechte trainer noemen. Maar de club heeft ambities, nou en ? En daar hoort bij dat je iets na streeft dat hoger is als waar je nu staat, wie dat niet doet wint nooit een titel, beker, of andere prijs. Laat AZ nou maar op hun manier de top nastreven de afgelopen jaren leert ons dat dit AZ geen windeieren heeft gelegd of wel soms ?
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 januari 2017 om 20:51]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Van den Brom voelt bui hangen na nieuwjaarsreceptie': "Laten ons niet opjagen"