Jörgensen maakt statement: 'De media stoken het vuurtje een beetje op'

Jörgensen maakt statement: 'De media stoken het vuurtje een beetje op'

vrijdag 21 april 2017 om 15:23

Nicolai Jörgensen benadrukt dat zowel de spelers als fans van Feyenoord 'rustig' moeten blijven in de slotfase van de titelstrijd. Er moet volgens de spits niet mee worden gedaan met de media, die volgens de spits te veel speculeren.

"De media stoken het vuurtje een beetje op, wij moeten rustig blijven", zijn de duidelijke woorden van de Deen, in gesprek met RTV Rijnmond. "Iedereen is positief. Hoopt hetzelfde", vervolgt Jörgensen, die geen extra druk zegt te voelen. "Het is juist leuk, hier doe je het voor als je aan een seizoen begint. De grootste druk komt van onszelf, we pushen elkaar om alles te geven."

Zondag staat het uitduel met Vitesse op het programma. Daarna spelen de Rotterdammers nog tegen Excelsior en Heracles Almelo. Jörgensen ziet de wedstrijd tegen de Arnhemmers niet als lastigste duel in de cruciale eindfase van de competitie. "Dit is niet de moeilijkste, dat zijn ze allemaal. Ik denk alleen niet aan de andere twee, zondag wacht Vitesse", besluit de aanvalsleider van Feyenoord.

Poll

Stelling: Feyenoord is zo goed als kampioen als ze van Vitesse winnen

(769 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 15:26
Eens, want Ajax gaat punten verliezen.

Of ze wel even de Europa League winnen, dan hebben we een mooi jaar!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 17:38
Gelukkig krijgen jullie een cadeautje van Vitesse..
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:45
Een gekregen paard moet je niet in de mond kijken hé.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2416
vrijdag 21 april 2017 om 15:28
Geen zorgen, een bijna volledig fit elftal met dezelfde spelopvatting en instelling als tegen Utrecht gaat het klaarspelen.

En ik voorspel de eerste uitgoal van Toornstra.

0-2.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:37
Eens, alleen heb ik mijn geld gezet op 0-4....
Vind ik leuk
Fredsjhe +2416
vrijdag 21 april 2017 om 16:39
Jij mag winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:41
Thanks Gozert

Kan ik lekker van uit eten met m'n gezin!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 16:41]
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 17:39
McDonalds? :P
Vind ik leuk
Foebele +32748
vrijdag 21 april 2017 om 15:32
We komen er aan Jorgensen, pas maar op, ik zou toch niet zo lekker slapen met zo'n geweldig team wat je in de nek hijgt!! ;-)
Vind ik leuk
frankn27 +3908
vrijdag 21 april 2017 om 15:35
geweldig team dat valt wel mee hoor.... het is dat Viergever in de weg stond maar voor de rest heb ik een zeer teleurstellend ajax gezien gisteren... daar was ik echt niet van onder de indruk... maar goed.... ben blij dat je blij bent voor je geweldige team dat ze dit seizoen 2e eindigen en halve finale europa league.... tijden veranderen dat ajax supporters daar al tevreden mee zijn
Vind ik leuk
Foebele +32748
vrijdag 21 april 2017 om 15:37
Gelukkig was het niet teleurstellend toen we Feyenoord alle hoeken van het veld lieten zien of toen we thuis Schalke compleet zoek speelde.
Vind ik leuk
xcountx +268
vrijdag 21 april 2017 om 15:41
Ach, de heenwedstrijd in de Kuip vergeten waarbij Ajax in de handen mocht knijpen met de 1-1?
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 17:45
Gelukkig wordt je dan eindelijk een keer kampioen mochten jullie alles winnen. Het duurt immers nog wel een tijdje voordat je 33 schalen heb ingehaald...
Vind ik leuk
Kwikwek +2346
vrijdag 21 april 2017 om 15:40
Ik als Ajax supporter zou hiermee dit seizoen kunnen leven.. vergeet de demonstratie tegen Feyenoord niet!
Vind ik leuk
Mitchy10 +1848
vrijdag 21 april 2017 om 15:41
Dat je niet gezapt hebt naar de Europese wedstrijd van Feyenoord gisteravond. Oh nee, die zijn er al sinds oktober uit..
Vind ik leuk
Hoogeveen +3762
vrijdag 21 april 2017 om 15:48
Troost je met de gedachte dat ik als Feyenoorder hoop dat jullie United nog tegenkomen :)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:37
Je kunt eraan komen wat je wilt, maar het is mooi te laat!
Vind ik leuk
Foebele +32748
vrijdag 21 april 2017 om 18:58
Zie nou eerst maar eens zelf je potjes te winnen, want als jullie nu nog de titel vergooien dan hoeven jullie helemaal niet meer na te denken over het verbouwen van de kuip of een nieuw stadion, want dan wordt namelijk heel Rotterdam met de grond gelijk gemaakt!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:33
Wat ben je toch een sympathieke vent...
Vind ik leuk
Foebele +32748
vrijdag 21 april 2017 om 21:39
Zie m'n gesprek hieronder met Bep Slatter, is niks meer dan rivalen die elkaar een beetje zitten te plagen in het heetst van de strijd. Geweldig toch dat we eindelijk weer zo'n mooie titelstrijd hebben tussen de twee grootste clubs en de absolute aartsrivalen?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:47
Dat is de vermoeidheid waarschijnlijk maar van harte met het mooie Europese resultaat.
Vind ik leuk
Foebele +32748
vrijdag 21 april 2017 om 18:59
Beetje over en weer plagen, dat hoort erbij. Niks mooiers toch dat we eindelijk tot de laatste dag met elkaar om de titel strijden? Heeft veel te lang geduurd!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:46
Je haalt me de woorden uit de mond, gaan we doen!
Vind ik leuk
Foebele +32748
vrijdag 21 april 2017 om 21:37
Ben al een paar weekjes gelden begonnen. ;-)
Vind ik leuk
Guust +3639
vrijdag 21 april 2017 om 16:22
Is er een Feyenoord topic is Voetbal is Passie er niet eens, hij is echt een Ajacied.
Vind ik leuk
Zooitje +1435
vrijdag 21 april 2017 om 16:24
Goh hij meent het. Dat doet de media normaal nooit.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:24
Wat ga ik genieten als feyenoord het weggeeft. Heerlijk!
Vind ik leuk
Hoogeveen +3762
vrijdag 21 april 2017 om 17:47
Dat wordt weinig genieten voor je
Vind ik leuk
BassieN +6951
vrijdag 21 april 2017 om 19:49
Deden wij vorig jaar ook :)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:13
Dan raad ik je aan het gevoel goed vast te houden. Want dit jaar worden wij kampioen, en dan moet je toch ergens op terug kunnen vallen he?
Vind ik leuk
Teo Smith +12553
vrijdag 21 april 2017 om 19:00
Als we van vitesse winnen is het klaar. Het kan niet eeuwig een feestje blijven?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jörgensen maakt statement: 'De media stoken het vuurtje een beetje op'