Suarez gelooft in Champions League-sprookje: We zijn het beste team ter wereld

Suarez gelooft in Champions League-sprookje: "We zijn het beste team ter wereld"

vrijdag 17 februari 2017 om 19:00

Paris-Saint Germain gaf FC Barcelona afgelopen dinsdag met 4-0 op de broek in de Champions League. De return in Camp Nou lijkt een formaliteit, maar Luis Suarez geeft de hoop nog niet op.

"Als we geschiedenis willen schrijven met de club, moeten we dit omdraaien", aldus de Uruguyaan, geciteerd door de BBC. "We zijn het beste team ter wereld. Als er een team is die dit om kan draaien, is het Barcelona. De manier waarop we verloren is moeilijk en pijnlijk. Het wordt erg moeilijk, maar het is een prachtige uitdaging."

Suarez wil trainer Luis Enrique, die na de oorwassing flink bekritiseerd wordt, niet de schuld geven. "Het ligt aan ons allemaal. We hebben niet goed gespeeld en daarom moeten we onze verantwoordelijkheid nemen voor wat er is gebeurd", besluit de dertigjarige spits. De return vindt over anderhalve week plaats in Barcelona. 

Plaats een reactie

Tiesto1 +288
vrijdag 17 februari 2017 om 19:05
Hij zal zich in PSG gaan vastbijten om met Barca toch de volgende ronde te bereiken.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:09
Draaide ze zo een paar jaar terug geen achterstand om waarvan iedereen zei dat het niet kon?
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
vrijdag 17 februari 2017 om 19:13
Tegen dit psg ken je dat echt niet omdraaien goed dat er nog iets van hoop is .. maar ook niet meer dan dat
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:15
Andere jaren misschien, maar dit jaar heb ik er minder vertrouwen in. Het loopt niet zo als andere seizoenen. Ik hoop het wel, maar je moet ook reëel zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:28
Zal veel aan de scheidsrechter liggen.
Denk dat Barcelona thuis op zoek gaat naar vele fopduiken en veel theater bij overtredingen.
Dus een snelle 1-0 en een vlugge rode kaart, dan weet ik het nog niet.

Normaal gesproken gaat PSG door maar in Camp Nou is heel veel mogelijk.
Hoop echt op een goede scheidsrechter.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 08:08
Tja, professioneel voetbal anno 2017. Spelers die alleen maar duiken naar het gras alsof het een Olympisch zwembad is. Ongelooflijk.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 23:25
Eerlijke uitspraak. Barca zou het kunnen maar dan denk ik wel dat je binnen een half uur op 2-0 moet staan en dat de 3 voorste niet scherp zijn bij Psg , want barca gaat moeten dus dat gaat counter kansen opleveren voor Paris. Maar verder verliezen doe je met zijn allen. Niet alleen de coach verliest. Barca fans die alles aan Enrique wijten snappen het niet. Enrique verdient meer krediet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 23:26]
Vind ik leuk
pdavie +264
zaterdag 18 februari 2017 om 08:12
Ik hoop het ook, maar of het realistisch is? Ik hoop dat het gaat spoken in Camp Nou, maar als PSG doorgaat is het gewoon verdiend en niets meer dan dat.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 10:36
Nou nee real Madrid is beste club ter wereld
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Suarez gelooft in Champions League-sprookje: "We zijn het beste team ter wereld"