Veltman reageert op Europa League-loting: 'Lijkt op het Leicester-verhaal'

Veltman reageert op Europa League-loting: 'Lijkt op het Leicester-verhaal'

vrijdag 21 april 2017 om 19:21

Joël Veltman heeft gereageerd op de loting van Ajax in de Europa League. De Amsterdammers werden vrijdagmiddag gekoppeld aan Olympique Lyon. Ajax wacht een zware klus, aldus de verdediger.

"Mijn eerste reactie? Het is de sterkste van de drie", zegt Veltman tegen Ajax TV. "Europees doen ze het heel goed. Het lijkt misschien wel een beetje op het Leicester-verhaal. In de competitie minder goed, maar in de Champions League wel. We gaan genoeg informatie inwinnen. Ik denk dat ik Babel ook nog wel even een berichtje stuur, hoe of wat."

Veltman geeft een update over zijn fysieke gesteldheid. "Met mij gaat het prima, maar voor die andere jongens..die zaten er echt doorheen. Het is wel een mentale boost. We hebben allemaal van: tegen PSV gaan we voor die break nog een keer gas geven. Maar je merkt wel klachten bij de jongens die 120 minuten speelden."

Zondag moet er in de strijd om de landstitel nog negentig minuten geknokt worden tegen PSV. Het wordt niet makkelijk. "Zij vechten voor hun laatste kans met het oog op het tweede plek. Ik verwacht dat PSV beter en agressiever gaat spelen. Dat wordt een heel andere wedstrijd."

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 19:29
Kijk jij de wedstrijden tegen Lyon maar gewoon toe vanaf de bank. Drie rode kaarten in de EL is wel genoeg!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 21:16
Ja daar wordt je niet vrolijk van. In de competitie kan je hem prima gebruiken. Maar hier zie ik dan toch liever Tete. Die verdedigend ook beter is. Al is het voor hem natuurlijk ook moeilijk als je weinig speelt en weinig ritme hebt.
Vind ik leuk
Johan_D +3207
vrijdag 21 april 2017 om 19:32
Och Veltmannetje heeft weer wat te vertellen.

Was beter dat hij z'n mond eens dicht hield en niet van die domme gele kaarten pakt.

Het liep nu goed af , volgende keer kom je er niet mee weg.
Daarbij werd Schalke ook gevaarlijk omdat je je man weer eens uit je rug liet weglopen, je bent gewoon een hele matige verdediger.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:37
Als je dat maar in de gaten hebt. We spelen je van het VELT MAN
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:39
Tete.... jij bent veel beter dan die Veltman....
Vind ik leuk
FSCeara +2271
vrijdag 21 april 2017 om 20:10
Veltman zou gewoon de nieuwe waterzak drager moeten worden. wat een kneus is dat
Vind ik leuk
Hammie +604
vrijdag 21 april 2017 om 20:23
Veltman zo domme voetballer bahbah
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 21:14
Gelukkig ben jij daar de eerste wedstrijd niet bij!
Vind ik leuk
John M. +2892
vrijdag 21 april 2017 om 21:53
Ik hoop dat het in de eerste wedstrijd zo goed loopt dat zelfs Bosz inziet dat hij Veltman helemaal niet nodig heeft.
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 22:01
Ja dat zou natuurlijk wel mooi zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:24
Even zonder negativiteit; deze vraag meen ik oprecht. Is er iemand die zich ergens kan voorstellen waarom Bosz Veltman boven Tete prefereert? Ik kan zelf met een groot vraagteken maar 1 punt bedenken en dat is dat Veltman misschien iets wendbaarder is. Graag jullie input
Vind ik leuk
United +39592