Kuyt 'weigert' cadeau van enthousiaste supporter: 'Dat telt niet, dat weet je'

Kuyt 'weigert' cadeau van enthousiaste supporter: 'Dat telt niet, dat weet je'

maandag 20 maart 2017 om 17:09

Feyenoord zette afgelopen weekend een reuzenstap richting de titel en dat leidt bij de fans tot euforie. Na het gelijkspel van concurrent Ajax bij Excelsior is het verschil zes punten, waardoor een supporter Dirk Kuyt alvast kwam feliciteren.

Peter van Baal had een afbeelding van de kampioensschaal én de resterende programma's van Ajax en Feyenoord geplastificeerd. Kuyt gaf het cadeau echter snel weer terug. "Bijna telt niet, dat weet je toch. Nog zeven finales. Over zeven wedstrijden geef je dit cadeau weer aan mij, niet eerder. Dan kom je gewoon weer naar de training", aldus de aanvoerder, geciteerd door RTV Rijnmond.

Kuyt was maandag de enige basisspeler van Feyenoord uit het met 2-1 gewonnen duel met sc Heerenveen die meedeed aan de oefensessie. Ook de van een blessure herstellende Eljero Elia sloot weer aan. De Rotterdammers gaan na de interlandbreak op bezoek bij Ajax.

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 17:13
Hij zou ook is zeggen dat ze al kanpioen zijn.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:24
U doet uw naam geen eer aan, want wat bedoelt u met kanpioen?
Vind ik leuk
United +12709
maandag 20 maart 2017 om 17:31
Of toch wel.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:41
Ik verbied je bij deze om op mij te reageren maar zeker om mij telkens een like te geven.
Voldoet jij niet aan mijn verzoek dan ben ik genoodzaakt om de KNVB in te moeten schakelen.
Vind ik leuk
United +12709
maandag 20 maart 2017 om 17:45
Dat gaat dan nog lang duren ik heet namelijk Joris van Benthem.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:49
Nooit van gehoord, wel van zijn vrouw........Evert van Benthem.
Vind ik leuk
Farmer +2295
maandag 20 maart 2017 om 17:33
kan-pioen?

Wellicht een referentie naar de oude spreuk:
"Als de bier is, in de man, is de wijsheid in de kan"?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:07
Je word al niet serieus genomen, dan draagt kanpioen er ook niet echt aan bij....
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:32
Like ging perongeluk .. ze zijn nog geen kampioen en is verstandig van dirkie .. leiscester is ook kampioen geworden ;)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:14
Wat is er verandert dan? 6 of 4 punten ... Maakt in principe niks uit.
Bij verlies wordt het 3 of 1...
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 17:15]
Vind ik leuk
United +12709
maandag 20 maart 2017 om 17:34
Dat Feyenoord nog eerder kampioen kan worden.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:15
Op doelsaldo kun je toch altijd nog geklopt worden? Dat weet je pas na 34 wedstrijden.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:17
Dat maakt dus heel veel uit :)
Vind ik leuk
Farmer +2295
maandag 20 maart 2017 om 17:15
Goed zo Dirk, 'De huid pas verkopen als de beer geschoten is'. In Amsterdam zaten ze vorig seizoen, behoorlijk met die 'reeds beschilderde kampioensbus' in de maag: Dat is de goden verzoeken natuurlijk, Dirk maakt dezelfde fout niet.
Vind ik leuk
HJR +1981
maandag 20 maart 2017 om 17:27
Geloof me, dat had iedereen club gedaan, je moet wel. Denk je dat PSV toen alles nog moest bedrukken en regelen? Sommige dingen moet je gewoon voorbereiden.

Ze hadden alleen de bus beter moeten verstoppen :)
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 17:27]
Vind ik leuk
Farmer +2295
maandag 20 maart 2017 om 17:32
Hmm, ik had die bus iig 'thuisgelaten', klaarstaand in een garage., en niet zó open en bloot, daar 'bij de uit-club'neergezet, dan 'vraag je dr gewoon om'.

PSV had de plakletters al wel besteld/laten drukken, en een bus gereserveerd, voor het geval dat.. denk ik, In hun geval: het reclame/beletterings-bedrijf die dat regelt, heeft echt binnen een half uur(met hun beste team, blik vol uitzendkrachten? Noem maar op. animo genoeg in zo'n geval) die bus tiptop in orde hoor. Zoiets gaat dan onder spoedorder, stukje overwerk/overuren, kost wat meer, en PSV betaald dat GRAAG aan dat bedrijf.

Maar k vind het verschil tussen 'voorbereiden' en, 'bus panklaar midden in Doetinchem geparkeerd hebben, met volle belettering er op', wel een verschil. Als je kijkt hóe dicht het er op aan kwam die speeldag.
Vind ik leuk
United +12709
maandag 20 maart 2017 om 17:36
Dat is gewoon karma.
Vind ik leuk
HJR +1981
maandag 20 maart 2017 om 17:56
Daar heb heb je gelijk in ja. Wat ik zeg ze hadden hem beter moeten verstoppen :)
Vind ik leuk
jaja_PSV +6733
maandag 20 maart 2017 om 18:48
Onder een kleed of zo?
Vind ik leuk
Farmer +2295
maandag 20 maart 2017 om 21:26
Deurmat he... naast de voordeursleutel!
Vind ik leuk
Butsbal +888
maandag 20 maart 2017 om 18:23
Wij hebben eens een keer een podium voor de bekerwinst moeten afbreken omdat een huldiging ergens anders was :(
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:39
Politiek correct van Kuyt. Natuurlijk weet al dat het kampioenschap al binnen is.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:41
wij krijgen ajax uit Vitesse uit Utrecht thuis dat zijn niet de makkelijkste wedstrijden
Vind ik leuk
ficusje +635
maandag 20 maart 2017 om 17:50
En ajax moet nu alles winnen,en dat gaat niet gebeuren.met el wedstrijd(en)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:34
Zwolle uit niet te vergeten.
Die werken laatste jaren niet echt mee.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:17
Wat een niveau...
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:22
Nou Pieter van Vollenhoven, breng jij eens wat zinnigs in. Jouw nivo ... is veel te hoog voor ons. Dat hebben wel meer mensen met veel hersenen.
Alleen moeten hun dat dan de hele dag zeggen. Dat doen ze vast niet. Die zijn gestopt na 100x.
Dus valt jou nivo vast nog wel mee...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kuyt 'weigert' cadeau van enthousiaste supporter: 'Dat telt niet, dat weet je'