Plaag van Ajax: Leuk voor Feyenoord. Ik hoop dat ze kampioen worden

Plaag van Ajax: "Leuk voor Feyenoord. Ik hoop dat ze kampioen worden"

zondag 19 maart 2017 om 17:58

Excelsior hielp zondag Feyenoord een handje in de titelrace door twee punten af te snoepen van Ajax. Mike van Duinen, de maker van de 1-0, is er blij mee.

"Een geweldig en verdiend punt", zegt Van Duinen tegen Voetbal International na het 1-1 gelijkspel op Woudestein. Het gat tussen nummer twee Ajax en nummer één Feyenoord is nu zes punten. "Ik zag al een berichtje van Jens Toornstra, leuk voor Feyenoord. Ik hoop dat ze kampioen worden, maar dit is gewoon belangrijk voor ons."

De spits had het naar zijn zin tegen Ajax. "Ik was lekker vervelend, dat vind ik heerlijk. Ik ben niet leuk voor de verdedigers. Dat hoort ook, toch?", vervolgt Van Duinen, die zich richt op rechtstreekse handhaving met Excelsior. "Na de interlandbreak volgt een week met PEC Zwolle, FC Utrecht en Sparta Rotterdam, dat wordt belangrijk. Maar als we zo doorgaan, gaan we ons handhaven."

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 18:05
Het was een eigen doelpunt..
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:07
Dus?
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:17
Voor vp bedoeld. Ze hebben weer eens hun info niet juist
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:16
Is afgedwongen, zeker het bericht van Voetbal is passie niet gelezen :)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:19
"Van duinen, de maker van de 1-0".....
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:37
Serieus? Ik maakte een grapje, duidelijk gemaakt met een smiley.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:38
Sorry :) niet gelijk gezien
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:05
Als Feyenoord kampioen word, dan is pas het seizoen geslaagd als we de EuropaL winnen;) geen grote kans, maar we zitten er nog in, ook omdat we dan direct ons plaatsen voor de ChamL, als Excelsior en De Graafschap ons op 1-1 kunnen houden, dan kunnen wij ook de Europacup winnen;)
Vind ik leuk
cj_fey +2185
zondag 19 maart 2017 om 18:36
Ik zei het al tegen Gino, in de EL leef ik positief met jullie mee....
2 april toch echt niet ;)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:53
Ik vind jullie Feyenoorders hier op VP top! Ik bespeur geen kinderachtige afgunst enz, jullie zijn gewoon top supporters, enige wanklanken zoals vandaag zijn van de bekende Psvers op deze site, tja alsof ze een top seizoen zelf hebben haha

