Schöne baalt: Ik zei tegen de jongens ook dat ze mij moesten overslaan

Schöne baalt: "Ik zei tegen de jongens ook dat ze mij moesten overslaan"

zondag 19 maart 2017 om 19:00

Ajax was zondag tegen Excelsior geen schim van de ploeg die drie dagen geleden FC Kopenhagen uit de Europa League knikkerde. Lasse Schöne gist naar antwoorden.

"Dit is niet wat je wilt", aldus de Ajacied tegen Ajax Life. "Natuurlijk speelden we tegen Kopenhagen een geweldige wedstrijd en dan mag je op donderdag en vrijdag nog best even genieten. Maar na die euforie moet je naar Excelsior. Dat is een andere ambiance, maar de belangen zijn net zo groot."

Schöne vindt dat de vermoeidheid in de Amsterdamse benen geen excuus mag zijn. "Natuurlijk ben je wat vermoeid, maar deze wedstrijden moet je ook winnen als je kampioen wilt worden. We hadden vandaag gewoon veel meer moeten brengen."

Ook over zijn eigen wedstrijd was de Deense routinier niet tevreden. "Ik had de hele tijd een mannetje bij me. Ik zei tegen de jongens ook dat ze mij moesten overslaan en ik probeerde mijn man weg te trekken en op die manier aan voetballen toe te komen."

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 19:05
Het is en blijft een voddeteam ! Maar wel 2e
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 19:05]
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:07
Mooiste club van Nederland en de succesvolste.
Vind ik leuk
Eendracht +6792
zondag 19 maart 2017 om 19:15
Daar zijn de meningen over verdeeld..
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:30
Over de succesvolste valt niet te discussiëren ;)
Vind ik leuk
Eendracht +6792
zondag 19 maart 2017 om 19:33
Da's dan wel waar.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:09
Vooral niet de Mooiste.
Vind ik leuk
Suarie +17
zondag 19 maart 2017 om 20:56
Mening
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:16
En de saaiste!
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:32
Beste
Vind ik leuk
FSCeara +2250
zondag 19 maart 2017 om 19:17
vraagt om overgeslagen te worden terwijl hij 1 van de dragende spelers zou moeten zijn.
Speelde tegen Excelsior niet tegen Bayern !
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:28
Slappe hap vandaag! Waar Feyenoord tweede helft wel beter uit de kleedkamer kwam tegen Heereveen, was het bij Ajax nog steeds slecht en met totaal geen druk in de tweede helft. Juist gezien het spel beeld van Feyenoord tegen Heereveen in de eerste helft had ik er echt vertrouwen in om punten in te halen aankomende tijd. En dan spelen ze met zo instelling tegen (met alle respect) Excelsior. Wat een klote afsluiting van een weekend. Tuurlijk donderdag ook gespeeld, maar dat moet geen problemen geven aan een profvoetballer. Kutzooi
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:42
Ik leef met je mee. Dit soort tafarelen vind bij mijn club meestal rond de winterstop al plaats. Dit jaar is alles anders.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:10
Stond steeds een mannetje bij hem. Ja dat is toch vaak het geval. Of laten ze je meestal links liggen
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:36
Miljoenen fans over heel de wereld !
1 club, 1 stad, 1 AJAX

In voor en tegenspoed.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Schöne baalt: "Ik zei tegen de jongens ook dat ze mij moesten overslaan"