'Raiola doet belofte over doelwit van Ajax, Chelsea en Manchester City'

'Raiola doet belofte over doelwit van Ajax, Chelsea en Manchester City'

donderdag 20 april 2017 om 22:11

Juventus gaat er alles aan doen om Moise Kean voor de club te behouden. De zeventienjarige aanvaller staat in Turijn te boek als een supertalent. Arsenal, Manchester City, Chelsea én Ajax zouden Kean op de korrel hebben. 

Mino Raiola is de zaakwaarnemer van de tiener. Kean wordt achttien in februari 2018 en pas vanaf dat moment mag de jeugdinternational zijn eerste profcontract signeren in Italië. Volgens Mediaset is Juventus doodsbang dat een grootmacht uit Engeland voor die tijd aan de haal gaat met Kean. 

Raiola zou de clubleiding van De Oude Dame deze week hebben laten weten dat hij geen transferplannen aan het smeden is. Wél bestaat de kans dat Kean na de zomer bij een andere club ervaring op gaat doen. In Turijn is de concurrentie groot. Deze jaargang scoort Kean aan de lopende band namens het beloftenelftal van Juve. In twaalf duels was het negen keer raak. 

Lees meer over:Serie AJuventusAjax

Plaats een reactie

Diamant07 +1763
donderdag 20 april 2017 om 22:15
Hahahaha zitten jullie ajax te kijken?? Wat een falers!!!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:16
hoop op een verlenging. Zou het meest gunstig zijn voor zondag ;)

Mag vooruit ajax nu ook nog wel winnen dan
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 22:22]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:21
Je weet wat het is als je al 18 jaar in de competitie faalt
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:24
Dat doet de graafschap toch sl langer dan 18 jaar?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:32
Klopt, wij zeggen al meer dan 18 jaar dat we voor kampioenschap gaan en topclub zijn in de eredivisie
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:29
even serieus,met een logo van de graafschap schrijf jij deze reactie?
oke,zal wel aan mij liggen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:33
Ligt inderdaad aan jouw als je op een logo af gaat, kenmerkend
Vind ik leuk
RebelVox +1834
donderdag 20 april 2017 om 23:44
Heerlijk naar Ajax gekeken loser, ze zijn lekker door!!!!!!!
Vind ik leuk
Diamant07 +1763
donderdag 20 april 2017 om 23:49
Ja pff, wat knap! Onnodig spannend gemaakt, maar met 10 man en 3 0 valt er niks tegen te zeggen...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:29
Is alleen maar goed voor het moraal en psv vreten ze wel op als toetje ;)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:53
Pfffffffff, hahahahaha!!!!

(Jouw reactie na 120 minuten spelen. Ik ga stuk)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:33
PEC heeft / had ook interesse hem te huren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Raiola doet belofte over doelwit van Ajax, Chelsea en Manchester City'