Maaskant: 'Teleurgesteld dat de KNVB niet voor mij heeft gekozen. Het was serieus'

Maaskant: 'Teleurgesteld dat de KNVB niet voor mij heeft gekozen. Het was serieus'

vrijdag 21 april 2017 om 11:16

Robert Maaskant was dichtbij een dienstverband bij de KNVB. Dit onthult de 48-jarige trainer van Go Ahead Eagles in gesprek met het Dagblad van het Noorden.

Maaskant was lange tijd in beeld om de nieuwe prestatie- en innovatiemanager van de KNVB te worden. "Ik heb het nog niet eerder verteld, maar heb vier gesprekken gevoerd met Hans van Breukelen. Het was hartstikke serieus. Er waren nog twee kandidaten voor die functie: Peter Blangé en ik en uiteindelijk hebben ze voor een volleyballer gekozen. Daar was ik heel teleurgesteld over."

Maaskant heeft geen spijt van zijn beslissing om vervolgens in bij Go Ahead Eagles aan de slag te gaan."Ik ben niet voor mijn eigen cv gegaan. Ik heb een bepaalde binding met deze club en heb het gedaan om Go Ahead te helpen", zo benadrukt Maaskant, die nog volop gelooft in lijfsbehoud. "Als we morgen winnen van FC Groningen en Sparta verliest van Den Haag komen we op twee punten van Sparta en op de laatste wedstrijddag krijgen we Sparta nog op bezoek."

Poll

Blijft Go Ahead in de Eredivisie?

(915 stemmen)

Plaats een reactie

Bengelino +6694
vrijdag 21 april 2017 om 11:20
Hahaha wie niet
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:21
Hahaha dat zou helemaal een drama zijn geweest. Dan beter kunnen opdoeken de KNVB!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:22
Peter Blangé?

Is dat die oud volleyballer?
Vind ik leuk
oke dan +3899
vrijdag 21 april 2017 om 11:23
Staat toch gewoon in de tekst.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:51
Oh heb niet eens verder gelezen, zo belangrijk is het niet. Belangrijkste is dat Maaskant niks bij de KNVB zal doen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:20
Lezen is ook een vak. U bent een stuk onbenul! Ga terug naar school.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:24
Ik was gestopt bij het lezen tot de naam Peter Blangé omdat ik dat niet interessant vind. En verder hoef jij niet zo bijdehand te doen. Ik bepaal dat zelf hoe ik het doe en of ik verder lees.

Iemand een onbenul noemen, ga weer bij je ouders wonen voor een stukje opvoeding!
Vind ik leuk
allround +1050
vrijdag 21 april 2017 om 14:11
en jij bent een amoebe
Vind ik leuk
Sazzz +8982
vrijdag 21 april 2017 om 11:23
Ja, en beduidend succesvoller dan Maaskant ooit geweest is
Vind ik leuk
Bengelino +6694
vrijdag 21 april 2017 om 11:29
Ja de broer van Ron Zwerver
Vind ik leuk
Kevinm +1081
vrijdag 21 april 2017 om 11:23
Jammer, ik ben helaas ook niet teruggebeld.
Vind ik leuk
Sazzz +8982
vrijdag 21 april 2017 om 11:25
Leuk voor GAE om te horen dat ze niet voor het CV zijn... Deze man presteert al jaren en jaren niks, maar toch voelt ie zich duidelijk te groot voor een club als de Eagles
Vind ik leuk
ruuddevil +2386
vrijdag 21 april 2017 om 11:47
Echt hè, de arrogantie van deze man. Nooit iets gepresteerd.
Vind ik leuk
Sazzz +8982
vrijdag 21 april 2017 om 16:55
Afschuwelijk... Ik hoop dat één van zijn spelers op de training volledig mis mikt en die bal keihard op zijn kop knettert. Als ik baas was bij Eagles flikkerde ik hem meteen buiten...
Vind ik leuk
Dee79 +2001
vrijdag 21 april 2017 om 11:27
Hoezo had hans een cavia te koop te staan op marktplaats..
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
vrijdag 21 april 2017 om 11:35
Maaskantje vind zichzelf heel wat. Laat hij zich maar druk maken om GAE.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 11:35]
Vind ik leuk
zwollie +3906
vrijdag 21 april 2017 om 11:38
hij maakt zich alleen maar druk om zijn eigen ego.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:48
De KNVB is lang niet meer serieus te nemen. Je moet wel heel diep gezonken zijn om een baantje bij de KNVB te willen.

Vind ik leuk
Nick Kools +12197
vrijdag 21 april 2017 om 11:57
Ben blij dat je t zelf gelooft Robert, de rest van Nederland nl niet :)
Vind ik leuk
Foebele +35306
vrijdag 21 april 2017 om 12:06
Lekker bezig Hansie, je kiest wel de toppers uit!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:38
Hou toch eens op met die flauwekul, heb het niet voor mijn eigen cv gedaan maar voor GAE..!
Tuurlijk doe je het wel voor jezelf want je had geen club en niemand toonde interesse..
Dit is dus een manier om weer in beeld te komen.. dus doe je het voor jezelf..
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:04
wat denkt die arrogante vent wie die wel is
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:34
h
hoezo is dit nu weer arrogant? Hij zegt gewoon teleurgesteld te zijn in het feit dat niet hij, als voetbalman, niet gekozen terwijl er nu wel een oud-volleyballer op die positie zit
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:08
Ik ben erg blij dat jij teleurgesteld bent Robert.

Je was werkelijk de enige die het zag zitten.... ik had nog liever voor een fierljepper gekozen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Maaskant: 'Teleurgesteld dat de KNVB niet voor mij heeft gekozen. Het was serieus'