Klaassen: Ongelofelijk. Wat ik denk als ik de beelden zie? Die man is ongeschikt

Klaassen: "Ongelofelijk. Wat ik denk als ik de beelden zie? Die man is ongeschikt"

vrijdag 17 februari 2017 om 08:11

Davy Klaassen baalt van de wedstrijd tegen Legia Warschau. Volgens de middenvelder konden de Amsterdammers veel meer uit het duel halen én maakte de vijfde official een beslissende fout. In stadion Wojska Polskiego eindigde het Europa League-duel in 0-0.

"Legia speelde zoals we verwacht hadden. Ze probeerden er een paar keer snel uit te komen, maar dat hebben we denk ik redelijk uitgesloten. Ik denk je volgende week (tijdens de return in Amsterdam, red.) dezelfde wedstrijd zal zien. Als wij scherper zijn, dan slepen we hem eruit", aldus Klaassen tegenover Ajax TV.

De handen gingen in de achtste minuut wel in de lucht bij Klaassen, die de 0-1 leek te maken. De arbitrage constateerde echter dat zijn inzet niet over de lijn was. Een foutieve beslissing, zo beseft  de aanvoerder van Ajax. "Het was een zuiver doelpunt. Ongelofelijk. Wat ik denk als ik de beelden zie? Die man is ongeschikt denk ik, voor dit. Dat er nog geen videoscheidsrechter is, is natuurlijk apart. Het wordt ons deze wedstrijd fataal."

De aanvallende middenvelder vertelt overigens niet op te kijken van de wissel van Justin Kluivert. De zeventienjarige invaller stond slechts dertien minuten in het veld en werd toen gewisseld door trainer Peter Bosz, nadat Kenny Tete een rode kaart ontving. "Dat zie je niet vaak, maar goed, op dat moment was het een logische keuze natuurlijk."

Poll

Stelling: beslissing arbitrage was schandalig

(163 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 17 februari 2017 om 08:13
net zo als klaassen ongeschikt is voor een top club
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 08:14
Tete echt sukkel! Ga maar lekker een transfer maken naar MVV! En mensen zeggen dat Tete beter is als Veltman?
Vind ik leuk
666 +1501
vrijdag 17 februari 2017 om 08:53
Wat heb je tegen MVV?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 09:57
100 procent beter dan veltman 101 zelf. Hou die onzin bij je.

Feit is. Veltman speelt al jaren in ajax1.. is nooit gepasseerd ondanks vaak een slechte tot dramatische wedstrijd speelde.. hij speelt sinds zijn verschijning het zelfde.. is niet beter geworden.. word het ook niet.. Tete daarin tegen speelde vorig jaar ijzersterk ED en EL.. raakt geblesseerd. Komt dit seizoen terug speelt Volgens vele 2 matige wedstrijden.. Wat kan.. en word meteen naar de bank verwezen.. en dan zonder wedstrijd ritme begint hij matig maar staat hij er toch weer. Elke keer weer. Dus Tete is wel degelijk beter dan veltman
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 10:02]
Vind ik leuk
bits +1052
vrijdag 17 februari 2017 om 13:32
Dat is een troll, niet zo op ingaan. Het is ook heel simpel, Tete heeft potentie. Veltman heeft potentie om bij PEC te spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:44
kan het niet altijd laten om er niet op in te gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 10:44
Beter dan
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 08:15
Haha wat is dit voor poll. Natuurlijk was de beslissing schandalig, omdat het een goal was. Elke goal die onterecht wordt afgekeurd of gekeurd is een schandalige beslissing.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 08:19
Ik vond de gele kaart van Klaassen wegens klagen over de reeds gegeven rode kaart aan Tete ook een ongeschikte actie. Domme gele kaart die nog weleens duur kan zijn verderop in de EL.
Vind ik leuk
bits +1052
vrijdag 17 februari 2017 om 13:34
Aanvoerder mag toch in gesprek gaan? Ik vond z'n reactie nog vrij koeltjes. Ik vind de scheidsrechters vrij opvallend tegen Nederlandse clubs fluiten.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 14:08
Aanvoerder mag zeker in gesprek gaan. Hij krijgt niet voor niets geel.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 08:40
Die man achter de goal kon dit nooit zien. Had hij aan de andere kant gestaan dan denk ik wel. Dit is iets wat ik trouwens toch niet snap. De grensrechter staat aan dezelfde kant als de man achter de goal. Die grensrechter moet het van deze kant toch kunnen waarnemen. Laat die andere kant dan bewaken door de man achter de goal. Hij belemmerd zo ook nog eens het zicht van de grensrechter. Technologische middelen waren hier een uitkomst geweest.
Wat Kluivert betreft. Ik snap die Bosz niet. Is Kluivert dan zoveel minder dan Younes????
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 09:18
Als die keeper er voor ligt, kan de grens weinig zien. En ik begrijp z'n keuze best, want stel je voor dat het een onterecht doelpunt was. Dan werd ie in Warschau gestenigd.
Vind ik leuk
Korm +9620
vrijdag 17 februari 2017 om 09:23
de 5de en 6de man is gewoon lachwekkend!
Vind ik leuk
Kevinm +228
vrijdag 17 februari 2017 om 09:32
Toen ik de scheidsrechter het veld op zag lopen wist ik genoeg. Dit is diezelfde koekenbakker die Barcelona én Real Madrid altijd benadeeld. Deze man heeft blijkbaar een bloedhekel aan aanvallend voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 10:45
Waar maken we ons druk om? In de arena maken die polen geen schijn van kans. 3-0
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 10:50
Bosz had ook Dolberg of Youness kunnen wisselen, dus ik vond de wissel van Kluivert echt absurd. Daar zette Bosz hem mooi te kakken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Klaassen: "Ongelofelijk. Wat ik denk als ik de beelden zie? Die man is ongeschikt"