Ajax krijgt Traoré alweer terug: duel in Londen afgelast door visumproblemen

Ajax krijgt Traoré alweer terug: duel in Londen afgelast door visumproblemen

zaterdag 25 maart 2017 om 16:45

Bertrand Traoré keert eerder terug naar Ajax. Het oefenduel van Burkina Faso met Nigeria is namelijk afgelast wegens visumproblemen, meldt de NOS.

Traoré zou maandagavond met zijn land aantreden in Londen tegen Nigeria, maar zeven spelers van Burkina Faso hebben geen visum gekregen. De aanvragen konden niet op tijd verwerkt worden door de ambassade in Marokko, waar de nationale ploeg vrijdag in actie kwam (2-0 verlies).

Omdat zeven spelers geen visum konden bemachtigen voor Groot-Brittannië, zal Traoré niet op het vliegtuig naar Londen, maar naar Amsterdam stappen. Ajax kan de aanvaller maandag gewoon weer op de training verwelkomen. Vanaf dat moment zal Traoré zich met de Amsterdammers focussen op de Klassieker met Feyenoord van volgende week zondag. Traoré kwam vrijdagavond nog in actie met Burkina Faso tegen het Marokko van Karim El Ahmadi. In dat duel was hij betrokken bij een opstootje.

Plaats een reactie

zaterdag 25 maart 2017 om 17:00
Burkina Faso speelt een interland tegen Nigeria in Engeland en de visa wordt afgehandeld door de ambassade in Marokko? Wauw. Misschien een mooie job voor Jorritsma: team manager bij Burkina Faso!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 maart 2017 om 17:20]
Vind ik leuk
zaterdag 25 maart 2017 om 19:10
Ze waren in Marokko voor een andere wedstrijd. Niet zo raar dus.
Vind ik leuk
zaterdag 25 maart 2017 om 17:03
Gelukkig hij is weer op tijd en fit terug .Bosz kan hem weer gewoon opstellen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 maart 2017 om 23:22]
Vind ik leuk
Ginovanni +14332
zaterdag 25 maart 2017 om 17:12
Die gaat volgende week knallen, Straat, in de enige echte Klassieker van Nederland!

Let maar op!
Vind ik leuk
cj_fey +2449
zaterdag 25 maart 2017 om 19:41
Knallen misschien wel maar vast niet op doel ;)
Het mag alles worden als het maar een wedstrijd is (:
Vind ik leuk
Ginovanni +14332
zaterdag 25 maart 2017 om 22:01
Zo is het, cj.

Kijkend naar Oranje kijk ik nu helemaal uit naar volgende week zondag.
Wat een drama zeg.


Vind ik leuk
cj_fey +2449
zaterdag 25 maart 2017 om 22:02
Gino, het is om te janken.... meer zeg ik niet!
Vind ik leuk
zaterdag 25 maart 2017 om 17:44
Was hij maar in Engeland gebleven hij brengt helemaal niets en wat erger is hij loopt de talenten nu in de weg wat een pruller is het weg ermee zo snel mogelijk.
Vind ik leuk
Jozef +19122
zaterdag 25 maart 2017 om 18:53
Grapjas.

Wrijf het er maar in, ja.
Vind ik leuk
zaterdag 25 maart 2017 om 19:02
Jep Bosz is in ieder geval weer blij
Vind ik leuk
FSCeara +2250
zaterdag 25 maart 2017 om 17:22
Laten we hopen dat hij speelt. alweer een zorg minder voor iedereen die Feyenoord het kampioenschap gunt. Kan niet begrijpen dat die basisspeler is.
Vind ik leuk
zaterdag 25 maart 2017 om 17:26
Jammer, onze Tyrone zou vanavond zijn eerste wedstrijd gaan spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 25 maart 2017 om 17:51
Deze wedstrijd stond voor maandagavond ingepland, toch?
Vind ik leuk
zaterdag 25 maart 2017 om 17:53
Je heb gelijk, ik dacht vanavond en niet uitgegaan van maandag. Moest het ff opzoeken maar zeker gelijk. Het is maandag :D
Vind ik leuk
zaterdag 25 maart 2017 om 18:21
Staat gewoon in de tekst.;)
Vind ik leuk
zaterdag 25 maart 2017 om 18:23
Tekst niet gelezen, de titel gaf al doorslag om het niet te lezen. Dat vind ik dan nutteloos om iets te lezen, het hoe en waarom maakt toch niks meer uit.
Vind ik leuk
Foebele +32423
zaterdag 25 maart 2017 om 21:38
He jammer, ik dacht eerder terug naar London.
Vind ik leuk
darmianto +6422
zaterdag 25 maart 2017 om 21:47
Na de eerste helft van Oranje dacht ik al genoeg slecht nieuws gezien te hebben tot ik las dat Traore ook nog eens terugkomt..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax krijgt Traoré alweer terug: duel in Londen afgelast door visumproblemen