Plafond ligt hoger dan ADO: 'Voorzichtig zijn met wat ik zeg over andere clubs'

Plafond ligt hoger dan ADO: 'Voorzichtig zijn met wat ik zeg over andere clubs'

maandag 20 maart 2017 om 13:34

Danny Bakker hoopt ooit bij een betere club terecht te komen dan ADO Den Haag. Dat vertelt de middenvelder in gesprek met Tjerkstra Media. Het contract van Bakker loopt nog tot 2018.

"Ik heb het goed naar de zin hier bij ADO Den Haag en ik moet voorzichtig zijn met wat ik zeg over andere clubs of wat dan ook, maar de ambitie ligt wel hoger dan deze club. Dat is wel de insteek, maar ik moet daarbij wel aangeven, dat ik niet voor niets mijn contract heb verlengd", aldus Bakker. "Afgelopen zomer, maar ook al in een eerdere fase, wilden andere clubs al met me praten, maar ik wil mezelf ontwikkelen bij ADO."

Bakker besloot te blijven in Den Haag. "Ik weet dat ik de goede weg ben ingeslagen en een verstandige keuze heb gemaakt door niet gelijk een hele grote stap te maken. De stap zal nu alleen maar kleiner worden naarmate ik ouder en beter word. Ik blijf lekker bij ADO voetballen. De club is begonnen aan een mooi project en dat wil ik meemaken. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen."

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 13:34
Ik dacht dat dit wel een aardig talent was maar gister tegen AZ vond ik hem echt heel matig. Wat is er gebeurd met hem? Was hij geblesseerd geweest ofzo? (Ik volg ADO niet zo erg)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:39
Hij kan er geen reet van vorig jaar het lievelingetje van fraser iedereen bij ado ergert zich aan bakker.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 14:49
Danny is een type Wim jansen (mogelijk dat dit vóór jouw tijd is). Danny valt pas op, wanneer het niet goed loopt. Hij doet veel "vuil"werk op het middenveld en heeft het talent om een wedstrijd te "lezen". Een beetje simpel gesteld, dat hij het lievelingetje bij Fraser was. Fraser is niet een trainer die voorkeuren heeft, maar naar diegene die zijn taken uit kan voeren, die hij meegeeft. Misschien was hij ook het lievelingetje bij; Steijn, vd Brom Fraser en nu weer Groenendijk?? Kom op zeg. Wanneer ik kenners praat, dan zijn ze het allemaal met elkaar eens, dat hij een belangrijke schakel tussen achterhoede en verdediging is( uiteraard ook v.v.). Klopt dat hij zondag niet goed was, maar wie speelt wel foutloos dan?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 14:24
Ja geweldig project....ik geniet er met volle teugen van...
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 14:48
afbraakproject is het. wat een ...seizoen

