Klopp maakt korte metten met transfergerucht: 'Hopelijk ook in de toekomst niet'

Klopp maakt korte metten met transfergerucht: 'Hopelijk ook in de toekomst niet'

donderdag 20 april 2017 om 14:01

Jürgen Klopp voelt er niets voor om Joe Hart te contracteren. De doelman van Manchester City wordt in verband gebracht met Liverpool.

"We denken altijd aan het elftal, dus ook aan de keepers", zegt Klopp op de persconferentie. "Normaal praten we niet over dit soort dingen, maar in dit geval kan dat wel. Het is een fantastische keeper, de doelman van het Engelse nationale elftal, dus hij behoort tot de top. Maar we hebben al doelmannen van het hoogste niveau." Hart wordt door City momenteel verhuurd aan het Italiaanse Torino.

"Dus het is niet voor ons", reageert Klopp. "Nu niet en hopelijk ook in de toekomst niet. Dat heeft niets met Joe te maken, maar omdat we al twee goede keepers in huis hebben. De jonge keepers maken ook grote stappen en de situatie rond onze keepers is erg goed."

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 14:05
Het Kloppt wel wat ie zegt....
Vind ik leuk
Santi +3246
donderdag 20 april 2017 om 14:07
hahah hah hah hah hah hah
hah hahah hah hah
origineel
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:08
Thanks man!
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 15:35
Klopp Klopp?
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 15:35
Nou Klopp je mag je wel versterken met een andere keeper. Die Mignolet is nou ook niet de beste.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:56
Prima tweede keeper.... maar het is maar een mening he
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 15:58
Ja dat wel maar als ik Liverpool was had ik allang een andere gehaald.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:00
Tsja.... ik vind dat er vrij snel naar anderen wordt gegrepen terwijl spelers eigenlijk voldoen. Een betere dan Mignolet is dan ook meteen een hele dure wereldtopper. En dan hebben we het dus niet over Hart want dat is er geen....
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 16:04
Haha nee dat klopt daar bedoel ik ook Hart niet mee. Mignolet doet het niet slecht. Maar als je als club een topclub wil zijn zou ik wel voor een andere keeper gaan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 16:04]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:06
Ik denk dat Liverpool onder Klopp nog 2 seizoenen verder moet bouwen en dan kan er een volgende stap gezet worden. Ik hoop van harte dat het ze gaat lukken om dat te halen. Nu eerst maar de beste spelers zien te behouden.
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 16:11
Ja dat is waar. Maar het scheelt je wel in tegendoelpunten als je bijv een Lloris of een De Gea hebt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 16:11]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:45
De twee die jij noemt waren in het begin ook nogal twijfelachtig en er werd toen ook van diversen kanten geroepen dat ze een ander moest komen. Mignolet is sowieso een betere dan Joe Hart.
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 21:47
Maar ze zijn nu wel beter geworden dan Mignolet gaat worden ;) Mignolet is beter dan Hart dat ben ik met je eens.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 21:47]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:55
Qua profiel foto en naam zou ik denken dat je er geen verstand van hebt ;) Maar over Mignolet vs Hart zijn we het eens.
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 22:00
Haha wat zeg ik verkeerd dan?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:07
United/Ajax terwijl mijn voorkeur ligt bij Liverpool/Utrecht. Maar we leven in een vrij land.
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 22:09
Ghehe!
Vind ik leuk
DubRtd +3813
donderdag 20 april 2017 om 16:49
Probleem voor ze is, dat ze al hun keepers prima 2de keepers zijn maar ze nooit een goeie 1ste hebben daar.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 16:50]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Klopp maakt korte metten met transfergerucht: 'Hopelijk ook in de toekomst niet'