Van Bronckhorst komt met goed en slecht nieuws: Geen medisch wonder

Van Bronckhorst komt met goed en slecht nieuws: "Geen medisch wonder"

vrijdag 21 april 2017 om 14:05

Rick Karsdorp kan zondag in actie komen tegen Vitesse. De rechtsback van Feyenoord is hersteld van zijn blessure, laat trainer Giovanni van Bronckhorst weten op de persconferentie van vrijdag.

Dat Karsdorp zondag alweer terugkeert in de selectie is 'geen medisch wonder' volgens Van Bronckhorst. "Natuurlijk mankeert er wat aan zijn knie, maar kans was groot dat het goed zou kunnen", citeert RTV Rijnmond de keuzeheer van de koploper.

Karsdorp trainde vrijdag voor het grootste gedeelte mee met de groep. ''Ik hoop morgen ook. Dan is dat een positief teken", aldus Gio over Karsdorp, die in elk geval niet in de basis begint. Met Bilal Basacikoglu gaat het minder goed. De buitenspeler kampt nog met enkelklachten en is er zondag nog niet bij.

Vitesse en Feyenoord trappen zondagmiddag om 14.30 uur af in de Gerledome. Titelconcurrent Ajax neemt het om 16.45 uur op tegen en bij de nummer drie PSV.

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 14:08
Wat is dat toch met dat haar in knotje doen tegenwoordig.
Vind ik leuk
Tafkaz +2774
vrijdag 21 april 2017 om 14:16
Oude foto. Knotje is alweer een tijd weg.
Vind ik leuk
Bobbi04 +332
vrijdag 21 april 2017 om 14:56
Daar laten ze de grootte van hun geslachtsdeel mee zien........
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:44
En als de dames een knotje hebben?
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 15:53
De grote van de schaamlippen ;)
Vind ik leuk
035 +228
vrijdag 21 april 2017 om 18:14
Hangt er vanaf of er een klit in zit. Haha
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 15:53
Mode...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:54
Heb jij dat ook United?

Mannentassen is ook mode hoef je niet per se aan mee te doen ;-)
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 15:56
Haha nee geen van beide haha ;) Vind het er niet uitzien!

Jij wel een mannentasje dan?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:57
Ik loop meer met een sixpack in het rond.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 15:58
Hahaha is toch ook een soort tasje? Voor de blikkies dan...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:59
Er zit inderdaad een handig plasticje omheen om te dragen.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 16:03
Handig om met je vingers te dragen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:00
Dit is nu al de 5e keer dat Feyenoord eerder dan Ajax moet spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:25
Ja het is niet eerlijk! :)
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 15:54
Matchfixing.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:03
Ik dacht eerder aan kunstmatige inwendige discriminatie. Inseminatie ... Of hoe schrijf je zoiets eigenlijk?
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 16:06
Haha kunstmatige inseminatie? lol

Iemand bevruchten zonder geslachtsgemeenschap?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:14
Met zo'n plastic ding in je kont. Lekker hoor.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 16:14
Plastic ding in je kont? Je hebt toch ooit wel seks gehad mag ik hopen? Of alleen koorts en een thermometer in je kont?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 16:17]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:28
Ik dacht meer in de trand van ... Als je genaaid wordt door de KNVB. Haha.
Ik heb al 3 kinderen ... is dat genoeg bewijs? Of dacht je dat de dokter mij geholpen had? Nee, ik moest t weer zelf doen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 16:30]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst komt met goed en slecht nieuws: "Geen medisch wonder"