Kuyt 'weigert' cadeau van enthousiaste supporter: 'Dat telt niet, dat weet je'

Kuyt 'weigert' cadeau van enthousiaste supporter: 'Dat telt niet, dat weet je'

maandag 20 maart 2017 om 17:09

Feyenoord zette afgelopen weekend een reuzenstap richting de titel en dat leidt bij de fans tot euforie. Na het gelijkspel van concurrent Ajax bij Excelsior is het verschil zes punten, waardoor een supporter Dirk Kuyt alvast kwam feliciteren.

Peter van Baal had een afbeelding van de kampioensschaal én de resterende programma's van Ajax en Feyenoord geplastificeerd. Kuyt gaf het cadeau echter snel weer terug. "Bijna telt niet, dat weet je toch. Nog zeven finales. Over zeven wedstrijden geef je dit cadeau weer aan mij, niet eerder. Dan kom je gewoon weer naar de training", aldus de aanvoerder, geciteerd door RTV Rijnmond.

Kuyt was maandag de enige basisspeler van Feyenoord uit het met 2-1 gewonnen duel met sc Heerenveen die meedeed aan de oefensessie. Ook de van een blessure herstellende Eljero Elia sloot weer aan. De Rotterdammers gaan na de interlandbreak op bezoek bij Ajax.

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 17:13
Hij zou ook is zeggen dat ze al kanpioen zijn.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:07
Je word al niet serieus genomen, dan draagt kanpioen er ook niet echt aan bij....
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
maandag 20 maart 2017 om 20:32
Like ging perongeluk .. ze zijn nog geen kampioen en is verstandig van dirkie .. leiscester is ook kampioen geworden ;)
Vind ik leuk
Farmer +5406
maandag 20 maart 2017 om 17:15
Goed zo Dirk, 'De huid pas verkopen als de beer geschoten is'. In Amsterdam zaten ze vorig seizoen, behoorlijk met die 'reeds beschilderde kampioensbus' in de maag: Dat is de goden verzoeken natuurlijk, Dirk maakt dezelfde fout niet.
Vind ik leuk
HJR +4145
maandag 20 maart 2017 om 17:27
Geloof me, dat had iedereen club gedaan, je moet wel. Denk je dat PSV toen alles nog moest bedrukken en regelen? Sommige dingen moet je gewoon voorbereiden.

Ze hadden alleen de bus beter moeten verstoppen :)
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 17:27]
Vind ik leuk
Farmer +5406
maandag 20 maart 2017 om 17:32
Hmm, ik had die bus iig 'thuisgelaten', klaarstaand in een garage., en niet zó open en bloot, daar 'bij de uit-club'neergezet, dan 'vraag je dr gewoon om'.

PSV had de plakletters al wel besteld/laten drukken, en een bus gereserveerd, voor het geval dat.. denk ik, In hun geval: het reclame/beletterings-bedrijf die dat regelt, heeft echt binnen een half uur(met hun beste team, blik vol uitzendkrachten? Noem maar op. animo genoeg in zo'n geval) die bus tiptop in orde hoor. Zoiets gaat dan onder spoedorder, stukje overwerk/overuren, kost wat meer, en PSV betaald dat GRAAG aan dat bedrijf.

Maar k vind het verschil tussen 'voorbereiden' en, 'bus panklaar midden in Doetinchem geparkeerd hebben, met volle belettering er op', wel een verschil. Als je kijkt hóe dicht het er op aan kwam die speeldag.
Vind ik leuk
United +39592
maandag 20 maart 2017 om 17:36
Dat is gewoon karma.
Vind ik leuk
HJR +4145
maandag 20 maart 2017 om 17:56
Daar heb heb je gelijk in ja. Wat ik zeg ze hadden hem beter moeten verstoppen :)
Vind ik leuk
jaja_PSV +14944
maandag 20 maart 2017 om 18:48
Onder een kleed of zo?
Vind ik leuk
Farmer +5406
maandag 20 maart 2017 om 21:26
Deurmat he... naast de voordeursleutel!
Vind ik leuk
Butsbal +3783
maandag 20 maart 2017 om 18:23
Wij hebben eens een keer een podium voor de bekerwinst moeten afbreken omdat een huldiging ergens anders was :(
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:39
Politiek correct van Kuyt. Natuurlijk weet al dat het kampioenschap al binnen is.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:41
wij krijgen ajax uit Vitesse uit Utrecht thuis dat zijn niet de makkelijkste wedstrijden
Vind ik leuk
ficusje +1011
maandag 20 maart 2017 om 17:50
En ajax moet nu alles winnen,en dat gaat niet gebeuren.met el wedstrijd(en)
Vind ik leuk
Harrie82 +2187
maandag 20 maart 2017 om 18:34
Zwolle uit niet te vergeten.
Die werken laatste jaren niet echt mee.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:17
Wat een niveau...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kuyt 'weigert' cadeau van enthousiaste supporter: 'Dat telt niet, dat weet je'