Fraser: Zulke onzin suggereren, brengt mij en mijn spelers in diskrediet

Fraser: "Zulke onzin suggereren, brengt mij en mijn spelers in diskrediet"

vrijdag 21 april 2017 om 18:30

Henk Fraser ergert zich aan de media. De trainer van Vitesse hekelt 'verzinsels' en 'uitlatingen' van de vaderlandse pers in aanloop naar het competitieduel met Feyenoord.

Zo opperde Arno van der Meulen van de NOS dat Ricky van Wolfswinkel opzettelijk geel pakte om de bekerfinale van volgende week te spelen. Met als gevolg dat hij het duel van zondag met Feyenoord mist.

Fraser noemt dat onzin en laster. "Ik heb me gestoord een de opmerkingen van verschillende mensen in de media. Of dat dan een journalist betreft, die blijkbaar zijn eigen voorkeur heeft", zegt de oefenmeester volgens het Algemeen Dagblad. "Of een oud-prof. Ik vind het ongepast. Zulke onzin suggereren, brengt mij en mijn spelers in diskrediet. Nu heb je de basis gelegd, waarmee je dan na de wedstrijd weer aan de slag kan gaan. Maar het slaat allemaal nergens op."

Het duel tussen Vitesse en Feyenoord is dit weekend interessant door de titelstrijd van de Rotterdammers met Ajax. Fraser: "We weten allemaal dat er vanuit bepaalde hoeken politiek wordt bedreven. Dat is elk jaar weer het geval als de titelstrijd zijn ontknoping nadert. Maar wij doen daar niet aan mee."

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 18:36
Het hoort er nu eenmaal bij fraser. Jij bent niet de enige die er last van heeft
Vind ik leuk
Dicky +5179
vrijdag 21 april 2017 om 18:44
Het is maar goed dat Fraser niet op VP kijkt. Hier kunnen ze er ook wat van.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:49
Ongeacht wat Feyenoord maakt tegen Vitesse,Ajax zal zondag zijn eigen glazen ingooien.Een overwinning tegen een getergd Psv gaat er na gisteravond nooit inzitten.
Vind ik leuk
oke dan +2105
vrijdag 21 april 2017 om 19:16
Nee joh eerst word PSV de indruk gegeven dat ze mogen voetballen. Dat hadden ze niet verwacht,ze wilden gaan counteren. Na een minuut of 20 het gebrei van PSV aanschouwd te hebben neemt Ajax het initiatief. Al snel resulteert dit in een 2-0 voorsprong voor rust. Een getergd PSV komt uit de kleedkamer maar Ajax wankelt geen moment. Ajax laat de bal het werk doen en speelt het duel rustig uit. Steeds word de vrije man gevonden en rond minuut 80 valt de 3-0. Na nog enkele hoogstandjes van Ajax blijft verdere schade voor PSV beperkt. Zelfs het PSV publiek klapt voor Ajax en berusten in het feit dat ze zijn overklast.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:48
Oke dan.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:55
Laat je niet kennen Henkie. Zondag bewust verliezen om hen voor eens gelijk te geven.:)
Vind ik leuk
J Kiprich +5076
vrijdag 21 april 2017 om 19:11
Het maakt nu toch niets meer uit tenzij Vitesse wint. Als ze verliezen wordt er net zo lang gezocht tot ze iets hebben gevonden om hun gelijk te halen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:37
Arno van der Meulen???
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:55
Ik ben inderdaad bang dat vitesse zondag niet mee zal doen...
Vind ik leuk