Wijnaldum geeft 'PSV-tip' aan Feyenoord: Dan weet je niet wat je meemaakt

Wijnaldum geeft 'PSV-tip' aan Feyenoord: "Dan weet je niet wat je meemaakt"

maandag 20 maart 2017 om 10:53

Georginio Wijnaldum vindt het mooi dat Ajax zondag punten heeft verspeeld tegen Excelsior. Feyenoord, de oude liefde van de Liverpool-ster, staat inmiddels zes punten los in de Eredivisie en stevent af op de landstitel. Dat doet Wijnaldum goed. 

Ajax kwam zondag niet verder dan een remise (1-1) tegen degradatiekandidaat Excelsior. Eerder op de dag won Feyenoord met 2-1 bij sc Heerenveen. "Daar was ik wel heel blij mee, ja. Vooral ook omdat Tonny Vilhena de winnende goal maakte, dat maakte me extra blij. Ik hoop gewoon dat Feyenoord kampioen wordt, dat zou mooi zijn", aldus de Oranje-international voor de camera van Ziggo Sport. Zondag kwam Wijnaldum met Liverpool in actie tegen Manchester City. De Premier League-kraker eindigde in 1-1.

De laatste titel van Feyenoord dateert uit 1999, weet hij. "Als je zolang geen kampioen bent geworden, snak je er echt naar. Ik heb het meegemaakt bij PSV, daar was het zeven jaar geleden en zag ik al wat het met de mensen deed." Wijnaldum hoopt dat Feyenoord inspiratie put uit de titelfeesten van PSV van de afgelopen twee jaar.

"Ik denk dat Rotterdam te klein is als Feyenoord kampioen wordt. Ik hoop dat ze, net als wat PSV altijd doet, met de platte kar door de stad gaan. Dat is geweldig voor de supporters en de spelers. De spelers kunnen dan echt voelen en zien hoe blij ze de mensen in de stad maken. Normaal ga je alleen naar het stadhuis en dan sta je daar, maar als je een ritje door de stad maakt dan weet je niet wat je meemaakt."

Poll

Is de titel binnen voor Feyenoord?

(3768 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 10:56
Ze mogen die van ons wel lenen. Fijn karretje is dat.
Vind ik leuk
HJR +4912
maandag 20 maart 2017 om 12:19
En nog weinig KM´s op de teller natuurlijk ;)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 14:07
Die heeft inderdaad nog weinig beurtjes nodig gehad de laatste 8 jaar ;).
Vind ik leuk
michelhx +2243
maandag 20 maart 2017 om 10:57
Zo is het Gini, in Eindhoven weten ze hoe een kampioensfeestje écht gevierd moet worden. De rondrit door de stad op de 'platte kar' draagt daar zeker aan bij.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:02
Het verschil zit hem ook in de mensen ! BOERuH kenne feesten en drinken dat kenne ze in het westen niet. Anders hadden ze ok wel carnaval gehad. En boerenschuren voor de zuipfeesten. Rotterdam zal wel afgebroken worden, dat is hun feest, ruiten vernielen, plunderingen, etc
Vind ik leuk
Thobar +2873
maandag 20 maart 2017 om 11:14
In dorpen doen ze dat met elk kampioenselftal
Vind ik leuk
Korm +23868
maandag 20 maart 2017 om 11:33
Ik gun ze wel een mooi feestje daar.
het kan zomaar weer jaren duren.... ;)
Vind ik leuk
Truth +2781
maandag 20 maart 2017 om 11:35
Ik gun het feyenoord wel want deze club is gewoon te groot om zolang te hebben moeten wachten ...net als club brugge !
Vind ik leuk
HJR +4912
maandag 20 maart 2017 om 12:31
En vergeet Sporting Portugal niet :(!!
Vind ik leuk
Truth +2781
maandag 20 maart 2017 om 15:09
Ik duim voor hen ;-)
Vind ik leuk
Savior +1334
maandag 20 maart 2017 om 12:14
Dat is niet iets dat alleen psv doet maar oke
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:56
Toe maar, de platte kar. Alleen met Vilhena erop zal je bedoelen en dan overal, behalve in Rotterdam rondrijden met een bord ohm zijn nek: ik zal never meer een elleboogstoot uitdelen!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:54
Wijnaldum hoort toch als Rotterdammer te weten dat zo'n kar helemaal niet gaat werken. We hebben het hier over Rotterdam.

Tenzij ze van plan zijn drie weken onderweg te zijn :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:05
Inderdaad die slopen de kar ! En die kenne niet feesten !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wijnaldum geeft 'PSV-tip' aan Feyenoord: "Dan weet je niet wat je meemaakt"