Degradatie zou wel een ramp zijn. Voor de club maar ook voor mezelf

"Degradatie zou wel een ramp zijn. Voor de club maar ook voor mezelf"

zondag 19 maart 2017 om 20:45

Bij Go Ahead Eagles moeten ze er niet aan denken, maar door de 1-3 nederlaag tegen PEC Zwolle is degradatie weer een stapje dichterbij gekomen. Trainer Hans de Koning houdt zijn hart vast.

"Dat zou doodzonde zijn", zegt hij tegen de NOS. "Alles rond deze club straalt uit dat het een Eredivisie-waardige club is. Het stadion, de mensen, de supporters... Degradatie zou wel een ramp zijn. Voor de club maar ook voor mezelf", aldus De Koning.

Is er al meer bekend over de toekomst van De Koning bij Go Ahead? "Nee, we hebben met elkaar afgesproken dat we alle aandacht op de groep houden", zegt hij bij FOX Sports. "Een dezer dagen zullen we wat plannen hoe de situatie naar de toekomst is. Misschien volgende week. Formeel moet het voor 1 april in verband met opzegtermijnen. Ik maak me er niet zo druk om. Uiteindelijk moeten mensen beslissen over mijn situatie."

De Koning reageert grappig op de vraag of hij er volgend jaar nog is. "Zeker in het leven. Als trainer van Go Ahead? Ik kan me daar wel onrustig om maken, maar laat het ze maar zeggen. Ik vind het een mooie club. Misschien heb ik dan wel opties. Daar heb ik het dagelijks over met m'n manager. Ik wil in de Eredivisie blijven, dan is mijn missie volbracht."

Poll

Moet Go Ahead verder met De Koning?

(224 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 20:58
Jullie degraderen toch wel......
Vind ik leuk
United +39113
zondag 19 maart 2017 om 21:48
Ado was ook niet best vandaag :(
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:51
Nee niet echt, heb de 2e helft ook niet meer gezien.
Vind ik leuk
United +39113
zondag 19 maart 2017 om 22:15
Begrijpelijk! Hopelijk de volgende wedstrijd weer winnen. Tommie hoort gewoon in de ED.
Vind ik leuk
FSCeara +2799
zondag 19 maart 2017 om 21:24
GAE heeft alles voor eredivisie waardig te zijn? begint bij de spelers die er niet goed genoeg voor zijn. Den Haag heeft hetzelfde probleem met een mooier stadion en betere supporters maar ook die moeten ervoor vechten. Ook Roda heeft mooier stadion maar begint met wat je op het veld brengt
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:32
was je vandaag in de horst?
er zijn weinig stadions met meer sweer
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:42
Dat valt reuze mee hoor. Heb het zelf mogen aanschouwen
Vind ik leuk
FSCeara +2799
maandag 20 maart 2017 om 00:18
Nou... ik had vandaag geen zin om 12.000 km te fietsen zeg maar. Woon in Brazilie maar volg wel alles ongeveer wat voetballen betreft
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:45
GAE vliegt er denk ik direct uit. Programma van GAE is niet de makkelijkste.
Vind ik leuk
Twardt +189
zondag 19 maart 2017 om 22:30
uiteindelijk heeft iedereen hetzelfde programma. Als GAE nu nog de moeilijke wedstrijden te gaan heeft, betekent dat ze de makkelijke al gehad hebben. Als ze dus nu onderaan staan, zegt dat wel genoeg.
Vind ik leuk
GAEfan +93
zondag 19 maart 2017 om 23:04
We zijn nog niet gedegradeerd, maar het zal heel lastig worden om van die laatste plaats weg te komen. Maar met Heracles, Groningen, Sparta die nog na Deventer komen liggen er nog wel kansen denk ik. Het voetbal was de laatste tijd wel beter bij ons, en uitgerekend vandaag leek het weer nergens op. Ben bang dat het tussen Ado en ons gaat wie er rechtstreeks degradeert.
Vind ik leuk
FSCeara +2799
maandag 20 maart 2017 om 00:17
Ik had het ook over de wedstrijd van vandaag. hebben paar wedstrijden redelijk gevoetbald.
Vandaag was weer nivootje JPL. is echt te zwak. mochten jullie bij een mirakel erin blijven dan zal er echt wel iets aan de selectie moeten worden gedaan.Sfeer is altijd goed tenminste keren dat ik er geweest ben maar dat is het in den Haag zeer zeker ook
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Degradatie zou wel een ramp zijn. Voor de club maar ook voor mezelf"