Geheim Feyenoord-wapen mag biertje meedrinken: 'Hij doet z'n werk goed'

Geheim Feyenoord-wapen mag biertje meedrinken: 'Hij doet z'n werk goed'

zondag 19 maart 2017 om 21:58

Jens Toornstra is, voorzichtig gezegd, blij met Joris van Benthem. De huisjurist van de Rotterdammers moet ervoor zorgen dat Tonny Vilhena vrijgesproken wordt. Diezelfde Vilhena scoorde in het duel met sc Heerenveen, waardoor Feyenoord met 1-2 won.

"Hij moet nog aan de bak. Hij doet z'n werk goed, laten we het daar op houden", zegt Toornstra tegen Voetbal Inside. "Of hij meegaat naar de Coolsingel? Iedereen die erbij hoort, mag er zijn. Standbeeld? Dat is aan jullie." Dan over Oranje. Toornstra kreeg te horen dat hij in de definitieve selectie zit. "Of ik voelde dat ik in Oranje zou komen? Ik ben blij met m'n verkiezing. Ik zit lekker in m'n vel en heb het goed gedaan. Dan kun je zo'n oproep verwachten." 

Tegen Heerenveen wilde het voor de rust totaal niet lukken. Na de rust wel. Maar in de kleedkamer moest er wat omgezet worden. "Er worden wat dingen gezegd. We waren niet fel genoeg. We moesten de duels aangaan. In de tweede helft heeft dat z'n vruchten afgeworpen."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 22:11
Geweldig toch, daar zijn advocaten voor. Doet meer dan goed zijn werk!
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:16
De woningen van advocaten zijn gebouwd op de hoofden van dwazen.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:23
Op Sjaak Swart dus
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:00
Totdat je er een nodig heb........dan is het verrek handig ;)
Vind ik leuk
FSCeara +2253
zondag 19 maart 2017 om 22:29
Als elke crimineel in Nederland recht heeft op een goede advocaat om zich vrij te pleiten waarom word er bij een voetballer dan zo moeilijk over gedaan ?
Vind ik leuk
United +39600
zondag 19 maart 2017 om 22:41
Omdat het zo lang duurt wordt het wel en beetje vervelend. Maar daar kan Feyenoord niks aan doen. Hij is gewoon schuldig ook al is het geen opzet. Hij moet gewoon een wedstrijd geschorst worden.
Vind ik leuk
DubRtd +13567
zondag 19 maart 2017 om 22:59
Straf voor iets wat per ongeluk gaat?
Verklaart meteen die gele kaart voor Nelom dan vandaag. Die maakte per ongeluk een goede tackle op de bal.
Vind ik leuk
United +39600
maandag 20 maart 2017 om 00:10
Ja maar als je omhoog springt en je arm naar achter zwaait wat je ten eerste niet hoort te doen ben je gewoon fout.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:13
Hierover zijn de meningen dus verdeeld.

Er zijn ook andere lezingen mogelijk en bovendien kun je je afvragen waarom de ene voetballer wel gedaagd wordt en de andere niet. Ik heb bijvoorbeeld Guardado, Moreno en Van Ginkel na de winterstop overtredingen zien maken die hun "slachtoffers" heel wat had kunnen kosten, maar geen van die drie is voor de tuchtcommissie geweest. Er lijkt sprake te zijn van willekeur en klassenjustitie, maar goed..... de tijd zal uitwijzen wat het gaat zijn.
Vind ik leuk
United +39600
maandag 20 maart 2017 om 00:19
Ja het is wel en zootje aan het worden.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:24
Ik zou zelfs durven stellen dat de openbaar aanklaagster en de knvb hun werk in dezen zeer slecht doen. Dat ze de samenstelling van de tuchtcommissie wijzigen voor een zitting waar Van Benthem verschijnt lijkt/is ook niet echt een zuivere zaak.

En de arbitrage is al meer dan 10 jaar beneden alle peil. Stelletje navelstaarder uit Twente die elkaar voortdurend naar de mond praten, geen kritiek van buitenaf verdragen. Tis gewoon amateuristisch voor een sport waar zeer veel geld in omgaat.
Vind ik leuk
United +39600
maandag 20 maart 2017 om 00:34
Ja daar heb je gelijk in. Als ze de samenstelling van de tuchtcommissie wijzigen dan weetje dat ze eigenlijk al fout zijn. Ik draai mijn mening bij.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:41
Het lijkt me interessant om de openbaar aanklaagster, de KNVB-directie en de tuchtcommissie te horen verklaren over deze plotselinge wijzigingen. Het zaakje stinkt van alle kanten.

Ik heb de indruk dat Feyenoord hier nog werk van gaat maken. Zou een goede zaak zijn.
Vind ik leuk
DubRtd +13567
maandag 20 maart 2017 om 08:43
Ja, zo zit ik met spanning af te wachten of die ajacied die die excelsior speler vlak voor tijd zowat van het veld de parkeerplaats opgooide aan de beurt komt.
Ik denk het antwoord wel te weten. Het heeft waarschijnlijk niet eens in de samenvattingen bij nos en fox gezeten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Geheim Feyenoord-wapen mag biertje meedrinken: 'Hij doet z'n werk goed'