Feyenoord blij met 'enorme prestaties' Ajax: 'Kunnen trots zijn in Nederland'

Feyenoord blij met 'enorme prestaties' Ajax: 'Kunnen trots zijn in Nederland'

vrijdag 21 april 2017 om 14:55

Giovanni van Bronckhorst is blij met het Europese succes van Ajax. Niet alleen doordat het programma van de Amsterdamse achtervolger drukt blijft; het bereiken van de halve finale is goed nieuws voor het Nederlandse voetbal.

"Ik heb stukken van het duel tussen Ajax en Schalke 04 gezien", aldus de Feyenoord-trainer op de persconferentie voor het duel met Vitesse (zondag). "Het ging alle kanten op. Alles zat erin. Dat ze winnen is een enorme prestatie, waar we trots op kunnen zijn in Nederland."

De focus van Van Bronckhorst is vrijdag weer gericht op het duel met Vitesse, dat Feyenoord moet winnen om aan kop te blijven. Hij verwacht geen steun van collega Henk Fraser, die van 1990 tot 1999 uitkwam voor Feyenoord. "Hij kijkt niet naar andere teams. Henk neemt alleen beslissingen in het belang van Vitesse", stelt Van Bronckhorst. "Het is een lastige positie voor hem."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Bengelino +2102
vrijdag 21 april 2017 om 14:57
Hahaha hou op
Vind ik leuk
Nashua +2440
vrijdag 21 april 2017 om 14:59
Geloof er geen snars van
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:34
Ik feliciteer Ajax toch ook gewoon met de overwinning...?

Beetje een knullige reactie.
Vind ik leuk
United +24545
vrijdag 21 april 2017 om 16:39
120 minuten is toch ook voordelig voor jullie ;) met het oog op PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:40
Wij staan al op een voorsprong en winnen de laatste 3 potjes.

Ik zie het niet ;-))
Vind ik leuk
United +24545
vrijdag 21 april 2017 om 16:44
Is te hopen voor je :)
Vind ik leuk
T&T +2740
zaterdag 22 april 2017 om 00:18
Ja...Das en.win/Wim situatie voor ons.
Maar als het alleen 90 min was met winst voor Ajax dan was dat meer dan prima.
Nu is dat een hele kleine bonus.
Maar daar kunnen we niet vanuit gaan en moeten we het eerst zelf doen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 22 april 2017 om 00:18]
Vind ik leuk
Harremans +1150
vrijdag 21 april 2017 om 15:40
Al die haat is nergens voor nodig. Al helemaal europees. Ik geloof dat gio dit gewoon meent en ik vind het mooi dat hij dit gewoon zegt. Zullen genoeg Feyenoorders kwaad om kunnen worden.
Vind ik leuk
T&T +2740
zaterdag 22 april 2017 om 00:20
Precies... Ik heb echt geen haat voor Ajax.
Sorry!
Vind ik leuk
United +24545
vrijdag 21 april 2017 om 16:38
Nu roepen ze het ook over hun af! Waarschijnlijk zaten ze gister samen op de bank naar Ajax te kijken.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:49
He is ook nooit goed he?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:00
Mooi Gio, maar in je achterhoofd ben je natuurlijk blij dat dit heel gunstig is voor Feyenoord.

Maar wij geven niet op hoor !
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:13
Gelukig maar goed dat je het begrijpt;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:36
Hoezo nou weer heel gunstig voor Feyenoord?

Dat wij bovenaan staan is niet de verdienste van Ajax.... die lopen gewoon al een seizoen achter de feiten aan en doen het ondertussen hartstikke goed in de Europa League.
Vind ik leuk
stranger +2567
vrijdag 21 april 2017 om 17:28
Beetje onnodige reactie. Staat duidelijk in het artikel.
Het was nog beter voor Feyenoord geweest als ze na die 120 minuten met lege handen hadden gestaan dan hadden ze waarschijnlijk een tik(kie) gekregen. Nu krijgen ze een enorme boost.
Maar ik vind het een knappe prestatie en ben blij voor de Ajax fans en de Nederlandse punten.
Vind ik leuk
T&T +2740
zaterdag 22 april 2017 om 00:22
Maar we moeten het zelf doen...
Dus het maakt niet uit hoelang de afgelopen wedstrijd heeft geduurd.
Het is misschien een kleine meevaller, maar niet meer dan dat.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 22 april 2017 om 01:15]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:00
Natuurlijk heeft Feyenoord hier ook baat bij. Van Bronkhorst meent het wel wat betreft Ajax... klasse
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:02
Ik denk dat door gister het kampioenschap beslist is, dus gefeliciteerd Feyenoorders! Wij geven nu vol gas in de EL!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:02
Enige juiste reactie van Van Bronckhorst. Puike prestatie van Ajax die benoemd mag worden, en waar je je pet voor af mag nemen.
Voor de rest bezig zijn met je eigen team en volgende wedstrijd. Niets mis mee!
Vind ik leuk
Jozef +12483
vrijdag 21 april 2017 om 15:06
Hij neemt beslissingen in het belang van Vitesse. Lijkt me logisch en dus geen lastige positie voor hem.
Vind ik leuk
HanV +1082
vrijdag 21 april 2017 om 15:08
Op een of andere manier verwacht je toch dat zulke mensen gewoon voor de buis kijken naar hun concurrent.
Vind ik leuk
Spidey +664
vrijdag 21 april 2017 om 15:11
Kunnen ze wat van leren he
Vind ik leuk
Hoogeveen +1751
vrijdag 21 april 2017 om 17:50
Niet nodig in een andere competitie is Ajax geen concurrent van Feyenoord
Vind ik leuk
Foebele +21913
vrijdag 21 april 2017 om 15:12
Zo hoort het Gio, elkaar gewoon de lof trompet toespelen als men het verdient. Denk dat de felicitaties uit Amsterdam ook gewoon jullie kant op komen als jullie het voor elkaar krijgen om de titel in de wacht te slepen.
Vind ik leuk
United +24545
vrijdag 21 april 2017 om 16:47
Een gedeelte misschien...
Vind ik leuk
Foebele +21913
vrijdag 21 april 2017 om 19:05
Het normale gedeelte, haters zullen het nooit voor elkaar krijgen om de concurrent te feliciteren, maar ik ben er van overtuigd dat dat absoluut de minderheid is.
Vind ik leuk
Sigma +855
vrijdag 21 april 2017 om 15:15
Ik denk ook dat de wedstrijd en de doorzettingsvermogen van gisteren....juist in voordeel van Ajax zal zijn komende zondag....PSV is een gewaarschuwd mens..hihihihi..Ene Feyenoord moet zich niet rijk gaan rekenen...Al gun ik ze het dit seizoen wel om de schaal omhoog te houden....Puur als voetbal liefhebber gezien hun constante spel het hele seizoen.
Vind ik leuk
United +24545
vrijdag 21 april 2017 om 16:48
Ja je gaat toch met een beter gevoel richting die wedstrijd nu.
Vind ik leuk
United +24545
vrijdag 21 april 2017 om 16:32
Dat is dan voor het eerst dit seizoen dat Feyenoord blij is met de prestaties van Ajax....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord blij met 'enorme prestaties' Ajax: 'Kunnen trots zijn in Nederland'