Proficiat man, jullie hebben een top seizoen, valt niet te ontkennen.
Vind ik leuk
T&T +8526
zondag 19 maart 2017 om 20:05
Ik kan geen buiging voor je maken via mijn smartphone... Maar je mag een buiging van mij inbeelden! :-)
Ty!
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 20:08]
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:19
Proost!;)
Vind ik leuk
T&T +8526
zondag 19 maart 2017 om 20:20
Proost!!
Vind ik leuk
T&T +8526
zondag 19 maart 2017 om 18:40
Dat zou fantastisch zijn voor ons voetbal.
Vind ik leuk
BassieN +4320
zondag 19 maart 2017 om 18:05
Dankje Mike, doen we
Vind ik leuk
Kwikwek +2161
zondag 19 maart 2017 om 18:11
Hahahaha hij doet alsof hij een hattrick heeft gescoord, waarvan één omhaal.....
Vind ik leuk
Garinsha +2027
zondag 19 maart 2017 om 18:19
Tuurlijk hoopt hij dat feyenoord kampioen word.. bijna iedereen uit Zuid-Holland hoopt dat.. vooral als ajax erbij betrokken is
Vind ik leuk
yuuup +4599
zondag 19 maart 2017 om 19:09
Nou echt niet.
Vind ik leuk
Garinsha +2027
zondag 19 maart 2017 om 20:38
Oh nee?
Vind ik leuk
yuuup +4599
maandag 20 maart 2017 om 08:47
Nee.
Vind ik leuk
Garinsha +2027
maandag 20 maart 2017 om 09:04
Maar als je goed las zei ik "bijna" iedereen..
Vind ik leuk
yuuup +4599
maandag 20 maart 2017 om 18:20
Is per dorp/stad verschillend. Hier is bijna iedereen voor Ajax.
Vind ik leuk
Garinsha +2027
maandag 20 maart 2017 om 19:48
Oh er zijn dus uitzonderingen oke.. dan weet ik dat ook weer..
Vind ik leuk
yuuup +4599
dinsdag 21 maart 2017 om 09:27
Inderdaad. Weer wat geleerd. Zo heel af en toe heb je zo'n dorpje waar een lichte meerderheid voor Feyenoord is.
Vind ik leuk
Garinsha +2027
dinsdag 21 maart 2017 om 09:37
Eerlijk gezegd niet verwacht maar oke. Bedankt voor de info.
Vind ik leuk
yuuup +4599
dinsdag 21 maart 2017 om 10:04
Zit maar wat te dollen;)
Vind ik leuk
Garinsha +2027
dinsdag 21 maart 2017 om 10:05
Aha grappenmaker
Vind ik leuk
Hyena +14972
zondag 19 maart 2017 om 18:27
Speelde een sterke wedstrijd, maar had er wel af gemoeten met een rode kaart. Hij schopte Klaassen ongeveer door drieën. Net als de overtreding van Koolwijk op Schöne overigens, leek echt helemaal nergens op.
Vind ik leuk
BassieN +4320
zondag 19 maart 2017 om 18:30
Die elleboog van Klaassen en het slaan van Kluivert mochten dan ook wel bestraft worden
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:46
ik heb het niet gezien, maar ik lees overla dat Klaassen ook een tik uitdeelde.
Wat vond jij daarvan?
Vind ik leuk
Hyena +14972
zondag 19 maart 2017 om 18:55
Onzin, wordt naar mijn idee vooral geroepen vanwege de schorsing die Vilhena boven het hoofd hangt. Ook de zogenaamde tik van Kluivert was alles behalve een tik.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:00
Dit was geen tik?
https://twitter.com/corneliszelf/status/843491066447904768
als je dat na het zien van deze nog durft vol te houden kan ik je niet meer serieus nemen.
Vind ik leuk
Hyena +14972
zondag 19 maart 2017 om 20:05
Bij een tik is het zo dat er ook daadwerkelijk iemand geraakt moet worden. Vooral Kluivert zelf lijkt er hier last van te hebben en brengt zichzelf uit evenwicht. Dit plaats ik onder de noemer 'gefrustreerd gewapper'.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:27
Wij Feyenoord Supporters willen Mighty Mike van Duinen nogmaals bedankt voor deze schitterende voetbal zondag en alle mede spelers die daarna hebben meegewerkt ;-) dankje wel
Vind ik leuk
Hyena +14972
zondag 19 maart 2017 om 18:30
Het ergste is nog dat hij een supporter van Ajax is ook..
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:39
NeEen hahaha meen je niet hoe weet je dat .......:0
Vind ik leuk
Hyena +14972
zondag 19 maart 2017 om 18:42
Hij komt bij de amateurclub OLIVEO vandaan en komt daar nog regelmatig. Daar voetbal ik toevallig ook.
Vind ik leuk
T&T +8526
zondag 19 maart 2017 om 18:44
Das wel heel zuur... Maarja... Life's a bitch!
-;)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:44
Je vergeet voor de zoveelste maal je huisjurist te bedanken !
Ongelijkheid ten top.
Vind ik leuk
Eendracht +5267
zondag 19 maart 2017 om 18:53
Sjaak Swart vindt dat Excelsior niet in de Eredivisie thuishoort...
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:35
Wat n varken is het oom. Had met donkerrood van het veld gemoeten. Maar ff in Sjakie zijn termen. Hoop dat je degradeert en lekker in de 5se divisie in Duitsland spelen
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:37
Zeker een verdiend punt voor Excelsior, gezien het belabberde spel van Ajax hadden ze eigenlijk moeten verliezen maar daarvoor speelde Excelsior ook weer niet goed genoeg.
Ik lees op sommige sites dat Ajax-fans dan ook de stille hoop hebben dat Feyenoord punten laat liggen bij Excelsior, maar daar geloof ik niet in, dat zal dan een gemakkelijk overwinning worden voor Rotterdam-Zuid.
Nee de titel heb ik al uit mijn hoofd gezet, de titelkansen zijn na vanmiddag geslonken tot 1%.
Ajax moet nog naar PSV en treft naast Feyenoord ook nog AZ en Heerenveen thuis..
6 punten verschil, of beter gezegd 7 gezien het doelsaldo, je zou echt gestoord zijn wanneer je er nu nog heilig in geloofd!
Vind ik leuk
Suarie +17
zondag 19 maart 2017 om 20:54
Jetro Willems zou Ajax nog 99% kans geven
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:49
Haha dat is bluffen en daar doe ik niet aan.
Gelukkig zijn Peter Bosz en Klaassen ook niet zo om het nog volop te zeggen, dan zouden ze bestempeld worden als arrogant.
Kan er zelf weinig aan veranderen, heb er mee te dealen dus erg druk kan ik me niet maken dat Ajax haar titelkansen nu heeft verspeeld.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 21:49]
Vind ik leuk