Weer legendarische uitspraak van Zlatan: Ik lijk op Indiana Jones

Weer legendarische uitspraak van Zlatan: "Ik lijk op Indiana Jones"

vrijdag 17 februari 2017 om 11:18

Zlatan Ibrahimovic was donderdagavond de grote man bij Manchester United. Zijn ploeg won met 3-0 van Saint-Etienne in de Europa League en alle treffers kwamen van Zlatan. Hij vergelijkt zichzelf met Indiana Jones.

"Mensen die me kennen weten dat ik bij veel clubs heb gespeeld en altijd mijn best doe", zegt Zlatan tegen Sky Sports. "Waar ik ook ben geweest, won ik. Dus ik lijk op Indiana Jones." De Europa League voelt voor Zlatan niet als een B-toernooi. "Iedere prijs is geweldig. Overal waar ik kwam heb ik iets gewonnen, dus als ik hier iets kan winnen ben ik super blij."

Zlatan tekende donderdag voor de zeventiende hattrick van zijn carrière en zijn zeventiende doelpunt tegen Saint-Etienne. Dat zorgt voor een glimlach. "Het voelt goed. Ik krijg veel hulp van m'n teamgenoten. We speelden een open wedstrijd en het was belangrijk om een goed resultaat te behalen zodat we die mee kunnen nemen naar de tweede wedstrijd. We wonnen met 3-0 en ik scoorde er drie, dus daar ben ik blij mee. We moeten nog veel wedstrijden spelen, hopelijk kan ik zo doorgaan."

Plaats een reactie

Senna +1726
vrijdag 17 februari 2017 om 11:25
Wat een kwal is die man toch.ik ik ik ik.
als je iets wint dan doe je dat samen met je team genoten.
Vind ik leuk
United +3258
vrijdag 17 februari 2017 om 11:35
Dat heet individuele klasse!
Vind ik leuk
Sanders +175
vrijdag 17 februari 2017 om 12:10
Kijk de rest van zijn interview na de wedstrijd. Hij geeft daar duidelijk aan dat hij het veel belangrijker vind voor het team dan voor zichzelf.

Zlatan heeft altijd al haters gehad en ik heb ze nooit begrepen. Je kunt altijd overduidelijk aan hem merken dat je dit soort uitspraken niet te serieus moet nemen.

Gouden vent!
Vind ik leuk
Senna +1726
vrijdag 17 februari 2017 om 12:13
ik kijk niet naar interviews van hem het is een verschrikkelijke man bah.
Vind ik leuk
Sanders +175
vrijdag 17 februari 2017 om 12:16
Makkelijk oordelen dan als je alleen maar stukjes leest waar alleen dit soort dingen uit worden gehaald en waar je zijn gezichtsuitdrukking niet kunt zien.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:25
Hoe vaak heeft Idiana Jones de CL gewonnen?

Geweldige voetballer hoor, heeft bijzondere kwaliteiten maar het succes allemaal willen claimen mag iets minder. Alle clubs waren qua opstelling ook op hem afgestemd. En de meeste lubs zijn daarna zonder hem ook weer kampioen geworden van hun land. Wat PSG bijvoorbeeld dinsdag liet zien was met Ibrahimovic onmogelijk geweest.
Vind ik leuk
Cookee +1168
vrijdag 17 februari 2017 om 14:34
Ben wel met je eens. Gister kwam hij wel heel makkelijk aan de goals, die had ik ook nog gemaakt. Maar dan had ik niet hoog vd toren geblazen.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:27
Die winnen zeker de EL maar de PL gaat niet naar United.
Vind ik leuk
United +3258
vrijdag 17 februari 2017 om 11:34
Je bent een baas Zlatan!
Vind ik leuk
Kevinm +228
vrijdag 17 februari 2017 om 11:41
Eindbaas.
Vind ik leuk
Strijp +1790
vrijdag 17 februari 2017 om 11:44
Ik vind hem niet meer zon baas als voorheen
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:55
Ik lijk ook op Indiana Jones
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:40
ik lijk op een politieagent uit de jaren 50. mooie tijd was dat. we reden bij de politie nog op varkens. dat kun je je nu niet meer voorstellen
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 14:35
Jawel hoor. Ik zie het zo voor me!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Weer legendarische uitspraak van Zlatan: "Ik lijk op Indiana Jones"