'Als je Kuyt nu zo ziet spelen, kan ik me dat niet voorstellen'

'Als je Kuyt nu zo ziet spelen, kan ik me dat niet voorstellen'

donderdag 20 april 2017 om 18:23

Mocht Dirk Kuyt (36) besluiten om er nóg een jaar aan vast te plakken in De Kuip, dan zal de aanvoerder van Feyenoord zich moeten neerleggen bij een vaste rol als supersub. Dat stelt Pierre van Hooijdonk in gesprek met Nieuwe Revu. 

"Dat zal hij mentaal moeten accepteren, en dat is niet makkelijk. Aan de andere kant is dit natuurlijk hét jaar van Kuyt. Het moet zíjn kampioenschap worden. Volgend seizoen is alles weer anders en kan hij zich misschien wel verzoenen in een rol als pinchhitter", aldus Van Hooijdonk. 

"Dirk zal zijn eer opzij moeten zetten en er schijt aan leren hebben als hij ernaast staat", vult Marinus Dijkhuizen, oud-collega van Kuyt, aan. "Maar aan de andere kant lijkt een titel me ook wel een mooi moment voor hem om te stoppen."

Dat laatste denkt Voetbal International-reporter Martijn Krabbendam ook. "Als ik hem nu zo zie spelen, kan ik me niet voorstellen dat hij er nog een jaar bij gaat doen."

Poll

Gaat Kuyt nog een jaartje door?

(846 stemmen)

Plaats een reactie

Zeus +3575
donderdag 20 april 2017 om 18:28
Mocht Feijenoord kampioen worden... (gebeurt natuurlijk niet maar stel dat..) Dan zou dat toch het ideale afscheid zijn voor Dirk?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:32
Met Feyenoord CL spelen wil Dirk wel denk ik.
Vind ik leuk
13 +969
donderdag 20 april 2017 om 18:42
Heb je jouw nickname gekozen omdat ie zo leuk rijmt op .... ;-)
Vind ik leuk
Lemon +1052
donderdag 20 april 2017 om 18:49
Gehaktbal?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:56
Ingenieus?
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 20:10
Een grote neus?
Vind ik leuk
Sil Meijer +10465
donderdag 20 april 2017 om 18:28
Kuyt moet het laten voor wat het is. Mocht Feyenoord kampioen worden stopt hij op zijn hoogte punt!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:33
Dus na jouw eerste hoogtepunt heb jij het nooit meer gedaan ;)
Vind ik leuk
Sil Meijer +10465
donderdag 20 april 2017 om 18:35
Mijn hoogtepunt moet nog komen!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:36
Oh er zit nog geen haar op bedoel je :D
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1060
donderdag 20 april 2017 om 18:28
Geen ' voetbal is passie' boven aan???
Vind ik leuk
kerel +513
donderdag 20 april 2017 om 18:54
alleen bij ajax-topics
Vind ik leuk
J Kiprich +6868
donderdag 20 april 2017 om 18:36
Met Kuyt de CL in. Ik moet er even niet aan denken....
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 20:14
Mooi toch.
Vind ik leuk
Teo Smith +10485
donderdag 20 april 2017 om 19:19
Het niveau hier stijgt met de dag!

On topic:
Als wij kampioen mochten worden dan zou Dirkie er goed aan doen om er mee te kappen en de jeugd eens de kans te geven. Stoppen op het hoogtepunt dus.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 20:08
Het mooiste is als Kuyt stopt mochten ze kampioen worden. Dan heeft hij zijn carrière waardig afgesloten. Kan me wel voorstellen dat Dirk door wil. Het is een echt winnaar en een doorzetter! Maar hij moet wel beseffen dat het niet makkelijker voor hem wordt bij Feyenoord. Je ziet toch dat hij het niet altijd meer kan bijbenen. Heb wel veel respect voor hem. Maar ik weet niet of hij het wel kan opbrengen om vaker en langer op de bank te zitten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Als je Kuyt nu zo ziet spelen, kan ik me dat niet voorstellen'