VP-voetbalkantine: PSV profiteert van slijtageslag Ajax en beslist kampioensrace'

VP-voetbalkantine: PSV profiteert van slijtageslag Ajax en beslist kampioensrace'

vrijdag 21 april 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Om de discussie op gang te helpen, geven wij gedurende de dag een aantal stellingen waarover gediscussieerd kan worden.

Stelling 1: 'Ajax moet meteen het contract van Nick Viergever verlengen'
Stelling 2: 'Met Olympique Lyon heeft Ajax de zwaarst mogelijke loting'
Stelling 3: 'PSV profiteert van de slijtageslag van Ajax en beslist de kampioensrace'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 11:05
hahaha wel ja joh geef hem een contract voor het leven.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:33
Veltman en Viergever voor de prijs van 1.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:06
Haha the joke is on you. Toch grappig die psv en feyenoord supporters.
Vind ik leuk
RebelVox +1834
vrijdag 21 april 2017 om 18:28
Zijn dat dan supporters?
psv en feyenoord hebben toch alleen maar koorknaapjes?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:14
Ik hoorde dat Feyenoord interesse had in Veltman ... je mag hem hebben. Kom hem gratis bij jullie afleveren
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:34
Hoop dat PSV er direct op knalt. Kijken hoe lang ajax het dan volhoudt. Kijken of Cocu de jongens goed gebrand kan laten beginnen. Zodat we de 3 punten in eigen huis houden
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:05
Zou een goed plan kunnen zijn.....

Net zo goed als dat die stomme aanklaagster die elleboog eens een keer goed bekijkt!

Meten met twee maten... hoezo?
Vind ik leuk
harryp +752
vrijdag 21 april 2017 om 11:05
Jep...........................
Vind ik leuk
2cents +25281
vrijdag 21 april 2017 om 11:16
Je begrijpt het nog steeds niet hè. De aanklaagster kón daar niets meer mee, omdat de scheids het al (verkeerd) had beoordeeld.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 11:16]
Vind ik leuk
Vowtar +662
vrijdag 21 april 2017 om 17:06
De scheids zei ook dat hij maximaal geel had gegeven als hij de elleboog van Vilhena had gezien, maar Vilhena werd toch geschorst.
Ik citeer Barry Engels: "Meten met twee maten... hoezo?"
Vind ik leuk
2cents +25281
vrijdag 21 april 2017 om 18:04
Het gaat erom dat de aanklaagster er niets aan kan doen als het tijdens de wedstrijd al is beoordeeld. Betekent niet dat ze het niet zou willen, maar in het huidige systeem KAN het niet.

Een beoordeling van een scheidsrechter tijdens een zitting is voor de commissie om uitspraken over te doen. Dat is dus een totaal ander verhaal. Als je dat niet ziet dan blijf je zo denken.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:32
Het incident werd beoordeeld door de scheidsrechter en daarmee is de kous af, ongeacht zijn beoordeling van de situatie.

Het geval alsnog willen laten voorleggen aan een aanklaagster duidt op rabiate sprookjeswillekeur in de beste traditie van meten met twee clubmaten.

Vind ik leuk
ronnieron +1613
vrijdag 21 april 2017 om 11:05
Viergever heeft mij positief verrast dit seizoen.verlengen die handel
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:22
wel leuk viergever en schone beide zouden niet goed genoeg zijn voor Ajax.

en dit jaar tot de 2 beter horen bij Ajax

maar hoewel hij bij de 3 - 0 hopenloos de fout in ging, speelde hij verder een prima wedstrijd, doet dat al bijna het hele seizoen

Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:59
Ondanks die goal is het gewoon een middelmatige voetballer. Ging zwaar de fout in waardoor Schalke kon scoren.
Vind ik leuk
2cents +25281
vrijdag 21 april 2017 om 14:02
Als Besiktas nog in de pot had gezeten dan hadden velen dat juist als de minst zware tegenstander gezien van de 4. Het scheelde echt niets of Besiktas had Lyon uitgeschakeld...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:18
Als je wint pak je de europa league maar stel je voor dit gebeurd dan speelt ajax cl en feye ook dan mochte ze kampioen worden ?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:19
Feyenoord heeft dan voorrondes.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:22
Klote regels
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:15
Stelling 3 : dat ze daar nog een stelling van moeten maken......
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 17:36
Kunnen jullie er een gelijkspel van maken? Dat komt me net wat beter uit.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:40
1-1 2-2 ? zeg het maar...
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 17:58
Doe maar een 3-3 waarbij Luuk in de 93e minuut de gelijkmaker inkopt.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:10
via een pingel ? Kan geregeld worden.
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 18:11
Dan wil ik toch eerst even weten wat me dat gaat kosten?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:13
een kratje bier , ik ben niet zo veeleisend
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 18:15
Oh? Doe ik er nog een slofje Marlboro bij. Dat kan dan nog wel.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:16
deal, ik ben snel om.....
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 21:52
Hieronder zie ik er nog eentje die vol overtuiging is. Wat gaan we daarmee doen?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:51
die mag een week langs komen....
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 22:57
Jij wilt Gigi een week over de vloer? Dat kan ik me niet veroorloven.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:59
Om hem te bekeren neem ik de kosten voor op mijn rekening.
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 23:05
Dat is niet alleen nobel maar bespaart mij een tweede hypotheek tegelijk. Daar word ik stil van....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:07
hij drinkt naar eigen zeggen altijd melk dus het zal wel los lopen.......
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 23:12
Kun je hem langer dan een jaar opnemen met geen enkele toegang tot internet. Ik betaal de jaarvoorraad melk graag vooraf.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:15
ik heb nog wel een kelder waar ik zelf nooit kom dus.....
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 23:19
Dikke prima, ik gooi nog een gratis hangslot bovenop de deal. Verder nog iets nodig? Spijkers en een hamer om het kelderluik dicht te timmeren. Cement om het dicht te storten? Een kluis gevuld met lood voor op het luik? Roep maar, ik stel het beschikbaar!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:40
doen dan alles maar , je kan maar zeker zijn van je zaak....
Vind ik leuk
J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 23:48
Verstandige keus. Ik heb nog een tweedehands M109 staan die je permanent met loop gericht op de kelder kunt neerzetten. Wellicht een prettige extra optie? Tipje, als je hem gaat gebruiken, wees dan niet thuis. Of bij de buren. Of in de buurt. Eigenlijk zou ik dan zelfs niet in het dorp blijven maar vragen of de buurman ff aan het touwtje trekt.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 09:38
Hahaha normaal gesproken hou ik niet van geweld maar uitzonderingen maak ik graag.....
Vind ik leuk
MeAgain +2058
vrijdag 21 april 2017 om 20:33
Zozo, je hebt er nogal wat voor over ;)
Vind ik leuk
Vowtar +662
vrijdag 21 april 2017 om 17:32
Kan ik hier ook reageren op de spelersbattle die net geplaatst is? Daar is namelijk geen comments-sectie.

Younes beter dan Locadia? Younes heeft één goede wedstrijd gespeeld dit seizoen, thuis tegen Schalke. Verder is het al het hele jaar niks. Locadia daarentegen speelt voor en na zijn blessure uitstekend.
Daarnaast vind ik het gek dat er staat dat Kluivert en Onana niet per se beter zijn dan Pereiro en Zoet, maar dat ze toch de punten krijgen.

Ach, we zien zondag hoe het loopt op het veld.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:45
Stelling 1: geweldig ontwikkeld, top mentaliteit, dus ja.

Stelling 2: United was ook zwaar, we zitten in de halve finale, dus dan mag je ook wel een zware loting verwachten.
Netzo spelen als tegen Schalke thuis, volop erop gaan, hoog tempo!
Prachtig om onze talenten te zien tegen de Franse talenten, mooie loting

Stelling 3: Ajax kan er ook volop knallen, we hebben ook meer specifiekere kwaliteiten, en we zijn in vorm! Als we ten onder waren gegaan tegen Schalke dan had dat mentaal kunnen doorwerken, nu zit Ajax nog meer in een flow, komt het met veel vertrouwen naar Eindhoven!
Alle vertrouwen erin! Wel blij dat we daarna een tijd rust hebben, daarom ow zo belangrijk om deze reeks van 7 wedstrijden in 3 weken goed af te sluiten!
Dan kunnen we daarna weer fris er tegenaan!
Vind ik leuk
flipper +404
vrijdag 21 april 2017 om 19:39
Dat wordt een makkie tegen die bananen eters uit eindhove.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: PSV profiteert van slijtageslag Ajax en beslist kampioensrace'