VP EDIT: We begrijpen de emotie, maar let alsjeblieft een beetje op je woordkeuze!
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 15:48]
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 14:58
niemand, ook Danny begrijpt die off day niet. Dat kan een keer gebeuren, als het maar niet tegen de concurrenten gebeurd. Ik verwacht dat we net boven de streep eindigen. En je ziet; 5 puntjes maken nog geen zomer. maar een verliespuntje, maakt het nog geen winter.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 15:16
3 Verliespunten.
Maarre ik heb het niet over afgelopen zondag, ik heb het over de huidige neergaande lijn van de hele club. Slecht elftal, weglopende sponsors, die Chinese kwibus waar we maar niet vanaf komen en enorme tekorten. Dit jaar gaan we het wellicht nog net redden, maar als er voor volgend seizoen nog ff 2 miljoen ofzo bezuinigd moet worden op de selectie dan kunnen we dat seizoen net zo goed schriftelijk afdoen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 15:35
DAAR ben ik het helemaal met je eens. Ik had niet op drie punten tegen AZ gerekend, vandaar 1 verliespunt. ADO is door die pekingeend het lachertje van voetballend Nederland geworden. Ik ben benieuwd wat die wangsneewang gaat doen, wanneer we naar de JPL zakken. Nog ff herinneren aan die loze woorden van hem; "binnen 5 jaar structureel in Europa"club van naam in Europa en dat kunstgras eruit. Ja die bami hap moet lekker de politiek in. Beloven doet een gek in alles geloven.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 15:41
Tweede ring erop, enz...
Per saldo wil hij een club met trekpoppen waar hij in China transfergeld, subsidies, en tv geld aan kan verdienen.
Hij kan natuurlijk ook een keer normaal doen en de club naar een hoger plan brengen en dan cashen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 18:12
precies!! ADO is in de aap gelogeerd en de gemeenteraadsleden / wethouders hebben hun werk niet goed gedaan, door die wangsneewang niet te checken. Kan je wat vertellen over de interne zaken, waar de gemeente - ongeveer tien jaar geleden- mee bezig waren . Zij wilde ADO liquideren en de licentie over laten nemen door een andere Haagse club.Zo wilde ze ineens van alle problemen (met name de supporters) af zijn. Lachen nu zijn ze zelf de pineut en zitten met de handen in de haren, hoe hier nu mee om te gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 19:16
Ik twijfel niet aan jouw inside kennis hoor, maarre 10 jaar geleden werd het nieuwe stadion geopend toch? Daar heeft de gemeente aardig wat munten ingestopt zou je zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 22 maart 2017 om 14:57
Ja door publieke druk en de toentertijd wethouder sport. De reden was, dat ADO een groot maatschappelijke draagvlak in Den Haag had. Maar de gemeente raad en wethouders van de afgelopen periode hebben hun huiswerk niet goed gedaan, door die Chinezen niet te checken en alles voor waar aan te nemen, wat die loempia rollers zeiden. Ik denk dat die Cheize gokbazen nu een weddenschap op ADO hebben afgesloten; gaat ADO degraderen en daarbij miljoenen verlies aan aandelen maken, of dat ADO WEER tegen de stroom inzwemt en boven de (waterlijn) streep eindigen.
Vind ik leuk
woensdag 22 maart 2017 om 16:06
Ik hoop dat ze er allles op hebben ingezet, want dit jaar gaan we niet degraderen!
Vind ik leuk
DubRtd +13712
maandag 20 maart 2017 om 14:58
Een dag na met 4-0 op je lazer gekregen te hebben kan je volgens mij maar beter niet al te hard roepen dat je te goed bent voor je huidige club.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 14:53
dat zegt hij niet! Goed lezen goos.
Vind ik leuk
DubRtd +13712
dinsdag 21 maart 2017 om 14:57
"maar de ambitie ligt wel hoger dan deze club."

Kan ik toch moeilijk uit af leiden dat ie zich wel lekker op zijn plaats vindt bij ADO.
Hij is wel een stuk voorzichtiger met zijn uitlating dan anderen, dat is wel zo.

Die Bacuna van Aston Villa liep vorig jaar te blaten dat ie richting de CL wilde om maar eens volledig waanzinnig voorbeeld te noemen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 15:00
we hebben het niet over Bacuna, dan kan je legio voorbeelden opnoemen. Danny spreekt een ambitie uit. Dit is hetzelfde wanneer iemand in de eerste klas van de HAVO zit en zegt; wanneer ik mijn diploma heb, dan wil ik naar de HBO. Nogmaals Danny spreekt een ambitie uit en zegt niet dat hij te goed is voor ADO.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 15:07
leuk voetballertje. Goede inzet, goede techniek. Mist alleen het initiatief en het inzicht om meer risico ballen vooruit te spelen. het is veelal tikkie opzij en tikkie achteruit.

maar een grotere club als DH zit er niet in voor hem, horizontale transfer zou er meer in zitten voor hem.
Vind ik leuk
Cookee +3634
maandag 20 maart 2017 om 17:59
Grote woorden van een speler die onderin staat met zijn mooie club.
Ajax had dan media-training, dan kreeg je stupide antwoorden, maar soms verlang je daar als lezer wel eens naar als je commentaren van jongelingen leest.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 19:22
Word al jaren als talent bestempeld.
Maar ontwikkeld zich nauwelijks.
Het is een zeer trage voetballer verstopt zich regelmatig zeker als hij op het midden veld staat.
Speelt 90% van de ballen die hij wel krijgt terug op de verdediging/keeper.
Hij gaat angstig de duels aan fysiek komt hij echt te kort.
Ze passing laat te wensen over veel ballen achter de man.
Dat hij speelt heeft echt te maken dat ado gewoon niks anders heeft.
Datzelfde geldt voor meer spelers bij ado zoals beugelsdijk en ebuehi.
Ado is voor dit soort spelers de top.
Bij betere clubs komen ze niet aan spelen toe.


Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Plafond ligt hoger dan ADO: 'Voorzichtig zijn met wat ik zeg over andere clubs'